SASKA HELMIKALLIO

suudelman sain ;)

Olet aivan ihana!! Todella Upea ääni!
Täytyis tästä päästä kuuntelemaan

38

6181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tykkäät

      Mikä estää.Senkun meet.En kyllä alkuunkaan ymmärrä tuota ihanuutta...

      • suudelman sain ;)

        Niin menenkin! Mutta Onneks mä ymmärrän :)

        Tuosta ihanuudesta vielä..
        Sitä ei kaikista LÖYDY!!!! ;)


    • Vanha herra

      Olen ollut kuulemassa Saskaa ja juttusillakin. Ihan OK kaveri! Hyvä kyllä muttei paras, vaan makuasioistahan ei kiistellä! Jokaisella lienee omat makunsa artistien kuin muunkin suhteen!

      • suudelman sain ;)

        Vitsit miten hyvin kirjoitettu! Menee ihan sanattomaksi, täytyy myöntää.
        Kiitos vielä vastauksestasi!

        Täytyy tässä alkaa toivomaan kovemmin, että sinne kuuntelemaan pääsis. On niin monta seikkaa ettei se taida onnistua.
        Ainakin tällä hetkellä pahalta näyttää..

        Mutta toivotaan parasta, pelätään pahinta! Niihän ne sanoo.

        Mukavan lämmintä kesää sulle Vanha herra!


      • Vanha herra
        suudelman sain ;) kirjoitti:

        Vitsit miten hyvin kirjoitettu! Menee ihan sanattomaksi, täytyy myöntää.
        Kiitos vielä vastauksestasi!

        Täytyy tässä alkaa toivomaan kovemmin, että sinne kuuntelemaan pääsis. On niin monta seikkaa ettei se taida onnistua.
        Ainakin tällä hetkellä pahalta näyttää..

        Mutta toivotaan parasta, pelätään pahinta! Niihän ne sanoo.

        Mukavan lämmintä kesää sulle Vanha herra!

        Kivaa ja lämmintä sekä keikkarikasta kesää sullekin. Pistähän jalalla koreasti!


    • Taivaantuuli

      Olen ollut Saskan keikalla ja myöskin jutellut hänen kanssaan. Laulajana on hyvin monipuolinen, musiikkia laidasta laitaan, ihmisenä vaatimattoman oloinen ja sympaattinen. Tangokuninkaan titteli meni oikealle henkilölle. Saskalle on paikka iskelmämusiikin taivaalla ja hän tulee varmaan paikkansa vakiinnuttamaan, uskon näin.

      • suudelman sain ;)

        Kertokaa mulle, miten tää juttelu onnistuu? Takahuoneessa? Vai miten..? Kertokaa rakkaat ystävät mulle, olen aivan tietämätön..

        Olen täysin samaa mieltä siitä, että tangokuninkaan titteli meni juuri oikealle henkilölle!


      • Vanha herra
        suudelman sain ;) kirjoitti:

        Kertokaa mulle, miten tää juttelu onnistuu? Takahuoneessa? Vai miten..? Kertokaa rakkaat ystävät mulle, olen aivan tietämätön..

        Olen täysin samaa mieltä siitä, että tangokuninkaan titteli meni juuri oikealle henkilölle!

        Mene keikalla vaikka hakemaan nimmarikortti ja ala jutella jotakin Saskaa kiinnostavaa, niin johan juttua irtoaa Saskalta. Tai jos satut jossakin tapaamaan muuten vaikka ennen keikka, niin tervehdi ja kysy häneltä olisiko hetki aikaa! Näin minä toimin ja näyttää yleensä toimivan näitten nuorempien artistien kohdalla. Ei välttämättä vanhempien!


      • suudelman sain ;)
        Vanha herra kirjoitti:

        Mene keikalla vaikka hakemaan nimmarikortti ja ala jutella jotakin Saskaa kiinnostavaa, niin johan juttua irtoaa Saskalta. Tai jos satut jossakin tapaamaan muuten vaikka ennen keikka, niin tervehdi ja kysy häneltä olisiko hetki aikaa! Näin minä toimin ja näyttää yleensä toimivan näitten nuorempien artistien kohdalla. Ei välttämättä vanhempien!

