Nuo tavalliset, korvan taakse ripustettava kuulolaitteet ovat meilestäni melkoisen tylsän näköisiä, joten kertokaapa te kuulolaitteen omistajat, mitä mieltä itse olette laitteen ulkonäöstä ja oletteko paranneelleet sitä mitenkään?
Kuulin hoitajalta, että on laitteita, jotka on koristeltu "timanteilla".
Ja itse haluan ehdottomasti kaikkein näkyvimmän, raflaavimman ja hätkähdyttävimmän näköisen kuulolaitteen!
Koristeltu kuulolaite?
16
1376
Vastaukset
- "tinni"
jopas jotakin,tosi hieno idea.Timantit..hmm..oishan se hienoa,kysyy euroja mutta voishan siihen pieniä krassia laittaa.Kiitos vaan vinkistä jospa kuulokin tai tinnitys hiukan vaimenisi..toivossa hyvä elää mutta kokeilempa tuotakin.
- jasso
tytteleillä onpi ideoita ,entäs miten ukkoloilla koristellaan ,vai pitäisikö tehdä viilto nahkaan ja työntää ihonalle piiloon.i
- "tinni"
tee mitään viiltoja nahkaan ukkoloinen..pistetään mietintä myssyyn, millainen idea ukkoloille olisi sopivin.hmm..miettii jo korvien pauhaessa.
- kihisee
"tinni" kirjoitti:
tee mitään viiltoja nahkaan ukkoloinen..pistetään mietintä myssyyn, millainen idea ukkoloille olisi sopivin.hmm..miettii jo korvien pauhaessa.
ei päässä vaan korvissa ,kuin tuhannen äkästä mettiäistä,enpäs sitten viiltele vaan kun oottelen syksyyn hillanpoiminta-aikaan ni jos ois jo valmista,tai ku puolukat alkaa mättähäll'punertaa.i
- MB-320s
Jos kuulolaite on omilla rahoilla ostettu voit koristella miten haluat , kunhan et peitä huollon/korjauksien kannalta tarpeellisia ruuvin kantoja .
MUTTA !!
Jos kuulolaite on saatu esim. korvapolilinikalta eli yhteiskunnan varoilla ilmaiseksi ei , sitä parane mennä koristelemaan - laite on nimittäin tavallaan sinulla "lainassa" .- just'
Mersumen onpi oikeiassa, mulla >on lainassa, se lukee papruss ku kunta kustansi,ottavat pois sitten kun en tarvii, et "suunnittelu"osasto varmaan ton lukeeneepi,todellakin,tässäkin "tiimissä o varmaan 1000-2000,( aina joukos as.tunt.).i
- Tinityyteli77
Viestini oli hieman puutteellinen...
Juu, en tokikaan itse lähde suttaamaan laitetta, vaan odottaisin,
että sairaalalla olisi valinnanvaraa, mistä valita.
Jos näin ei ole, niin sitten olisi kyllä pienen kehittelyn paikka,
esim. koska jos pyörätuolejakin on eri värisiä,
niin miksei myös kuulolaitteita?...
Persoonallisuutta peliin, ystävät!
Itse tulen muuten saamaan laitteen lainaksi. - "tinni"
Tinityyteli77 kirjoitti:
Viestini oli hieman puutteellinen...
Juu, en tokikaan itse lähde suttaamaan laitetta, vaan odottaisin,
että sairaalalla olisi valinnanvaraa, mistä valita.
Jos näin ei ole, niin sitten olisi kyllä pienen kehittelyn paikka,
esim. koska jos pyörätuolejakin on eri värisiä,
niin miksei myös kuulolaitteita?...
Persoonallisuutta peliin, ystävät!
Itse tulen muuten saamaan laitteen lainaksi.ei siis mitään lainapapereita ole tehty kuulolaitteestani, eikä myöskään sanottu,että perikunnan pitäisi laite palauttaa kun aika jättää.
Laitehan on tehty juuri minun korvan muotin mukaisesti,vaikka kyllähän digikoneen uusinta käyttöön voipi laittaa.
Olen ammatiltani hoitaja ja myös sillä alalla oli paljon vanhuksia joilla k.laite, eikä niitä koskaan kukaan ja mikään palautukseen pyytäny.
Muistuu mieleen,että tyksissä näytti olevan erivärisiä laitteita,olisikohan ollu lasten,kuin myös itse osa joka korvakäytävään laitetaan. - --a
"tinni" kirjoitti:
ei siis mitään lainapapereita ole tehty kuulolaitteestani, eikä myöskään sanottu,että perikunnan pitäisi laite palauttaa kun aika jättää.
Laitehan on tehty juuri minun korvan muotin mukaisesti,vaikka kyllähän digikoneen uusinta käyttöön voipi laittaa.
Olen ammatiltani hoitaja ja myös sillä alalla oli paljon vanhuksia joilla k.laite, eikä niitä koskaan kukaan ja mikään palautukseen pyytäny.
Muistuu mieleen,että tyksissä näytti olevan erivärisiä laitteita,olisikohan ollu lasten,kuin myös itse osa joka korvakäytävään laitetaan.näkyy olevan eri käytäntöjä,naisille ilimanmuuta "komianmat",muuten,,,"tinni"onkopi sinulla tinnutus sellainen "muistava,kun olen ollut huomaavani et joku kirkkaan voimakas ääni jää aivan kuin "päälle joksikin aikaa,sama kysym,tiet. muillekkin.i
- "tinni"
--a kirjoitti:
näkyy olevan eri käytäntöjä,naisille ilimanmuuta "komianmat",muuten,,,"tinni"onkopi sinulla tinnutus sellainen "muistava,kun olen ollut huomaavani et joku kirkkaan voimakas ääni jää aivan kuin "päälle joksikin aikaa,sama kysym,tiet. muillekkin.i
näinhän se kuule on,että naisia pitääkin helliä jollain tapaa,vaikka sitten hiukan komiammat..
Minun on vähän vaikea sanoa tohon "muistavaan"kun minullahan on toi kuulo tykkänään lukossa.Vaikka joskus kyllä jokin ääni tuntuu kuin se olisi suurikin paukahus,josta tietenkin säikähän,että kukas ihan kuin ampui.
Nyt on ollu jo pitemmän aikaa aivan inha aaltoileva mourun mouru ääni vasemassa korvassa.Ja tietnkin siihen kaikki muut rähinät päälle.Väsyy,aina yhtä ja samaa.Se vaan,että yritän vaan sen kanssa jaksella päivästä toiseen ja nauttia kaikesta huolimatta tästä ihanasta kesästä. - pöönä"
"tinni" kirjoitti:
näinhän se kuule on,että naisia pitääkin helliä jollain tapaa,vaikka sitten hiukan komiammat..
Minun on vähän vaikea sanoa tohon "muistavaan"kun minullahan on toi kuulo tykkänään lukossa.Vaikka joskus kyllä jokin ääni tuntuu kuin se olisi suurikin paukahus,josta tietenkin säikähän,että kukas ihan kuin ampui.
Nyt on ollu jo pitemmän aikaa aivan inha aaltoileva mourun mouru ääni vasemassa korvassa.Ja tietnkin siihen kaikki muut rähinät päälle.Väsyy,aina yhtä ja samaa.Se vaan,että yritän vaan sen kanssa jaksella päivästä toiseen ja nauttia kaikesta huolimatta tästä ihanasta kesästä.kahavilla(tuu kahaville")Hpj,llä hhudetaan,mansikkapellolle pitää"eht.ruohomaan ja katsoon ku eilen ajoin leikkurin kiveen (siihen putos ko eno veneest')ölyvit tuli pkoputkesta ,kääkkä lähtennä kääntiin ennee ,kts. ossoon savvvooki vähäseltään,Kiuruveen torilla ja Iisalmen siel'oppii ko männöö kuuntelemmaan "mit hyö huastelloo",jotkut sanoo et savolainen puhuu muunnettua totuutta ,ei se niin oo , pohojalainen ee vaan sit ymmärrä,(aina),kuulosta >tulikin jo nuo värikuoret,silläi minäkin honasin eilen,pikkusta ennen kun ajoin kivelle kuin lokki.i
- tytsy
Hei Tinityyteli77,
Kyllä sairaalan kuulokeskuksista saa sellaisia kuulokojeita lainaan, joissa on värikuoreja. Siis kuulokojeissa värikuoreja, vähän niinkuin kännykän värikuoret. Kysyppäs vaikka sieltä kuulokeskukselta,jossa asioit, että olisiko siellä saatavilla erilaisia värikuoreja, ja ehkäpä joitakin koristeluja?
Mulla on yksi tuttava, jonka pieni huonokuuloinen lapsi on saanut kuulokojeen, jossa on pieni norsun kuva! Tosi söpö! Ja saatu lainaan ihan sairaalan kuulokeskukselta.- Tinityyteli77
Kiitos tiedosta! Kysyn tosiaan heti seuraavalla
kerralla, kun aika korvapolille on. :) - Tinityyteli77
Tinityyteli77 kirjoitti:
Kiitos tiedosta! Kysyn tosiaan heti seuraavalla
kerralla, kun aika korvapolille on. :):))
- kuuroutumista ei hyväksyvä ...
Minkäs ikäinen olet ja oletko nimimerkkisi ikäinen?Haluaisin todella tavata itseni ikäisen ihmisen joka taistelee saman asian kanssa kun minä jotta olen 36 v kuuroutumassa...................Kaamea ajatus :( Vaihtaa ajatuksiani samassa elämäntilanteessa olevan ihmisen kanssa, onnistuuko?
- kohtalotoveri
löytyy kanssasisariakin ja suht saman ikäinenkin:).
Olen saanut käyttöni keväällä kuulolaitteen(huhtikuu). Totuttelemista on kyllä vaan helpottaa elämääni kummasti.Mulle muuten tarjottiin kuulokeskuksesta värikuoria kuulolaitteisiini,joten kyllä aikuisillekkin on.
Sinnikkyyttä se totuttelu kyllä ensin vaatii kun kaikki tuntuu oudolta ääniltä.Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 30411676
- 1447146
- 1045962
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425319- 534399
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304299On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323621- 623618
- 833238
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223145