Hei, sain juuri kaveriltani palapelin lahjaksi, on se vaikea vaan. En oikeen tiedä mistä aloittaisin, kuulemma on tulossa kuvaksi Pave Maijasen naamataulu. En oo vaan hahmottanu, sitä ollenkaan, ja naama on vieras. En oo tajunu mitää. Häh, mitä mä teen? En ees tunne ketää Pave Paijasta? häpä häh?
Mulla on palapeli koottavana
2
788
Vastaukset
- reunapaloista
Heips;
Itse aloitan aina lajittelemalla palaset Etsin reunapalaset ja sen jälkeen lajittelen vähäsen värin mukaan. Ja sen jälkeen vain rakentamaan. Ensin reunat ja siitä sitten vain rohkeasti etsimään muita sopivia palasia. Itse rakennan huovan päälle jossa sen voi rullata vaikka jonkin tötsän päälle rullalle . Näin voit säilyttää sitä vaikka sängyn alla ja ei mene rikki. Kaupoissa on myös valmiita palapelin alustoja jotka voi rullata mutta ovat aika törkeän hintaisia. Katso löytyykö googlen kautta kuvaa Pavesta niin saisit edes vähän hajua että minkä näköistä heppua olet rakentamassa. Onnea ja kärsivällisyyttä. - Nimetön
laita googlen kuvahaku ja sinne kirjota se nimi niin näet sieltä sen naama kuvan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1817188Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1223248Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?1111924"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?481818- 191789
Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am681720Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p601667Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.31655Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m161541- 691353