        Taas Suuri kiitos Vanhalle herralle!
        Tuo nimmarikortti olisi kyllä aivan mahtava juttu, täytyypi käyä hakemassa ;)


        Kiitos vielä!


      • suudelman sain ;)
        Vanha herra kirjoitti:

        Mene keikalla vaikka hakemaan nimmarikortti ja ala jutella jotakin Saskaa kiinnostavaa, niin johan juttua irtoaa Saskalta. Tai jos satut jossakin tapaamaan muuten vaikka ennen keikka, niin tervehdi ja kysy häneltä olisiko hetki aikaa! Näin minä toimin ja näyttää yleensä toimivan näitten nuorempien artistien kohdalla. Ei välttämättä vanhempien!

        Mistä katsotte esim. juuri Saskan keikkakalenterin?
        Itse olen yrittänyt etsiä.. mutta löysin vain tämmöisen:
        http://tanssi.org/fi/o/8.html

        Jos joltain löytyy joku parempi sivu niin tänne vain!
        Kiitos.


      • Taivaantuuli
        suudelman sain ;) kirjoitti:

        Mistä katsotte esim. juuri Saskan keikkakalenterin?
        Itse olen yrittänyt etsiä.. mutta löysin vain tämmöisen:
        http://tanssi.org/fi/o/8.html

        Jos joltain löytyy joku parempi sivu niin tänne vain!
        Kiitos.

        Tuo on hyvä keikkakalenteri, toinen löytyy Auraviihteen sivuilta www.auraviihde.fi/miesartistit. Siellä on tosin kuukauden keikat kerrallaan.

        Vanha herra kertoi keinot jutusteluun ryhtymisestä, Saskalla tuntuu aina olevan aikaa faneille.


      • suudelman sain ;) kirjoitti:

        Mistä katsotte esim. juuri Saskan keikkakalenterin?
        Itse olen yrittänyt etsiä.. mutta löysin vain tämmöisen:
        http://tanssi.org/fi/o/8.html

        Jos joltain löytyy joku parempi sivu niin tänne vain!
        Kiitos.

        Heippa,käväseppä sivuilla kuin www.tanssi.net ja mene siellä osioon esiintyjät.siellä näet melkolailla kattavan kalenterin kaikilta jotka heittää keikkaa.Sinulle hauskaa kesää.


      • suudelman sain ;)
        Alie kirjoitti:

        Heippa,käväseppä sivuilla kuin www.tanssi.net ja mene siellä osioon esiintyjät.siellä näet melkolailla kattavan kalenterin kaikilta jotka heittää keikkaa.Sinulle hauskaa kesää.

        Kiitoksia! Oikein hyvät sivut oli! Löyty vaikka ketä kiinnostavia :)


      • tosi on

        olen kanssasi samaa mieltää,että Saska on todella upea laulaja ,ja vaatimaton ,, ei ole nuossut titteli päähän ,,, johtuu varmaan siitä kun on ollut hyvä laulaja ja sitä aina ,,, ei ole tullut yllätyksenä toi lahja joka sillä on .onnea saskalle ja onnea myös sulle jolla on hyvä maku musiikissa ,,,nim,SASKA ON PARAS


    • miehessä

      olemuksessa on jotain mistä en yhtään pidä.

      • suudelman sain ;)

        Itse olen ainakin aivan hullaantunut!


      • selvästi

        sun kirjoituksessasi .vain muutemassa sanassa tulee selvästi esille katkeruus .Harmi .sullakin on hyviä puolia paljon mutta kateus ja katkeruus tukahduttaa kaikiken hyvän niin monissa lahjakkaissa ihmississä,kuten sinussakin ,joten toivon että katsoisit peiliin .Tamara tietää


      • mieltä...

        Minustakin siinä miehessä on jotain todella kuvottavaa. Ja miksi lie muuttanut sukunimensä, kukaan ei nimestä huolimatta erehdy pitämään häntä valkolaisena.


      • SASKAN IHAILIA

        ihan selvästi käy sun kirjoituksesta ilmi että olet miespuolinen ja todella katkera ,,, mutta mietippä mihin se johtaa sua itseäs toi katkeruus ,,, kannattaako hukata yhtään aikaa ja vaivaa kateudelle ja katkeruudelle ,,,, nauraisit ennemmin tuon kateuden ja katkeruuden pois niin sinunkin elämäsi alkaisi HYMYILLÄ ,, JA TOIVO ONNEA MUILLE NIIN SE PALAUTUU IHME JA KUMMA HYVÄNÄ TAKAISIN ,,, KOKEILE JA TUU KERTOO TAKAS TÄNNE ,, JA TEE JOTAIN HYVÄÄ TON SASKAN ETEEN JA KATSO KOKEEKSIMITÄ SE TUO SULLE TAKAISIN ,KOKEILE VAIKKA KERRAN


      • Tummakii on kiva .
        mieltä... kirjoitti:

        Minustakin siinä miehessä on jotain todella kuvottavaa. Ja miksi lie muuttanut sukunimensä, kukaan ei nimestä huolimatta erehdy pitämään häntä valkolaisena.

        Höpö höpö ! Miekii oon muuttanut nimee
        4 kertaa (suomalainen ,ruotsalainen,venä-
        läinen ja sitte ruotsalainen )ei oo kukaan
        kuitenkaan luullut muuta jo suomalaiseks.
        Naiset ne vasta vaihtaaki sitä nimee ja
        miestä.Se on kivaa.Joka päivä uus mies.
        Tänään on vaaleampi.


      • Saska erittäin jees !

        Miu mielestä siinä olemuksessa on kaikki
        Mistä tykkään.


      • Tummakii on kiva .
        mieltä... kirjoitti:

        Minustakin siinä miehessä on jotain todella kuvottavaa. Ja miksi lie muuttanut sukunimensä, kukaan ei nimestä huolimatta erehdy pitämään häntä valkolaisena.

        Höpö höpö ! Miekii oon muuttanut nimee
        4 kertaa (suomalainen ,ruotsalainen,venä-
        läinen ja sitte ruotsalainen )ei oo kukaan
        kuitenkaan luullut muuta jo suomalaiseks.
        Naiset ne vasta vaihtaaki sitä nimee ja
        miestä.Se on kivaa.Joka päivä uus mies.
        Tänään on vaaleampi.


    • tykästynyt

      siis se on aivan ihanaa katteltavaa keikalla sitä ei voi sanoin kuvailla oon ihan korvia myöden rakastunu saskaan... saska on kyllä ihan arjen puuhissakin mukava ihminen ja tulee hyvin juttuun hänen kansssa.. mutta sinulle sanon nainen mee ihmees saskan keikalle

      • suudelman sain

        Nonni! Kiitoksia! Mukava kuulla että joku muukin tykkää ;)


      • Darlet
        suudelman sain kirjoitti:

        Nonni! Kiitoksia! Mukava kuulla että joku muukin tykkää ;)

        Näin Saskan tänään laivalla ja mahtavin laulaja mitä olen koskaan nähnyt


      • se on mahtava ,mut ei ylpeä
        Darlet kirjoitti:

        Näin Saskan tänään laivalla ja mahtavin laulaja mitä olen koskaan nähnyt

        onnea vaan saskalle ,mut tiedän senkin ett monet on ihan sekaisin saskasta ,niin minäkin


      • ei voi olla tykkäämättä
        suudelman sain kirjoitti:

        Nonni! Kiitoksia! Mukava kuulla että joku muukin tykkää ;)

        jos on yhtään musiikkikorvaa niin ei tosiaankaan voi olla tykkäämättä ,kun hän on tämänajan parasta musiikkia esiintuova,ja todella best laulaja


      • samaa mieltä kanssasi
        Darlet kirjoitti:

        Näin Saskan tänään laivalla ja mahtavin laulaja mitä olen koskaan nähnyt

        olen samaa mieltä kanssasi 110%


      • kiitos!
        ei voi olla tykkäämättä kirjoitti:

        jos on yhtään musiikkikorvaa niin ei tosiaankaan voi olla tykkäämättä ,kun hän on tämänajan parasta musiikkia esiintuova,ja todella best laulaja

        Saska on huonoimpia laulajia mitä tiedän.


