Taaperot mielipide

H75

Mitä mieltä olette taaperoista ? Kertokaa!

11

603

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :PP

      no ne on suloisia mutta vähän ärsytäviä! ku koko ajan nälkä tai paskat housus :D ja sit ku pitää opettaa mutta ne on yllä ylisuloisia!!

      • Esci93

        Ne taaperot kasvaa liian nopeesti. Eihän niitä ehdi opettaa kävelee ja puhumaan ja potalle niin pienessä ajassa. Oletteko muuten huomanneet, että tytöt ovat paljon hankalampia taaperoita kuin pojat? Minulla ainakin on niin.


      • Minniel
        Esci93 kirjoitti:

        Ne taaperot kasvaa liian nopeesti. Eihän niitä ehdi opettaa kävelee ja puhumaan ja potalle niin pienessä ajassa. Oletteko muuten huomanneet, että tytöt ovat paljon hankalampia taaperoita kuin pojat? Minulla ainakin on niin.

        Munkin mielestä ne kasvaa liian nopeesti. Ja se on kyl vähän ärsyttävää, kun ne itkee ja sillein. Mutta ne on kyl todella suloisia kun ne leikkii


      • jontuska
        Esci93 kirjoitti:

        Ne taaperot kasvaa liian nopeesti. Eihän niitä ehdi opettaa kävelee ja puhumaan ja potalle niin pienessä ajassa. Oletteko muuten huomanneet, että tytöt ovat paljon hankalampia taaperoita kuin pojat? Minulla ainakin on niin.

        sul on sit tytöil aina hankala luonne... Se riippuu luonteesta. Ei niitä lajitella: "Tytöt on vaikeampia" "pojat on helpompia"


      • Nemo
        jontuska kirjoitti:

        sul on sit tytöil aina hankala luonne... Se riippuu luonteesta. Ei niitä lajitella: "Tytöt on vaikeampia" "pojat on helpompia"

        ...ei niitä lajitella et -"tytöt hankalempii ja pojat helppoi" se on siit luonteest ja mä oon ainakin kerennyt iha hyvin opettaa ne kaikki ja hyvin oonkin mä vaan laitan simit tekee niitten kaa ja sit nopeennan heh!! :D mut siis yrittäkää :DD


      • SeaDragon
        Nemo kirjoitti:

        ...ei niitä lajitella et -"tytöt hankalempii ja pojat helppoi" se on siit luonteest ja mä oon ainakin kerennyt iha hyvin opettaa ne kaikki ja hyvin oonkin mä vaan laitan simit tekee niitten kaa ja sit nopeennan heh!! :D mut siis yrittäkää :DD

        Taaperot on aikas ihanii....
        Mut ei aina, esim. silloin kun ne yöllä herää kun kaikki muut nukkuu ja sitten ne alkaa riekkumaan siellä kehdossaan xD
        Ne on vähän kun lemmikit (jos niitä nyt yhtään voi verrata keskenään), ne on ihania, kivoja, kilttejä, mutta työtä vaativia...
        Itselläni ei ole ollut samaan aikaan kahta taaperoa, luojan kiitos xD


      • tännönenkommentoija
        SeaDragon kirjoitti:

        Taaperot on aikas ihanii....
        Mut ei aina, esim. silloin kun ne yöllä herää kun kaikki muut nukkuu ja sitten ne alkaa riekkumaan siellä kehdossaan xD
        Ne on vähän kun lemmikit (jos niitä nyt yhtään voi verrata keskenään), ne on ihania, kivoja, kilttejä, mutta työtä vaativia...
        Itselläni ei ole ollut samaan aikaan kahta taaperoa, luojan kiitos xD

        no joo mulla on ollu kolmekin taaperoa kerrallaan. ;D
        Musta taaperot on ihanii ja tosi söpöi ku ne leikkii


      • tännönenkommentoija kirjoitti:

        no joo mulla on ollu kolmekin taaperoa kerrallaan. ;D
        Musta taaperot on ihanii ja tosi söpöi ku ne leikkii

        taaperot on ihania ja söpöjä. Kyllä ne taidot ehtii niille opettaa, jos taaperoita sattuu olleen yks. Sitten, jos taasen on kaksoset ne sit hieman hankaloittaa. Joskus on ollu pakko käyttää mahtimaitoo.


      • sisäinenblondi
        flareon85 kirjoitti:

        taaperot on ihania ja söpöjä. Kyllä ne taidot ehtii niille opettaa, jos taaperoita sattuu olleen yks. Sitten, jos taasen on kaksoset ne sit hieman hankaloittaa. Joskus on ollu pakko käyttää mahtimaitoo.

        musta taaperot on söpöjä ja eikä se haittaa et niit pitää opettaa sillä siinä ei yleensä kestä kauheen kauaa mut se on surullista kun ne on liian vähän aikaa söpöi taaperoita ne muuttuu liian nopeee lapsiks eikä ne aina ole söpöi ei ainakaan niin söpöi kuin taaperona :(


    • tuska taapero

      Ihan mukaviahan nuo taaperot, mutta ihan mahdottoman työläitä. Kaikissa perheissäni joihin taaperoita siunaantuu äiti on aina kuoleman partaalla, kun (taaperoita on esimerkiksi 2 ja lapsia 1) yksi valittaa paskapöksyjään yläkerrassa, toiselle pitäis opettaa jotakin, lapsikin on tullut koulusta ja on nälissään, eikä oikeen pärjää pelkillä kekseillä tms. pikkuruualla, kun ei ne ite osaa ruokaa tehdä. Isä yrittää sit samaan aikaan käydä ihan liian pitkää työpäivää (08:00 - 17:00), jotta saatais leipää pöytään. Lastenhoitajista ei ole koskaan mitään hyötyä, kun ne harvemmin edes siivoaa sitä jätettä, mitä tulee potalla käymisestä, tyhjistä/pilaantuneista tuttipulloista ja keksipusseista ym. "perusjätteestä".

      Siinä tuli tuskan listaa. Olen todella samaa mieltä, että ei niille taaperoille ehdi opettaa niin vähässä ajassa kaikkia kolmea taitoa, varsinkin kun niitä sattuu olemaan taloudessa kerralla 3! Toisaalta, mitä lyhyemmän aikaa taaperot pysyy taaperoina, sitä nopeammin myös kidutus päättyy. =3

    • _rapu_

      aika rasittavia, varsinkin kun pitää opettaa ne potalle.. :d
      anteeks kun nostin vanhan aiheen, oli pakko tulla vastaamaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe