Jatkis: Rakas päiväkirja

Nipsuliinu

Tämän päiväkirjan omistaa: Tiia "Dingo" Paris Anhuljs, 13v.
jos olet ulkopuolinen lukija, pyydän, että suljet kirjan kannet. No, jos päätät lukea päiväkirjaani, sinulla on aika polttavat paikat, kun saan sinut näppeihini!

11.06.06
Rakas päiväkrija, tänään sain sinut. Eli olen sinun uusi omistajasi, Tiia Anhuljs, Isäni ravintolan omistaja Angus Anhuljs, äitini lentoemäntä Olga Anhuljs. Minulla on pikkuveli, Tesum Anhuljs 2v. oikea ihanuuden söpöliini. Äitini on poissa monia viikkoja, isäni käy töissä päivittäin ja tekee pitkiä päiviä. Veljeni käy hoidossa naapurillamme Ulla Nöpönillä, kaverini Saran äidillä. Oikeastaan Sara on bestikseni, vaikkakin vuoden minua nuorempi. Hänellä on pikkuveli Samu 7v, joka aina kiusaa äitinsä hoidokkeja. Siksi en antaisi Tesumin mennä sinne hoitoon.. On Saralla myös isosisko, Seija, mutta hän on jo 23 vuotta vanha, eikä asu enää kotonaan. Muutenkin hänellä on riitoja vanhempiensa kanssa, eikä Sara ole nähnyt häntä sen koomin, kun hän karkasi kotoaan 15-vuotiaana.

Elikkäs, olen jo kesälomalla. Tänään olin Saran kanssa torilla. Sara on sellainen vihreäsilmäinen, vaaleahiuksinen tyttö.. Möimme vanhoja vaatteitamme ja saimme niistä hyvät hinnat. Minä sain kaksikymppiä ja Sara sai kaksikymmentäkuusi euroa. Vahdin myös Tesumia, koska isä kyyditsi työkaveriaan.

2

281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nipsuliinu

      Sori, lähetin vahingossa tuon äskeisen.. :I.No, jatketaanpas

      Tesum on kyllä ihana poika. Hänellä on siniset silmät ja ruskeat kiharat hiukset, kuin minulla. Hän on oikeastaan samannäköinen kuin minä, paitsi suloisempi.

      12.06.06

      Lähdimme tänään matkalle. Isä otti ihmekumma meille vapaapäivän. lähdimme Helsinkiin. Asumme siis Oulussa. Haemme äidin Helsingistä ja olemme samalla serkkujemme luona yötä. Huomenna äiti siis tulee pitkältä matkaltaan. Rupesin tänään nukkumaan vasta vaille kolme, koska hilluin serkkujeni Tuomaksen, 11v ja Reetan, 15v. kanssa.. Odotan, että äiti tulee kotiin :). Tuomaksen ja Reetan pikkusiskoja on Ella 5v ja Ninni 3v.

      Jatkakaa tätä :D

    • Della Morte

      Näin unen. Siinä Seijalle tapahtui jotain pahaa. Kun heräsin, olin hiestä märkä.

      Soitin Saralle ja kysyin ohimennen mitä Seijalle kuuluu. Sara meni hiljaseksi ja sanoi sitten: "Seija raiskattiin ja tapettiin viime yönä".

      *jatkakaa*

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      198
      4666
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      274
      2750
    3. 134
      1707
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1401
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      203
      1357
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1124
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1077
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1057
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1051
    Aihe