Pistetääs keväpäivän ratoksi listaus pystyyn ja
luetellaan kuuluisia bi-seksuaaleja,
jotka ovat julkisesti tulleet ulos kaapista.
Suomalaisia, ulkomaalaisia, ei väliä...
Itse aloitan helpoimmasta eli Elton John....
;)
Kuuluisia bissejä!
62
10641
Vastaukset
- Olen luullut
että hän on homoseksuaali...
- Bissyliini
ollut kerran naisen kanssa, ellen aivan metsään muista?:0
Ja kertonut, että tuntee vetoa sekä naisiin,
että miehiin....
- Trouble
tulee ensimmäisenä mieleen, suosikkini!
- gay,
kylläkin...
- vissiin
Mick Jagger & David Bovie
Madonna
Angelina Jolie - se oo
tää Demi Moorekin bissukka?
- suurensuuri
Aleksanteri Suuri!
- se oli
GI Janessa?
- mää vaan
Leonardo da Vinci ja Michelangelo,
ekaksimainittu ainakin tykkäs molemmista, jälkimmäinen oliko homo, en varma - tietenkin
Freddie Mercury
- Bissyliini
kylläkin umpi homo vai?
Mulle oli yllätys nuo, Mick jagger ja David Bowie,
mutta olkoon näin sitten...;) - en tiedä,
Bissyliini kirjoitti:
kylläkin umpi homo vai?
Mulle oli yllätys nuo, Mick jagger ja David Bowie,
mutta olkoon näin sitten...;)mutta Bowie ja Jagger pitivät hauskaa ihan keskenään. Julkisuuteen taisi tulla, kun jommankumman tyttöystävä/vaimo yllätti.
- listaatte
en tiedä, kirjoitti:
mutta Bowie ja Jagger pitivät hauskaa ihan keskenään. Julkisuuteen taisi tulla, kun jommankumman tyttöystävä/vaimo yllätti.
homoja bisseiks prkl!
- katkera valhe!
en tiedä, kirjoitti:
mutta Bowie ja Jagger pitivät hauskaa ihan keskenään. Julkisuuteen taisi tulla, kun jommankumman tyttöystävä/vaimo yllätti.
eronsa yhteydessä.. Jagger on planeetan stydein naistenmies.. Bowie taas vaan pukeutui lavarooleihin erikoisesti.. heteroja molemmat!
- hmmm
Iggy Pop ja Dusty Springfield.
- HipBi
Janis Joplin ja erään Doors-kirjan mukaan myös Jim Morrison on langennut miespuolisiin ( Andy Warholin bileissä ).
- olivat kai
Emily Dickinson
Marilyn Monroe
Marlene Dietrich
Greta Garbo
James Dean
En tiedä ketkä ovat itse tulleet kaapista, tai ketkä on outattu, eli anteeksi vaan.
Joitakin taas väitetään täysin homoseksuaaleiksi, vaikka heillä oli myös heterosuhteita. Freddie Mercurylläkin. Ei toisten seksuaalisuutta voi faktana koskaan tietää, hyvä jos omaakaan...- loppukommentti
toi, että hyvä jos tietää omaansakaan! Niin se välillä tuntuu olevan! :)
- Hudson
oli kanssa bi.
- Hudson
oli gay. Kylläkin.
- kontu
Eikös Drew Barrymorekin ole bi... vai oliko se toinen vaaleamman puoleinen Charlien enkelit tähti?!
- Foxin
Samantha.
Anne-Mari Berg. - se tuo
Hantta Krause vai mikä zliexkewkiewskiy;)). Meinaan että oisin joskus lukenu jostain lehestä...
- vanhat
merkit pitää paikkansa,niin kyllä se Hantta on hih...kohta tuonkin niminen.
Juu oli se,muistan vielä sen naisenkin ulkonäön jonka kanssa oli lehdessä...Siit on kyl kauan.
Mä olen kuullut semmosen huhun että se keihään heittäjä Mikael InBerg(taitaa olla väärin kirjotettu) olis naisiin kallellaan? - varmaan
vanhat kirjoitti:
merkit pitää paikkansa,niin kyllä se Hantta on hih...kohta tuonkin niminen.
Juu oli se,muistan vielä sen naisenkin ulkonäön jonka kanssa oli lehdessä...Siit on kyl kauan.
Mä olen kuullut semmosen huhun että se keihään heittäjä Mikael InBerg(taitaa olla väärin kirjotettu) olis naisiin kallellaan?MikaELA Ingbergiä?:)
- Mikael
varmaan kirjoitti:
MikaELA Ingbergiä?:)
Mikael on muuten myös naisen nimi.
Keihään heittäjistä aikoinaan Heli Rantasta vihjailtiin naisten naiseksi.Mun mielestä se olikin hieman sen tyyppinen,ettei ihan mahdoton ajatus.Mutta nämähän ovat vain niitä arveluita,nais urheilijoista voisi nimetä montakin joilla ei julkisuudessa ole poikaystäviä näkynyt,ja l-tutka tuntuu ilmoittavan että tuo on sen tyyppinen että komerosta löytyy siivet...nam
- äijä (orig)
kuuluisia bissejä: budweiser, heineken, tuborg, carlsberg, velkopopopovitstky ja olvi :))
- satasen
varma, mutta eikö Janina Frostell deittaillu sitä Owenia tai jotai?
- kaippa
se Miisakin...Ei kyllä niillä taisi olla ihan musiikillinen työsuhde.
Niin no olihan owenilla hallussaan Janinan alastonkuvia,siis amatöörin kuvaamia.Hmmm...kenties Owenin ottamia?
Ei tiiä,ei tiiä... - Alankokin
kaippa kirjoitti:
se Miisakin...Ei kyllä niillä taisi olla ihan musiikillinen työsuhde.
Niin no olihan owenilla hallussaan Janinan alastonkuvia,siis amatöörin kuvaamia.Hmmm...kenties Owenin ottamia?
Ei tiiä,ei tiiä...kyllä pussailee julkisesti miehiä, että...?
- nykyään
Alankokin kirjoitti:
kyllä pussailee julkisesti miehiä, että...?
pussailee kaikkien kanssa julkisesti...
Viivi Avellan tanssii lähekkäin pöydillä naisystäviensä kanssa ja pussailee niitä jne.
Plää...Esimerkkejä voi kaivaa vaikka kuinka ja paljon,ei se siltikään bisseyttä tarkoita. - ainakin bi
janina OLI suhteessa crisin kanssa. asuivat yhdessä jne. (tämä tieto on varma, tunnen heidän ex-naapurinsa jne.) en tykkää juoruilla mutta jurppi janinan käytös, kielsi kaiken ja nosti vielä syytteen. noloa.
- ...
Rakel Liekki.
- Kivespussi
Al Jourgensen taitaa olla kans.
- naapurikin
taitaa olla.(sen piti olla umpihetero).
Näin eilen partsilta kun se tuli huppelissa kotiin tytön kanssa,ja ne suuteli pihalla intohimoisesti.
Se tyttö lähti aamulla pois,tuli rapussa vastaan.
Kuuluisa kohta kunhan juoruämmät pääsee vauhtiin,en ollut ainoa joka partsilla aurinkoa paistatteli... - Lindfors ja
Roman Schatz.
- isammm
Megan Fox!
- ibibibi
Koomikko Andy Dick
Näyttelijä Marlon Brando
Kapellimestari Leonard Bernstein
Näyttelijä Sir Alec Guinness - Lohan_
myös. Eikös se palannut miehiin??
...ovat ainakin Madonna, Lindsay Lohan, Christina Aguilera, Angelica Jolie, Sofi Oksanen, David Bowie, Mick Jagger sekä Britney Spears ja Lady Gaga mahdollisesti. Edesmenneistä Marilyn Monroe ja Marlene Dietrich.
