TYTTÖ TANSSI VIELÄ KERRAN
Tyttö tanssi vielä kerran
tuolle melkein-sulholleen
jonka todeta vain saattoi
nyt toisen ottaneen
Monta kertaa koreasti
oli jalalla pistäneet
ja tanhuryhmän kanssa
maata kiertäneet
tää tyttö pojan silmiin
hukkui aina jälleen
vaan poika toisen löysi
sen kertoi ystävälleen
ja palvelus tuo viimeinen:
oman tanhuryhmän keksi
sen kutsui häitään tanssimaan
myös kerraks viimeiseksi
Ja tyttö tanssi vielä kerran
tanssi kuin ei koskaan ennen
hääparin eessä liihotti
kyyneleitään nieleskellen
Tyttö tanssi vielä kerran
8
417
Vastaukset
Säälin ensin, sitten
tulee parempi :)
Sattu jonnekin...?
silti tykkäsin!
(ihmisen mieli!!)- tai kuvittelet asiat nurink...
???????????????????????
- sitten
saa ideoita täältä, kun eikös joku hiljakkoin kertonut tuon tyyppisen tarinan?:)
- ok, kivat runot
sitten kirjoitti:
saa ideoita täältä, kun eikös joku hiljakkoin kertonut tuon tyyppisen tarinan?:)
Tosin olet paljon viimeaikoina kirjoitellut
haudanvakavia juttuja, surullisia, miksi ? ja
tää oli melekeen suomalaisesta 50-luvun kotimaisesta leffasta, joka voisi kuvata pohojalaista ylypeyttä, eli rikkaus menee rakkauden edelle, ns. ennenvanhaan.
Juu monasti nykyään myös tytöt nai toisen kuin
ylpeys ei anna periksi. Sitä se elämä on.
Toisen onni toisen epäonni.
Kuitenkin runosi ovat supisuomalaisia maanläheisiä, että älä välitä aina kaikista kommenteista. Tää vaan oli yliveto jotenkis
härski. - sama kysyjä?
sitten kirjoitti:
saa ideoita täältä, kun eikös joku hiljakkoin kertonut tuon tyyppisen tarinan?:)
???????????????????????
- monta?
Epäilen, että "Aimo Roimaa" ei ole olemassakaan, vaan nimen alla kirjoittelee useampia "Aimoja".
Kaunis suomifilmi-kuva tuokin. - *naurua*
monta? kirjoitti:
Epäilen, että "Aimo Roimaa" ei ole olemassakaan, vaan nimen alla kirjoittelee useampia "Aimoja".
Kaunis suomifilmi-kuva tuokin.-onko näin, kysyy me?-
- pantteri
sun kultasein kaikki toistaa
Voi kyyneleitään tää tyttörukka itseksensä nieleskellä ilman käärmeitä
Voi tanssiin omaan kutsua uuden ystävän
Ei siinä tanssissa surun kyyneleitä
Pyöritystä ilon, elämän, voiman ja kesän
Ei turhille tunteille, ei eletylle elämälle
Me olemme tässä ja sinä siinä ja minä tässä
Me yhdessä ja pyöritystä tämän sävelmän ei tule toista
Olemme tässä ja mennyttä on turhaa muistaa
Tämä elämä kun kädestämme luistaa
Huomista emme tunnu
Eilistä elämme
NYT OLEMME TÄSSÄ
ELETÄÄN TÄTÄ ELÄMÄÄ TÄSSÄ
NYT
JA EMME KAIPAA MUUTA OLEMME TÄSSÄ nyt HETKESSÄ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95922
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat289766- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568