Vaihtoaika Frankfurtissa: 1h

tiinaaaaa

Moro!

Mitäs sanotte, riittääkö elokuun sesonkiaikana tunnin vaihtoaika Frankfurtin kentällä? Onko iso kenttä?? Mulla on Hki-Frankfurt-New York ja tosiaan, tunnissa pitäis saada se vaihto suoritettua jos meinaa toiseen koneeseen ehtiä...en tiiä pitääkö mun ne laukutkin chekata uudestaan siellä saksassa.....

7

1687

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiire tulee

      Laukut menee suoraan New Yorkiin, niista ei tarvi huolehtia...muuta kuin etta ehtiiko lennolle...tulevat kylla sitten seuraavalla lennolla.
      Jos et itse lennolle ehdi niin on omalla vastuullasi uuden lennon hankkiminen. Lentoyhtioilla on minimiaika vaihotja varten ja se on kylla enemman kuin tunti....

      • Matkustaja

        Lufthansa itse myy lentoja New Yorkiin 55 min ja 65 min vaihtoajalla Frankfurtissa menossa ja paluussa vaihtoaika on 45 min minimissään.


    • Mary

      Olen joskus vaihtanut Frankfurtissa juuri Nyc:n koneeseen. Aikaa oli juuri tunnin verran, edellisen lennon ollessa hiukan myöhässä. Hyvin ehti, mutta reippaasti sai liikkua. Eli ei ehtinyt juuri tutkailla tax-free- myymälöitä jne. Samoin laukut ehtivät jatkolennolle hyvin mukaan.

    • Ei jaksas juosta...

      Moi,

      En suosittele. Pari kuukautta sitten olin menossa San Franciscoon, ja vaihtoaikaa piti olla päälle tunti. No, Helsingin päässä lähtö vähän tökki ja vaihtoaika jäi jotain 50 minuutin paikkeille. Liikuin suoraan SF:n koneen portille niin lujaa kuin pääsin, mutta ne helevatan turvatarkastukset viivytti niin että myöhästyminen oli kirjaimellisesti sekunneista kiinni. Ja seuraava konetta olisi pitänyt odottaa jotain 12 tuntia. Joten anna olla, riski on vähän liian iso, varsinkin kun tämä vaihto ei edes tapahtunut ruuhka-aikaan.

    • yytelö

      "Itse tilasin matkatoimiston kautta oppaan, joka odotti kyltin kanssa kun laskeuduin lentokoneesta.
      Jouduin vaihtamaan konetta Brysselissä ja Dallasissa. Molemmilla lentokentillä oli opas mua vastassa. He luotsasivat minut näppärästi pitkiä käytäviä pitkin lentoselvityksen kautta koneeseen."

    • millään!Frankfurtin kenttä on euroopan isoimpia!

    • anniepannie

      just ja just ehtii, jos hyvin käy..
      Kannattaa tehdä lähtoselvitykset sun muut valmiiks koko matkalle jo Helsinki-Vantaalla ja ilmoita jo siellä, että tarviit kyydin seuraavalle portille Frnakfurtissa. Yleensä näin, Frankfurtissa onkin sitten joku sua jo odottelemassa jollain kulkupelillä ja kuljettaa sut seuraavalle portille. Rohkeasti vaan pyydät apua kaikilta! (esim. turvatarkastuksen jonossa, ilmoita, että sun lentos on lähdossä just nyt, niin eikohän ne päästä sut jonon eteen!)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe