Tarviiko sveitsissä olla kansainvälinen kortti? vai käykö suomalainen?
tarviiko?
2
748
Vastaukset
- EU-ajokortti
Jos tarkoitat ajokorttia, niin se uudenmallinen suomalainen ajokortti, jossa on sininen EU-lippu, pitäs kyllä kelvata kaikissa Euroopan "länsimaissa", mihin luen myöskin Sveitsin. Itse olen lähdössä autolla ihan kohta Sveitsiin ja mulla on vain passin lisäksi tuo EU-ajokortti.
Jos sulla vanha ajokortti, se punaisella pahvilla oleva tosi vanha kortti, niin suosittelen sen päivittämistä uudenpaan. Ja taas muovinen vähän luottokorttia isompi ajokortti ei ole enää EU-valtioiden "virallinen" ajokortti, joten suosittelevat kait senkin päivittämistä EU-malliseksi. Katsopa poliisin nettisivuilta mitä noi eri kortit olivat, ehkä siellä kerrotaan miten ne kelpaa EU:n ulkopuolisissa maissa, kuten Sveitsissä. http://www.poliisi.fi/poliisi/home.nsf/pages/EEC2B64FCE6FA618C2256BC30042B5F6?OpenDocument - keuppa
Itte onnistuin saamaan vuokra-auton sillä isommalla muovisellakin kortilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882