Prof. Ari Huhtamäki

Veromies

Mitä mieltä tuomiosta?? Mies sai vankeustuomion, mutta valittaa Hoviin, koska uskoo olevansa kokonaan syytön siihen mistä häntä syytettiin. Aika vähän vastuun kantajia yleensä syytettyjen joukossa!

64

20432

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lakiaeikunnioitettu

      Koko tuomiohan on aivan käsittämätön! Oikeuden ainoat lainasiantuntija eli 2 tuomaria olisivat hyllänneet lähes kaikki syytteet. Mutta 4 neljä tollikka(lautamiestä) jotka tuskin ovat lakikirja ikinä avanneet saati lukeneet voittivat äänestyksen, syyllisiä ovat. Ihmeellinen on Suomalainen käräjäoikeus.


      No taas menee yhteiskunnan rahoja hukkaan... hovissa tuomio tulee muuttumaan, sielä kun ei ole näitä tollikoita vaan tuomareita.

      • yx tavallinen

        Lehtitiedon mukaan professori Ari Huhtamäki olisi saanut samanlaisen tuomion myös niiltä kahdelta ammattituomarilta. Joten tuomio ei ole käsittämätön, vaan sinä itse olet käsittämätön.

        Käräjäoikeudessa aikanaan Kari Uoti pääsi alle kahdella vuodella, hovi nosti kuuteen vuoteen. Saas nähdä miten Huhtamäen käy.


      • eivät välttämättä ole

        oikeuden ja oikeudenmukaisuuden asiantuntijoita.


      • kari uotin veli jussi
        yx tavallinen kirjoitti:

        Lehtitiedon mukaan professori Ari Huhtamäki olisi saanut samanlaisen tuomion myös niiltä kahdelta ammattituomarilta. Joten tuomio ei ole käsittämätön, vaan sinä itse olet käsittämätön.

        Käräjäoikeudessa aikanaan Kari Uoti pääsi alle kahdella vuodella, hovi nosti kuuteen vuoteen. Saas nähdä miten Huhtamäen käy.

        eikä mitään alle kakkosta. J-P Mattila sai alioikeudessa alle vuoden ehdollista jonka hovioikeus korotti kuuteen vuoteen kovaa, jota ennen hovi oli kutistanut käräjäoikeudessa kuultujen todistajien määrän kouralliseen. J-P Mattila sai muutaman tonnin korvaukset Suomen valtiolta. HURRAA!


      • Anonyymi
        yx tavallinen kirjoitti:

        Lehtitiedon mukaan professori Ari Huhtamäki olisi saanut samanlaisen tuomion myös niiltä kahdelta ammattituomarilta. Joten tuomio ei ole käsittämätön, vaan sinä itse olet käsittämätön.

        Käräjäoikeudessa aikanaan Kari Uoti pääsi alle kahdella vuodella, hovi nosti kuuteen vuoteen. Saas nähdä miten Huhtamäen käy.

        Onko tietoa miten Huhtamäen kävi hovioikeudessa? Vai onko sillä enää väliä kun on niin vanha asia?


    • tuomiot

      tuli jokaiselle. Ei pitäisi kenelläkään olla mitään valittamista. Suht vähällä pääsivät. Pitäisi konnien ennen hämäräpuuhiaan ajatella, että teoistaan voi joutua vastuuseenkin.
      Vaikka teot eivät olekaan aivan verrattavissa, kukaan ei suopeasti katso yksityisalueelleen tunkeutunutta rosvoa, joka isännän osoittaessa haulikolla itkee tuomarille tapahtuman itselleen aiheuttamaa henkistä kärsimystä. Saisi olla tyytyväinen, ettei isäntä posauttanut päiviltä.

    • demarien vihollinen no1

      ..erinomainen viesti talousrikollisuudelle, kysymyksessä olivat miljoonat eurot. Hyvä viesti suomalaiseen yhteiskuntaan. Toivottavasti hovioikeus ei alenna tuomioita.

      Suomessa oikeus antaa erittäin paljon rikolliselle mahdollisuuksia päästä vastuusta. Ensin rikos on toteennäytettävä, sitten vielä katsellaan lievennyys seikkoja... Nytkin tuomitut olivat varmoja, että eivät he "oikeasti" rankaisua saa.

      Oikeuden tuomiot vakavista rikoksista on oltava merkittävät, jotta oikeus toteutuisi.

      Vielä pitäisi kiskoa Uoteilta kaikki ulkomailla olevat rahat pois, homma pitäisi olla ikuisesti toiminnassa. Rikos ei saa kannattaa. Jokainen voi miettiä: voinhan mä lähteä pariksi vuodeksi vankilaan jos minulla on 60 milliä varastettua rahaa piilossa, vaimon nimellä tms..

      Professoti todisti olevansa täysin epäkelpo tiedemies, erinomainen tuomio hänellekkin..ahneella pitäisi olla aina paskainen loppu..............

      • Mä vaan

        tiedän aika paljon itse tästä jutusta mutta se on sellaista tietoa mitä en voi ikävä kyllä julkisesti kertoa...mutta sen verran voin kertoa että miksi ihmeessä ihmiset luulevat että esim Ari Huhtamäki olisi alkanut piilottamaan jotain uotin miljoonia maailmalle,jollain pienellä vaivanpalkkiolla?Niin korkeasti koulutettu ja hyvin tienaava lakitieteen kauppaoikeuden professorin ei tarvitse alkaa hämärähommia tehdä, koska tienaa mutenkin enemmän kuin tarpeeksi, ja on niin oppinut että ei olisi niin tyhmä että alkaisi johonkin mistä voi joutua vankilaan.Ei siihen olisi tarvetta hänen tilanteessaan.Ja sitä paitsi hänen vaimonsa tienaa myös hillittömiä summia.
        -tuo on mun mielipide-


      • am.i
        Mä vaan kirjoitti:

        tiedän aika paljon itse tästä jutusta mutta se on sellaista tietoa mitä en voi ikävä kyllä julkisesti kertoa...mutta sen verran voin kertoa että miksi ihmeessä ihmiset luulevat että esim Ari Huhtamäki olisi alkanut piilottamaan jotain uotin miljoonia maailmalle,jollain pienellä vaivanpalkkiolla?Niin korkeasti koulutettu ja hyvin tienaava lakitieteen kauppaoikeuden professorin ei tarvitse alkaa hämärähommia tehdä, koska tienaa mutenkin enemmän kuin tarpeeksi, ja on niin oppinut että ei olisi niin tyhmä että alkaisi johonkin mistä voi joutua vankilaan.Ei siihen olisi tarvetta hänen tilanteessaan.Ja sitä paitsi hänen vaimonsa tienaa myös hillittömiä summia.
        -tuo on mun mielipide-

        Mullakin on "tietoa" tästä jutusta, jota voin kertoa: jos tällaista "tietoa" olisi joillain, paitsi niillä, joilla varmaankin on muutakin asiaa koskevaa "tietoa", mitä ei voi kertoa, olisi varmaan Uotikin tuonut tämän ilmi sen sijaan, että vasikoi kaverinsa, jotka (tämän "tiedon" mukaan) salakuljetti muutakin puolestaan kuin "tietoa".
        Jos ei Ari salakuljettanut,mitään tietoa, ei Arin vahingoksi kait voisi minkäänlaista "tietoa" lukea?

        Jollaista ei voisi paljastaa tästä jutusta?

        Onko tietoa?


