Moi,
Em. vika häiritsee eikä huolto tunnu löytävän syytä :( Muuten auto toimii moitteetta, mutta käännettäessä rattia (lähes) ääriasentoon alkaa kuulumaan "rutiseva" ääni. Jollakin tavalla tuntuu kuten pari levyä nappaisi kiinni keskenään.
Ääni kuuluu vain pihasta/parkista/ruudusta, jne. lähdettäessä. 99 vuoden Yaris (edellinen peli) ei moisia ääniä pidellyt joten mietityttää mikä moisen pitää...
Ohjaus "rutisee" voim. käännettäessä
3
6246
Vastaukset
- yaris vm 2000 luna
Mun yariksessa 'rahisi' ohjaus ääriasennoissa parkista lähdettäessä. Syy oli etujarrulevyissä, joita vähän koneistettiin (ruostetta?) ja ääni hävisi. Tämä voi olla kyllä eri vika?
- Anonyymi
Mitä tarkoitat koneistettiin.
- joo vain
Meillä on corolla -05. Meillä rutisee kans todella voimakkaasti. Ääni kuuluu vain kostealla ilmalla. Ääni paikallistettiin vetoakselin suojakumista kuuluvaksi ääneksi. Haitarikumin palkeet hankaavat toisiaan vasten aiheuttaen sen äänen. Huollossa suihkutettiin silikonispreita sinne, ja ääni loppui. Ääni tuli tietenkin hetimiten takaisin, kun silikoni ei enää vaikuttanut pinnalla.
Tälle ei oikein voi tehdä mitään, uusia kumejakaan en halua, koska nivelien puhtaus kärsii niitä aukaistaessa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762534Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2852237Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1441194Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 76830
- 71815
- 106808
- 65807