Moro!
Mitäs sanotte, riittääkö elokuun sesonkiaikana tunnin vaihtoaika Frankfurtin kentällä? Onko iso kenttä?? Mulla on Hki-Frankfurt-New York ja tosiaan, tunnissa pitäis saada se vaihto suoritettua jos meinaa toiseen koneeseen ehtiä...en tiiä pitääkö mun ne laukutkin chekata uudestaan siellä saksassa.....
Vaihtoaika Frankfurtissa: 1h
7
1527
Vastaukset
- kiire tulee
Laukut menee suoraan New Yorkiin, niista ei tarvi huolehtia...muuta kuin etta ehtiiko lennolle...tulevat kylla sitten seuraavalla lennolla.
Jos et itse lennolle ehdi niin on omalla vastuullasi uuden lennon hankkiminen. Lentoyhtioilla on minimiaika vaihotja varten ja se on kylla enemman kuin tunti....- Matkustaja
Lufthansa itse myy lentoja New Yorkiin 55 min ja 65 min vaihtoajalla Frankfurtissa menossa ja paluussa vaihtoaika on 45 min minimissään.
- Mary
Olen joskus vaihtanut Frankfurtissa juuri Nyc:n koneeseen. Aikaa oli juuri tunnin verran, edellisen lennon ollessa hiukan myöhässä. Hyvin ehti, mutta reippaasti sai liikkua. Eli ei ehtinyt juuri tutkailla tax-free- myymälöitä jne. Samoin laukut ehtivät jatkolennolle hyvin mukaan.
- Ei jaksas juosta...
Moi,
En suosittele. Pari kuukautta sitten olin menossa San Franciscoon, ja vaihtoaikaa piti olla päälle tunti. No, Helsingin päässä lähtö vähän tökki ja vaihtoaika jäi jotain 50 minuutin paikkeille. Liikuin suoraan SF:n koneen portille niin lujaa kuin pääsin, mutta ne helevatan turvatarkastukset viivytti niin että myöhästyminen oli kirjaimellisesti sekunneista kiinni. Ja seuraava konetta olisi pitänyt odottaa jotain 12 tuntia. Joten anna olla, riski on vähän liian iso, varsinkin kun tämä vaihto ei edes tapahtunut ruuhka-aikaan. - yytelö
"Itse tilasin matkatoimiston kautta oppaan, joka odotti kyltin kanssa kun laskeuduin lentokoneesta.
Jouduin vaihtamaan konetta Brysselissä ja Dallasissa. Molemmilla lentokentillä oli opas mua vastassa. He luotsasivat minut näppärästi pitkiä käytäviä pitkin lentoselvityksen kautta koneeseen." millään!Frankfurtin kenttä on euroopan isoimpia!
- anniepannie
just ja just ehtii, jos hyvin käy..
Kannattaa tehdä lähtoselvitykset sun muut valmiiks koko matkalle jo Helsinki-Vantaalla ja ilmoita jo siellä, että tarviit kyydin seuraavalle portille Frnakfurtissa. Yleensä näin, Frankfurtissa onkin sitten joku sua jo odottelemassa jollain kulkupelillä ja kuljettaa sut seuraavalle portille. Rohkeasti vaan pyydät apua kaikilta! (esim. turvatarkastuksen jonossa, ilmoita, että sun lentos on lähdossä just nyt, niin eikohän ne päästä sut jonon eteen!)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 425702
- 445223
- 483658
- 133623
- 313096
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise883053- 492790
- 562673
- 502306
- 381794