tekeekö tämmöisellä mitään http://www.autostudio.fi/product_info.php?cPath=21_132&products_id=918 vai onko ihan p*s*a hinta olisi ainakin hyvä
Lava
8
1185
Vastaukset
- eiei
Eipähän autoSTUPIDOLTA saa mitään mikä kannattaa. mene---> WWW.HUUTO.NET---> HAku ja joku pioneerin ämppäri muutamaan kymppii ;))
keskiverto tasoo
että kannattaa vetää virta ja heräte suoraan akulle, ainakin meijän duunipaikan Mersu kadottaa kanavat joka starttauksen yhteydessä, ja se on vedettu virtalukon kautta, tosin saattaa se vika olla autossakin.
- KANAVIENKADOTUS
jannetin82 kirjoitti:
että kannattaa vetää virta ja heräte suoraan akulle, ainakin meijän duunipaikan Mersu kadottaa kanavat joka starttauksen yhteydessä, ja se on vedettu virtalukon kautta, tosin saattaa se vika olla autossakin.
Kanavien kadotus voi johtua siitäkin, että jatkuva jännite ja virtaluko virtajohto soittimesta ovat väärinpäin
- Veroke
Itse olen katsellut samaa soitinta autoon. Eihän tuo mitään hifiä ole, mutta siitä löytyy kaikki tärkeät ominaisuudet perin halpaan hintaan. Tuskin tuolla kovia luukutus-skaboja ostarilla voitetaan mutta kyllä sillä varmaan mukavasti mediaa kuuntelee. Pistähän tähän ketjuun jatkoa jahka sellaisen ostat tai saat siitä jotain "kuluttajatietoa".
muutamassa meidän firman Mersussa on tollaset. Mersut on mallia pikkubussi, ja niissä on tuon soittimen lisäksi,
ohjaamossa, alkup. kaiuttimet kojelaudalla, yhet noin 6" ovissa (jälkiasennus)
8 samanlaista 6" matkustamossa.
10" subi.
2 nelikanava vahvrii (kaiuttimille), ja 1 kakskanavainen subille.
joku konkka (luulisin että 1 faradin, en oo varma)
Äänen laatu on kohtalainen melko suuriindesibeleihin saakka, (ei hirveesti enää viitti olla autossa,) mutta kyllä niistä parista muusta mersusta pioneerin soittimilla lähtee paremmat saundit.- Veroke
jannetin82 kirjoitti:
muutamassa meidän firman Mersussa on tollaset. Mersut on mallia pikkubussi, ja niissä on tuon soittimen lisäksi,
ohjaamossa, alkup. kaiuttimet kojelaudalla, yhet noin 6" ovissa (jälkiasennus)
8 samanlaista 6" matkustamossa.
10" subi.
2 nelikanava vahvrii (kaiuttimille), ja 1 kakskanavainen subille.
joku konkka (luulisin että 1 faradin, en oo varma)
Äänen laatu on kohtalainen melko suuriindesibeleihin saakka, (ei hirveesti enää viitti olla autossa,) mutta kyllä niistä parista muusta mersusta pioneerin soittimilla lähtee paremmat saundit.Kiittosta näistä kokemuksista. Joo, eihän tuo hinta paljoo lupaa. Lisäksihän autostudion sivuilla tuo tehoilmoitus 4x50w on maximi tehot, RMS-tehoja ei näytä olevan valmistajankaan sivuilla. Itselläni ois tarkotus laittaa kaiuttimet suoraan tuohon kiinni, eli varmaan laskee laatu vielä enemmän kuin teijän Mersuissa, joissa erilliset vahvistimet välissä. Tuossa houkuttelee kuitenkin se, että vielä 40€ kalliimmassa Pioneerissakaan ole kaikkia samoja toimintoja.
- jpj69
ei pysty hakemaan/vaihtamaan mp3 levyltä kansiota,tämmönen ongelma kuulemma lg:n city market versiossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171279
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221153Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä471050- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592