      • ei voi mitään
        kiitos! kirjoitti:

        Saska on huonoimpia laulajia mitä tiedän.

        mutta sitä et voi kyllä väittää että lauluäänen perusteella huonoinpia laulajia...noin miehekästä ja kantavaa ääntä harvalla laulajalla on..ja sillekkään ei voi mitään jos oot joku rasisti:(


      • kade olet
        kiitos! kirjoitti:

        Saska on huonoimpia laulajia mitä tiedän.

        useammalla romanilaulajalla on upea ääni ja Saskalla on tosi mahtava ääni ja muutenkin symppis...


      • se sieltä
        ei voi mitään kirjoitti:

        mutta sitä et voi kyllä väittää että lauluäänen perusteella huonoinpia laulajia...noin miehekästä ja kantavaa ääntä harvalla laulajalla on..ja sillekkään ei voi mitään jos oot joku rasisti:(

        Rasismi. Senhän ne mustalaiset aina vetää syyksi kun heistä ei pidetä syystä mistä hyvänsä. Raukkamaista ja lapsellista.Eihän valkolaisestakaan sanota että olet rasisti jos et tykkää meistä. Rasismia tai ei mutta en tykkää sen miehen olemuksesta ja kieltämättä sen äänessä on sellainen ärsyttävä mannesoundi. Ja aika ylimielisen oloinen ja tosikon oloinen mies on muutenkin.


      • samaa p****a
        kade olet kirjoitti:

        useammalla romanilaulajalla on upea ääni ja Saskalla on tosi mahtava ääni ja muutenkin symppis...

        Toinen typerä asia on se että sanotaan kateelliseksi kun ei jostain pidä. Eikö teillä herranjestas nyt järki juokse sen vertaa että on muitakin syitä olla pitämättä jostain kuin kateellisuus ja rasismi. Pikkasen tyhjä päänuppi pitää olla.


      • marisanna1981
        se sieltä kirjoitti:

        Rasismi. Senhän ne mustalaiset aina vetää syyksi kun heistä ei pidetä syystä mistä hyvänsä. Raukkamaista ja lapsellista.Eihän valkolaisestakaan sanota että olet rasisti jos et tykkää meistä. Rasismia tai ei mutta en tykkää sen miehen olemuksesta ja kieltämättä sen äänessä on sellainen ärsyttävä mannesoundi. Ja aika ylimielisen oloinen ja tosikon oloinen mies on muutenkin.

        5 vuoden ajan oon säännöllisesti käyny Saskan keikoilla ja kertaakaan en oo saanu sitä käsitystä et Saska ois ylimielinen eikä hän myöskään tosikko ole. Kas kummaa, meidän leikinlasku sujuu oikein hyvin. Tulitko ajatelleeks et EHKÄ sulla ja Saskalla ei oo samanlainen huumorintaju?. Ja tohon mannesoundiin sen verran, et ainoastaan romaneilla on tietty soundi. Saska ainaki tienaa rehellisesti elantonsa. Mut hei, eihän sun tartte Saskaa kuunnella. Pistät vaan radion kii, jos se noin kovin pattiin ottaa. Taidat olla katellinen ja viel mieski kaiken lisäks.


      • Ite et osaa laulaa.8
        kiitos! kirjoitti:

        Saska on huonoimpia laulajia mitä tiedän.

        Oot ite !


    • Pohjanmaan mies

      Mustalaanenhan tuo on ja entinen sukunimi on Hagert.

      • Heili Karjalasta .

        Pohjalaiset ne vasta pelottavia ovat.ne on
        Niitä Rannanjärviä ym. ! Osaakohan
        Ylskään pohjalainen edes laulaa.


      • Virtanen.

        Onks sun entinen sukunimi Rannanjärvi ja
        oot varmaan muuttanu sen järviseksi ettei
        kukaan tiedä et sä oot Rannanjärvi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      3228
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2141
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1915
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe