Mitäs mieltä Kajaanissa olleet ovat mieltä haastatteluista? Itsellä meni ihan hyvin, tosin jotku kyssät oli aika vaikeita..molemmat haastattelijat olivat rentoja ja muutenki mukavia eikä mitään tiukkapipoja niinku vähän pelkäsin :)
Koe meni ihan penkin alle, tosin aineisto vaikutti todella helpolta..kaikki sai melkeen suoraan tekstistä..outoa :) matematiikan 1 tehtävä meni hyvin mut 2 ja 3 meni ihan huonosti. Nyt eikun jännittämään pääseekö opiskelemaan..tuntuu kyllä siltä että en pääse. Jos ei niin ens vuonna uudestaa paremmin valmistautuneena :)
Kajaani OKL/Vaka pääsykokeet
9
4177
Vastaukset
- pade
Uskon, että mulla kans meni haastattelut ihan hyvin. Toinen haastattelijoista oli tosin hiukan tiukkapipo.. =)
Kirja oli mulla suht hyvin hallussa, joten uskon kirjatentin menneen mun osalta ihan hyvin. Samoin matikka, tosin kolmas tehtävä taisi mennä väärin. Mitä muut sai matikan kolmosesta vastaukseksi?
Aineisto vaikutti tosiaan miltei liiankin helpolta ollakseen totta!!
Nyt pitää vaan odotella tuloksia... - töttöröööö
Kyllä sä sinne pääset. Kaikki melkeen pääsee... jos ei suoraan niin sit varapaikalta, koska kaikki jotka on hakenu sekä LUKOlle että VAKAlle, ja sit pääsee sisään molempiin, valitsee LUKOn ja siksi tulee paljon peruutuspaikkoja.
- done that been there
joo, siis vakan puolelle voi päästä vielä joltain 20. varasijalta. ei hätiä...
- Opettajaksi
on varmasti pöljä kysymys mutta mitä tarkoittaa LUKO? oon nyt hakemassa OKL keväällä ja mietiskelen tämmöistä.
- hiphei
Terppis!
Mulla meni haastattelut mukavasti, ihmettelin kun ei kauheesti jänskättäny...kirjallisessa sitten piti vähän kulmia kurtistella....Liikuntanäytteessä nauratti, en osannut palloa pesäpallomailalla pomputtaa:D- hiphei
Moikkamoi!:)
Ootteko saaneet postia? Mulle tuli tänään...olen varasijalla 16..oujee, no eipä sitä ikinä tiiä. Ärsyttää, taas saa ootella. No, jos ei nyt, niin sitten ens vuonna, syksyllä avoimeen. En silti heitä vielä kirvestä kaivoon, en, en. - titipieni(ex-titityy)
hiphei kirjoitti:
Moikkamoi!:)
Ootteko saaneet postia? Mulle tuli tänään...olen varasijalla 16..oujee, no eipä sitä ikinä tiiä. Ärsyttää, taas saa ootella. No, jos ei nyt, niin sitten ens vuonna, syksyllä avoimeen. En silti heitä vielä kirvestä kaivoon, en, en.Enpä päässyt sisään enkä ole edes varasijoilla..pisteitä sain 11,5 eli eipä kovin hääppösesti menny...mut eipä kannata masentua vaan uusia haasteita kohti :) tarkoitus ois muuttaa Treelle ja ettiä jotain töitä ja samal opiskella avoimes..ois ainaki jo valmiiks suorittanu opintoja jos joskus varhaiskasvatusta pääsee opiskelemaan :) ja edelliselle: eihän 16. varasija ole edes kovin paha..jos vakalle hait.. Mut enivei, tsemii päässeille ja ei-tällä-kertaa--mutta-ehkä-joskus-tulevaisuudessa-ihmisille :) Ens keväänä uudestaa yrittämään ja kaikille ihkun ihanaa kesän jatkoa :)
ps. joku oli ryöstäny mun nimimerkin..en siis ollu rekisteröiny sitä..argh =,( - hiphei
titipieni(ex-titityy) kirjoitti:
Enpä päässyt sisään enkä ole edes varasijoilla..pisteitä sain 11,5 eli eipä kovin hääppösesti menny...mut eipä kannata masentua vaan uusia haasteita kohti :) tarkoitus ois muuttaa Treelle ja ettiä jotain töitä ja samal opiskella avoimes..ois ainaki jo valmiiks suorittanu opintoja jos joskus varhaiskasvatusta pääsee opiskelemaan :) ja edelliselle: eihän 16. varasija ole edes kovin paha..jos vakalle hait.. Mut enivei, tsemii päässeille ja ei-tällä-kertaa--mutta-ehkä-joskus-tulevaisuudessa-ihmisille :) Ens keväänä uudestaa yrittämään ja kaikille ihkun ihanaa kesän jatkoa :)
ps. joku oli ryöstäny mun nimimerkin..en siis ollu rekisteröiny sitä..argh =,(Samaa mieltä: ens keväänä uutta matoa koukkuun:)minä myös töihin ja avoimeen jos nyt ei nappaa...eipä vielä tiijä nappaako *hermoromahdus* Mutta nautitaan tosiaan nyt helteistä!! Oulu toivottaa myös mukavia kesäpäiviä!!
- hiphei
titipieni(ex-titityy) kirjoitti:
Enpä päässyt sisään enkä ole edes varasijoilla..pisteitä sain 11,5 eli eipä kovin hääppösesti menny...mut eipä kannata masentua vaan uusia haasteita kohti :) tarkoitus ois muuttaa Treelle ja ettiä jotain töitä ja samal opiskella avoimes..ois ainaki jo valmiiks suorittanu opintoja jos joskus varhaiskasvatusta pääsee opiskelemaan :) ja edelliselle: eihän 16. varasija ole edes kovin paha..jos vakalle hait.. Mut enivei, tsemii päässeille ja ei-tällä-kertaa--mutta-ehkä-joskus-tulevaisuudessa-ihmisille :) Ens keväänä uudestaa yrittämään ja kaikille ihkun ihanaa kesän jatkoa :)
ps. joku oli ryöstäny mun nimimerkin..en siis ollu rekisteröiny sitä..argh =,(ja tosiaan vakalle hain:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764