Sorruin kyseisen kirjailijan 16 v. vanhaan "Salamanisku" -teokseen... Oletteko muut lukeneet vai olenko itse ihan yksin ko. kirjailijan seurassa? Kirjakerhon "Mijoonapainos"-mainos ajoi häntä lukemaan. Ihan ok ,muttei mitään ihmeellistä. Kesän viettänen kuitenkin rakkaani Milan Kunderan ja hänen teostensa parissa!
Danielle Steel
4
560
Vastaukset
- Ulrika
Olen lukenut lähes kaikki Danielle Steelin kirjat ja voin suositella. Kelpo viihdettä, kun on romanttisella tuulella, mutta ei tietenkään mitään kaunokirjallista arvoa hänen teoksillaan ole. Mutta viihdettäkin tarvitaan.
- Lili
Danielle Steelen kirjan olen lukenut, valitettavasti. Niin ennalta-arvattavia kirjoja kun olla ja voi. Päähenkilöt on pitkiä, hoikkia ja täydellisiä, niillä on mies joka sitten onkin ihan pa**ka. Niitä kun lukee, niin tulee mieleen sama ajatus kun Kauniista ja Rohkeista, kuka tämmöistä kehtaa kirjoittaa ja kuka lukea. Muija kirjottaa dollarin kuvat silmissä.
- rakkausromaani
Olen myös lukenut Danielle Steelin kirjoja paljon. Minulla on Danielle Steelin kirjoja paljon kirjahyllyssä ja olen lukenut niitä paljon.
Mm Hevostila on hyvä samoin Peilikuva on hyvä ja ihana ja romanttinen kirja lukea.
Danielle Steel on hyvä kirjailija ja aina kun ilmestyy kirjaiijalta uusia kirjoja pyrin ne lukemaan. - Veroniqué
Olen lukenut Steelin Peilikuvan. Minusta se ei ollut hyvä kirja. Samoja asioita toisteltiin monissa eri kohdissa ja juoni oli ennalta-arvattava. Teksi ei ollut sujuvaa eikä taitavasti muotoiltua. Olen 15- vuotias.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2174470
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.273010Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062325Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341964- 1841686
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut341655Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131353Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211266- 391232
Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs61219