- ...
John Lennon oli bi
- wappuzima
True Blood-sarjan tähti ANNA PAQUIN kertoo olevansa bi!
- Queen of Hearts
wappuzima kirjoitti:
True Blood-sarjan tähti ANNA PAQUIN kertoo olevansa bi!
Ja rakasti todella sitä Maryaan, sukunimeä en muista.
- llwh
Maja Ivarsson.
- ......
Tove Jansson, aluksi oli miessuhteita mutta aikuisena sitten alkoi tapailla naisia
- 27+4
...... kirjoitti:
Tove Jansson, aluksi oli miessuhteita mutta aikuisena sitten alkoi tapailla naisia
Elämä on muutenkin niin vaikeaa ja monimutkaista.
- Muumifani.
...... kirjoitti:
Kuulemma Tuutikki hahmo on pohjautunut Toven elämänkumppaniin.
- ................
Muumifani. kirjoitti:
Kuulemma Tuutikki hahmo on pohjautunut Toven elämänkumppaniin.
Tuutikki pohjautuu Toven elämänkumppaniin taiteilija Tuulikki Pietilään, joka oli kuuluisa graafikko ja kuvanveistäjä, sitä en tiedä oliko bi vai lesbo.
Vuonna 1991 Tove ja Tooti osallistuivat Linnan juhliin julkisesti yhdessä.
- Oli bi
Luin vanhempaa historian kirjaa, jossa kerrottiin Romanoffin suvun hallitsijoista. Pietari Suuren lapsuuden leikkikaveri ja läheinen ystävä Menshikoff(ruhtinas myöhemmin) oli ajoittain aikuisempana Pietari Suuren kanssa sängyssä. Pietari Suuri meni myöhemmin naimisiin alkujaan Liivinmaalaisen pyykinpesijän Martta Svaronskan kanssa. Hänestä tuli sittemmin Katariina I.
- ...
Green Dayn Billie Joe Armstrong
- Minä vain
Joitakin satoja/kymmeniä vuosia sitten oli ihan normaalia että varsinkin vaikutusvaltaisilla henkilöillä oli samaa sukupuolta olevia " seuralaisia", "leikkikavereita" ja " erittäin läheisiä ystäviä", nimenomaan makuukammarin puolella, tietysti monet varmaan olivat ystäviä sen ulkopuolellakin..
Näitä suhteita oli niin miehillä kuin naisillakin, sinkuilla ja vartuilla/perheellisillä.
Sitä ei ilmeisesti pidetty millään tavalla pahana tai tuomittavana ; se käsitys yleistyi vasta kristinuskon otettua valtauskonnon aseman.
Nykyisin tuo vanha käsitys on vallalla ainakin Helsingin yöelämässä, monet tekevät itsestä hyvältä tuntuvia poikkeuksia kun ovat viihteellä ja vapautuneita, hyvä että edes silloin.
Milloinkohan alamme ihan jokapäiväisessä elämässämme elämään ja unohdamme luokittelun ja määrittelyn ?
Kaikki me olemme ihmisiä jotka pidämme toisistamme! :-)
- zinggg
Rihanna mmm
- Suolapähkinä
Ristomatti Ratia.
- Numerologistinen
Suolapähkinä kirjoitti:
Ristomatti Ratia.
Sylvester Stallone ja john Travolta
- !hello
olin lukevinani, et toi Kate Perry ois biii. Ja hmm, mitens toi jenni vartiainen?
- Hormeopolis
Sai muistaakseni sata tonnia anteeksi, gay -vähennys?
- Queen_of_noise
What the fuck?^
- Queen_of_noise
Joan Jett oli aluksi bi, nykyisin lesbo
- perhosakileija
Frida Kahlo
Simone de Beauvoir - king for a day
billie joe armstrong :3
- sfffffffffff
Marlon Brando taisi olla myös vähän bi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi423047Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs452867100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es502495Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo472297Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks302081Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581840- 451749
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä381600- 461525
- 261361