      • buhahhaaa
        Mä vaan kirjoitti:

        tiedän aika paljon itse tästä jutusta mutta se on sellaista tietoa mitä en voi ikävä kyllä julkisesti kertoa...mutta sen verran voin kertoa että miksi ihmeessä ihmiset luulevat että esim Ari Huhtamäki olisi alkanut piilottamaan jotain uotin miljoonia maailmalle,jollain pienellä vaivanpalkkiolla?Niin korkeasti koulutettu ja hyvin tienaava lakitieteen kauppaoikeuden professorin ei tarvitse alkaa hämärähommia tehdä, koska tienaa mutenkin enemmän kuin tarpeeksi, ja on niin oppinut että ei olisi niin tyhmä että alkaisi johonkin mistä voi joutua vankilaan.Ei siihen olisi tarvetta hänen tilanteessaan.Ja sitä paitsi hänen vaimonsa tienaa myös hillittömiä summia.
        -tuo on mun mielipide-

        "Ja sitä paitsi hänen vaimonsa tienaa myös hillittömiä summia."
        ai sihteerin hommissa vai?


      • cartmannnnn
        buhahhaaa kirjoitti:

        "Ja sitä paitsi hänen vaimonsa tienaa myös hillittömiä summia."
        ai sihteerin hommissa vai?

        Kaivoit sitten yli 10 vuotta vanhan ketjun kommentoitavaksi. (><)


      • Anonyymi
        Mä vaan kirjoitti:

        tiedän aika paljon itse tästä jutusta mutta se on sellaista tietoa mitä en voi ikävä kyllä julkisesti kertoa...mutta sen verran voin kertoa että miksi ihmeessä ihmiset luulevat että esim Ari Huhtamäki olisi alkanut piilottamaan jotain uotin miljoonia maailmalle,jollain pienellä vaivanpalkkiolla?Niin korkeasti koulutettu ja hyvin tienaava lakitieteen kauppaoikeuden professorin ei tarvitse alkaa hämärähommia tehdä, koska tienaa mutenkin enemmän kuin tarpeeksi, ja on niin oppinut että ei olisi niin tyhmä että alkaisi johonkin mistä voi joutua vankilaan.Ei siihen olisi tarvetta hänen tilanteessaan.Ja sitä paitsi hänen vaimonsa tienaa myös hillittömiä summia.
        -tuo on mun mielipide-

        Huhtakäen ahneus tekee miehestä sokean. Siinä selitys tälle asialle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huhtakäen ahneus tekee miehestä sokean. Siinä selitys tälle asialle.

        Algoritmit: Huhtakäki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Algoritmit: Huhtakäki

        Huomio Huhtakäkeen ja turkulaisuuteen.
        Valppautta, turkulaislupapolisi. Mäntsälän Karjalan neidon ryöstö...


      • Anonyymi
        Mä vaan kirjoitti:

        tiedän aika paljon itse tästä jutusta mutta se on sellaista tietoa mitä en voi ikävä kyllä julkisesti kertoa...mutta sen verran voin kertoa että miksi ihmeessä ihmiset luulevat että esim Ari Huhtamäki olisi alkanut piilottamaan jotain uotin miljoonia maailmalle,jollain pienellä vaivanpalkkiolla?Niin korkeasti koulutettu ja hyvin tienaava lakitieteen kauppaoikeuden professorin ei tarvitse alkaa hämärähommia tehdä, koska tienaa mutenkin enemmän kuin tarpeeksi, ja on niin oppinut että ei olisi niin tyhmä että alkaisi johonkin mistä voi joutua vankilaan.Ei siihen olisi tarvetta hänen tilanteessaan.Ja sitä paitsi hänen vaimonsa tienaa myös hillittömiä summia.
        -tuo on mun mielipide-

        Onko somekirjoittelu tuonut muutoksia oikeudenkäynteihin vuoden 2006 jälkeen?
        Onko some- kirjoittelulla vaikutusta tuomioihin?


    • ???

      Miten moni tähän kommentoineista edes tietää mistä tuossa jutussa on kyse?

      • ole siitä

        että jokaisen pitäisi miettiä useamman kerran, ennen kuin ryhtyy hämäräpuuhiin "hyvää veljeä" auttaakseen.


    • Notaari

      Vihdoinkin näytetään pitkästä aikaa talousrikollisuudelle "punaista valoa" - viimeaikoina rangaistuksen ovat olleet naurettavia tekojen suuruuden suhteen...

      Ja ns klassinen rikollisuus kyllä saa huomiota, mutta ei talousrikollisuus ja syytä ei ole vaikea arvata.

    • fanni

      Ari Huhtamäki on tosi hieno ihminen .
      Asiantunteva ,rauhallinen ,selkokielinen ja inhimillinen = asiakkaana olen sen oppinut tietämään.
      Olen pahoillani hänenpuolestaan .

      • paska mies

        Kun mies lähtee tälle tielle niin yleensä huonosti käy, olit sittten tuomari tai juomari-- Että ei muuta kuin vain vankilaan.


    • MMJKLMS

      OUTO JUTTU.....JURISTIN PITÄÄ KUITENKIN OLLA REHTI

    • yx tavallinen

      Tänään sitten KKO tuomiollaan pani Ari Huhtamäen viralta. Leipä täytyy nyt löytää muualta kuin valtiolta.

      • säärepori

        Mitä tälle äijälle muuten kuuluu nykyään? Tuskinpa pääsee kyseenalaisista toimistaan kun on niihin mukaan lähtenyt.


      • Pari vuotta
        säärepori kirjoitti:

        Mitä tälle äijälle muuten kuuluu nykyään? Tuskinpa pääsee kyseenalaisista toimistaan kun on niihin mukaan lähtenyt.

        Antoi ainakin minulle ymmärtää olevansa edelleen asianajaja! Tästä aikaa pari vuotta.


      • vierestä seurannut
        Pari vuotta kirjoitti:

        Antoi ainakin minulle ymmärtää olevansa edelleen asianajaja! Tästä aikaa pari vuotta.

        Kyseenalaisia on toimet edellen. Niin on vaimollakin. Ahneita ja vain oman edun näkeviä. Sliipattu kuori ja kylmä sisus.


      • Wartti ja vaille
        vierestä seurannut kirjoitti:

        Kyseenalaisia on toimet edellen. Niin on vaimollakin. Ahneita ja vain oman edun näkeviä. Sliipattu kuori ja kylmä sisus.

        Törkeän ylimielisiä ja mielivaltaisia ihmisiä - minun asiamiehenäni laskuttivat toditajanpalkkiot, mutta eivät koskaan tilittäneet niitä todistajalle vaan pitivät itsellään!

        Lisäksi toimisto vuoti ulkopuolisille tietoja vireillä olevista asioista, joissa SHLAW oli asiamiehenä.

        Uskomatonta mutta totta!

        Firma nimi on siis Lakiasiaintoimisto Huhtamäki Oy ja siinä osakkaina Ari ja Seija Huhtamäki


      • Kokemusta nim löytyy
        Pari vuotta kirjoitti:

        Antoi ainakin minulle ymmärtää olevansa edelleen asianajaja! Tästä aikaa pari vuotta.

        Asianajaja - hah! Jos lakimiehen neuvo todistajalle on että "valehtelemalla voitat" niin rikollistahan se on!


      • Anonyymi
        Kokemusta nim löytyy kirjoitti:

        Asianajaja - hah! Jos lakimiehen neuvo todistajalle on että "valehtelemalla voitat" niin rikollistahan se on!

        Ai oho, voi, voi ja hapanleipa!


      • Anonyymi
        vierestä seurannut kirjoitti:

        Kyseenalaisia on toimet edellen. Niin on vaimollakin. Ahneita ja vain oman edun näkeviä. Sliipattu kuori ja kylmä sisus.

        Vai niin. Tuumaan kyllä neuvotella juuri heidän kanssa someongelmusta.


      • Anonyymi

        Erehdys tuokin, ihmiset on niin kärkkäitä kirjoittelemaan oma paikkansapitämättmiä johtopäätöksiä.


    • gfdnbnifugnbjkd

      Pääsipä taas "laillisilla toimillaan" TS:n otikoihin eilen...konna mikä konna...

    • OTK VT

      Huhtamäki ei ole asianajaja eikä sellaiseksi koskaan tai ainakaan 2010 luvulla asianajjalain perusteella pääse.

      Lakiasiaintoimisto on eri asia. Tuskin saa uutta professorin virkaakaan.

    • Ks 11 §

      Luin Asianajajalakia:

      11 § tulee sakkoa, jos käyttää asianajan titteliä eikä olekaan oikeasti.

    • Anonyymi

      Huhtakäki otti ainakin meiltä kärsään päämiehensä kanssa 100-0 käräjillä joten ei aivan Matlockin tasoa taida olla (ja argumentit oli melko sekavia oikeudessa). Onhan lisäksi kaverin menneisyys sellainen, etten edes ymmärrä miksi joku päätyisi valitsemaan juuri hänet edustajakseen?

      Tosin, hieman humoristisesti voidaan todeta ettei Turusta kotoisin olevilla taida olla paljon vaihtoehtoja mistä valita täällä Helsingissä...kun ei heitä varmaan asiakkaaksi edes huolisi kuin Huhtakäki joka on itse sieltä samalta suunnalta?

      Turkulaiset o turkulaissi...(vanha viidakon sanonta).

      • Anonyymi

        Tämä on niin hyvä ketju että jatkeaan vielä:

        "Huhtakäki otti ainakin meiltä kärsään päämiehensä kanssa 100-0 käräjillä joten ei aivan Matlockin tasoa taida olla (ja argumentit oli melko sekavia oikeudessa). Onhan lisäksi kaverin menneisyys sellainen, etten edes ymmärrä miksi joku päätyisi valitsemaan juuri hänet edustajakseen?"

        Minä valitsin :-(. Kaveri selasi käsittelyn aikana sähköpostejaan (istuin vieressä) Oli tuomarille töykeä ja antoi ymmärtää olevansa professorina tätä ylempi.. Sössi koko asian käsittelyn. Ei esimerkiksi tiennyt avopuolison määritelmää. Kun olisi pitänyt jatkaa hoviin viestitti: "Älä ota enää yhteyttä" (Vakuutuksen korvaaman osan hän olikin jo laskuttanut yhtenä käsittelypäivänä kokonaan.)

        Väitti myös minulle ensitapaamisella kysyessäni olevansa asianajaja vaikka titteli oli otettu pois. Hain nimenomaan asianajajaa, en varatuomaria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on niin hyvä ketju että jatkeaan vielä:

        "Huhtakäki otti ainakin meiltä kärsään päämiehensä kanssa 100-0 käräjillä joten ei aivan Matlockin tasoa taida olla (ja argumentit oli melko sekavia oikeudessa). Onhan lisäksi kaverin menneisyys sellainen, etten edes ymmärrä miksi joku päätyisi valitsemaan juuri hänet edustajakseen?"

        Minä valitsin :-(. Kaveri selasi käsittelyn aikana sähköpostejaan (istuin vieressä) Oli tuomarille töykeä ja antoi ymmärtää olevansa professorina tätä ylempi.. Sössi koko asian käsittelyn. Ei esimerkiksi tiennyt avopuolison määritelmää. Kun olisi pitänyt jatkaa hoviin viestitti: "Älä ota enää yhteyttä" (Vakuutuksen korvaaman osan hän olikin jo laskuttanut yhtenä käsittelypäivänä kokonaan.)

        Väitti myös minulle ensitapaamisella kysyessäni olevansa asianajaja vaikka titteli oli otettu pois. Hain nimenomaan asianajajaa, en varatuomaria.

        Ei Ari Huhtamäki ole professori. Hän oli joskus kauan sitten, mutta työ loppui eräästä syystä.

        Professorina ei voi siis esiintyä. Jos olisi eläköitynyt, silloin olisi voinut käyttää titteliä. Siten
        ei olisi saanut antaa tuomarin ymmärtää olevansa professori.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Ari Huhtamäki ole professori. Hän oli joskus kauan sitten, mutta työ loppui eräästä syystä.

