Kajaani OKL/Vaka pääsykokeet

titityy

Mitäs mieltä Kajaanissa olleet ovat mieltä haastatteluista? Itsellä meni ihan hyvin, tosin jotku kyssät oli aika vaikeita..molemmat haastattelijat olivat rentoja ja muutenki mukavia eikä mitään tiukkapipoja niinku vähän pelkäsin :)

Koe meni ihan penkin alle, tosin aineisto vaikutti todella helpolta..kaikki sai melkeen suoraan tekstistä..outoa :) matematiikan 1 tehtävä meni hyvin mut 2 ja 3 meni ihan huonosti. Nyt eikun jännittämään pääseekö opiskelemaan..tuntuu kyllä siltä että en pääse. Jos ei niin ens vuonna uudestaa paremmin valmistautuneena :)

9

4131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pade

      Uskon, että mulla kans meni haastattelut ihan hyvin. Toinen haastattelijoista oli tosin hiukan tiukkapipo.. =)

      Kirja oli mulla suht hyvin hallussa, joten uskon kirjatentin menneen mun osalta ihan hyvin. Samoin matikka, tosin kolmas tehtävä taisi mennä väärin. Mitä muut sai matikan kolmosesta vastaukseksi?
      Aineisto vaikutti tosiaan miltei liiankin helpolta ollakseen totta!!
      Nyt pitää vaan odotella tuloksia...

    • töttöröööö

      Kyllä sä sinne pääset. Kaikki melkeen pääsee... jos ei suoraan niin sit varapaikalta, koska kaikki jotka on hakenu sekä LUKOlle että VAKAlle, ja sit pääsee sisään molempiin, valitsee LUKOn ja siksi tulee paljon peruutuspaikkoja.

      • done that been there

        joo, siis vakan puolelle voi päästä vielä joltain 20. varasijalta. ei hätiä...


      • Opettajaksi

        on varmasti pöljä kysymys mutta mitä tarkoittaa LUKO? oon nyt hakemassa OKL keväällä ja mietiskelen tämmöistä.


    • hiphei

      Terppis!
      Mulla meni haastattelut mukavasti, ihmettelin kun ei kauheesti jänskättäny...kirjallisessa sitten piti vähän kulmia kurtistella....Liikuntanäytteessä nauratti, en osannut palloa pesäpallomailalla pomputtaa:D

      • hiphei

        Moikkamoi!:)
        Ootteko saaneet postia? Mulle tuli tänään...olen varasijalla 16..oujee, no eipä sitä ikinä tiiä. Ärsyttää, taas saa ootella. No, jos ei nyt, niin sitten ens vuonna, syksyllä avoimeen. En silti heitä vielä kirvestä kaivoon, en, en.


      • titipieni(ex-titityy)
        hiphei kirjoitti:

        Moikkamoi!:)
        Ootteko saaneet postia? Mulle tuli tänään...olen varasijalla 16..oujee, no eipä sitä ikinä tiiä. Ärsyttää, taas saa ootella. No, jos ei nyt, niin sitten ens vuonna, syksyllä avoimeen. En silti heitä vielä kirvestä kaivoon, en, en.

        Enpä päässyt sisään enkä ole edes varasijoilla..pisteitä sain 11,5 eli eipä kovin hääppösesti menny...mut eipä kannata masentua vaan uusia haasteita kohti :) tarkoitus ois muuttaa Treelle ja ettiä jotain töitä ja samal opiskella avoimes..ois ainaki jo valmiiks suorittanu opintoja jos joskus varhaiskasvatusta pääsee opiskelemaan :) ja edelliselle: eihän 16. varasija ole edes kovin paha..jos vakalle hait.. Mut enivei, tsemii päässeille ja ei-tällä-kertaa--mutta-ehkä-joskus-tulevaisuudessa-ihmisille :) Ens keväänä uudestaa yrittämään ja kaikille ihkun ihanaa kesän jatkoa :)

        ps. joku oli ryöstäny mun nimimerkin..en siis ollu rekisteröiny sitä..argh =,(


      • hiphei
        titipieni(ex-titityy) kirjoitti:

        Enpä päässyt sisään enkä ole edes varasijoilla..pisteitä sain 11,5 eli eipä kovin hääppösesti menny...mut eipä kannata masentua vaan uusia haasteita kohti :) tarkoitus ois muuttaa Treelle ja ettiä jotain töitä ja samal opiskella avoimes..ois ainaki jo valmiiks suorittanu opintoja jos joskus varhaiskasvatusta pääsee opiskelemaan :) ja edelliselle: eihän 16. varasija ole edes kovin paha..jos vakalle hait.. Mut enivei, tsemii päässeille ja ei-tällä-kertaa--mutta-ehkä-joskus-tulevaisuudessa-ihmisille :) Ens keväänä uudestaa yrittämään ja kaikille ihkun ihanaa kesän jatkoa :)

        ps. joku oli ryöstäny mun nimimerkin..en siis ollu rekisteröiny sitä..argh =,(

        Samaa mieltä: ens keväänä uutta matoa koukkuun:)minä myös töihin ja avoimeen jos nyt ei nappaa...eipä vielä tiijä nappaako *hermoromahdus* Mutta nautitaan tosiaan nyt helteistä!! Oulu toivottaa myös mukavia kesäpäiviä!!


      • hiphei
        titipieni(ex-titityy) kirjoitti:

        Enpä päässyt sisään enkä ole edes varasijoilla..pisteitä sain 11,5 eli eipä kovin hääppösesti menny...mut eipä kannata masentua vaan uusia haasteita kohti :) tarkoitus ois muuttaa Treelle ja ettiä jotain töitä ja samal opiskella avoimes..ois ainaki jo valmiiks suorittanu opintoja jos joskus varhaiskasvatusta pääsee opiskelemaan :) ja edelliselle: eihän 16. varasija ole edes kovin paha..jos vakalle hait.. Mut enivei, tsemii päässeille ja ei-tällä-kertaa--mutta-ehkä-joskus-tulevaisuudessa-ihmisille :) Ens keväänä uudestaa yrittämään ja kaikille ihkun ihanaa kesän jatkoa :)

        ps. joku oli ryöstäny mun nimimerkin..en siis ollu rekisteröiny sitä..argh =,(

        ja tosiaan vakalle hain:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 189
      2306
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      54
      2124
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      173
      1939
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      172
      1702
    5. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      41
      1429
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1267
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1205
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      2
      1191
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      16
      1188
    Aihe