        Professorina ei voi siis esiintyä. Jos olisi eläköitynyt, silloin olisi voinut käyttää titteliä. Siten
        ei olisi saanut antaa tuomarin ymmärtää olevansa professori.

        En muistanut koko tapausta, mutta tuollahan tuosta kerrotaan, tuomio jänyt voimaan.
        https://yle.fi/uutiset/3-5584727

        Oikeustieteen tohtori ei tiedä mikä on tuomittavaa, toisaalta varmaan kaikki rikollisten puolustusasianajajat käyttäytyy tuomittavasti, osa lainkin mukaan, mutta harvemmin tuomitaan.


    • Anonyymi

      Mihin Huhtamäki tarvitsi itselleen avustajaa Zubierin rikosoikeudenkäyntiin.

      Myönsi väärät tiedot ansioista eli selvä ja helppo asia hoitaa. Yleensä oikeusavustaja on yksin eikä avustajan avustajaa tarvita.

    • Anonyymi

      Ari Huhtamäki oli Puolalan yhteislyseon koulukiusaaja, yksi ns. vessavahti. Jos joku meni vessaan silloin, tuli kaltoin kohdelluksi, ei voinut edes pikaisesti asioilla käydä. Ikävä ihminen.

      • Anonyymi

        Valkokaulusrikollisuuden tutkinta päivä. Pohjalle on kolahtanut muurari Nils.


      • Anonyymi

        Mitä teki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä teki?

        Tiiä onko muurari.
        Moni meistä toki tietää Nilsin, Murhainfon tietäväisen kaksoisnikkiseulojan.
        Mutta kun siellä syvemmälle alitajunnan syövereissä kolahtelee myös muurari Nisseja.
        Kaksoisnikkiseulonta on tosi eksyttavaa puuhaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiiä onko muurari.
        Moni meistä toki tietää Nilsin, Murhainfon tietäväisen kaksoisnikkiseulojan.
        Mutta kun siellä syvemmälle alitajunnan syövereissä kolahtelee myös muurari Nisseja.
        Kaksoisnikkiseulonta on tosi eksyttavaa puuhaan.

        Aika erehdyttävää myös.
        Seulonta oikean ja virheellisen infon välillä on kuin etenisi veteen piirrettyä viivaa seuraten.


      • Anonyymi

        Mitä tarkoittaa vessavahti? Kävikö fyysisesti kiinni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä teki?

        Ilmeisesti viitataan ( huomio passiivi) Murhainfon Nilsin ohjaukseen.


    • Anonyymi

      Piilorikollisuus yhteisövaino

      Onko se, että ammatiltaam kasvatttaja ja puolisonsa on yli 10 vuotta vshtinut kotosalla naapurinsa ikkunoita, ovia, liikkuja ja hälyttää jonkun tuottamaan meteliä välittömästi jos naapurissa avautuu ikkuna.

      Aiemmin lainasi pihaansa poissaollessa jotta siinö karjutaan tauotta.
      He kiertävät ja kiehnäävöt taloaan yli 10 vuoden ajan kesällä yötkin ulkona koska haluavat pitää tauotonta meteliä, esim jos naapuri ilmestyisi pihalle talon maalaaminen muuttuisi paukutteluksi jne.

      Heitä on 2009 myyjä jakassa pyytänyt kouluttamaan toista naapuria että tämä maalitettu opoisi että täällä ei tule hiljaisuutta.

      Ammattikasvattaja joka näin sadistisesti nauttien on tuhonnut myös maalitetunlasten elämää kiimaisesti kiehnäten ja nauttien on vain yksi kymmenistä perheistä, joita jengiin kuuluu, tosin harvoja jotka eivät höpeä ollenkaan, javärväämis ja rekrytointitouhun alkuperäiseltä tertorijengin pomolta omien.

      Meteliä pidetään
      -mönkijöillö (parin metrin päässä tunteja edes takaisim sutien)
      -trimmereillä
      -sirkkeleillä
      -moottorisahoilla
      -auton ovia kiknni laittamalla jopa satoja kertoja illassa (siis kohteenlähimmät naapurit)
      -jos joku muuttaa, se tarkoittaa kuukausien tauotobta kolistelua paukuttelua ovien paiskonista pihalla mölinää mitä toki muutenkin kohteen ympärillä normsali elämä tarkoittaa
      -esim reilun 10 metrin päähän terassim teko tarkoittaa vuoden verran (maalis-martaskuu) aamusta iltaan kaikki kivat ilmat mölinää paukuttelua, kaivinkoneita täryttimiö,
      -aidan teko kestänyt 3 vuotta
      -2007- 2021 kymmemillä pakkonielle tuoda omat jälkeläiset kadulle maalitetun kodin edustalle ja sanoa että ulkona saa lapset huutaa, käskeö siihen pelaamaaanjoukkuepelejäym. Kaikki tietät että talojen välissö normaali puhekin kuuluu vaikka ikkunat, ovet kiinni, koska itse tukevat ikkunaan koko perhe jos pakkanen narisee ja maslitettu kävellyt omassa pihassa
      -kaikki klhteen ympärillä huvittelevat sadistisesti semmoista ettäjos klhde yrittää köyttää pihaansa välittömästi alkaa saatanallinen äkseeraus, älämölölähitaloissa tai jos heistä valittaa poliisille vainosta, toiset tukevat heidän oikeutta joukkovainota ja terrorisoida ja meteli siirtyy vain seuraavalle tontille, jne
      - myös kunnan teknistä puolta pyydettt ja muita tuttuja, suuri osa asuu lapsuuden paikkakunnslla joten lumiauran jälkeen joka yleensö köy monta kertaa vuorokaudessa yleensä maalitetun pihatie tukittu jäällä korkeus puolimetriäleveys pihatie ja syvyys metri siis puoli metriö kertaametri jöävalli jlnka aukaisuun menee tuntejajonka aikana jengi hymyillen kövelee ohitse. Eivöt häpeö, samakiinnostus ilo sadismista, viha yhtökohtaanjatkuu addiktio pahuuteen vainoon vihaan. Ei häpeöä heidän silmissään kun sadat tai kymmebet kiimaisena sabotoivat ja tuhoavat yhdenihmisen ja hönen läheistensö elämää

      -jopa yöllä alkaatauoton kovaääminen kölätys välittömästi kuulua sisölle jos tuuletan ikkunaa, löhettyvillöjoku menee ulos istumaam ja alkaa ruunebergina klvaöäänisen puhumisen

      Tässä touhusta ehkö sadasosa, käytännnösdö tauoton kirkumisen karjumiseb huutamisen paujuttelun koneiden äänet koiran haukuminen kuuluu sisölle vaikka ikkunat ja ovet kiinni 2007-2021

      Koirille tehty hökkejä viime vuosina joka puimelle tsi *sattumalta " tavataan kotini eduatalla tai kuuloalueella niin että koiralauma yrittää taööaa toisebsa, saatanallinen älämöluy


      Amnattikasvatraja pitöä ulkona, rakkia, paukuttaa, tauoton kovaäöninen meteli
      -autoja pestään jopa monta kertaa päivässä ja kaikkeamahdollista tavaraa muutaman metrin päässä aamusta iltaan. Tätö tekee useampi kuin yksi tai pesijä vaihtunut kun alkuperöinen jonkin verran rauhoittunut toiset jatkavat kohteensa kouluttamista (että hiljaisuytta ei tuke, miehet ja jätkät ja kersat täöllö tekevät mitö haluavat) ezittöen samalla muille uhria tai muita puolustavaa sankaria tai marttyyria

      Olen kymmenille elämän tarkoitus, merkitys, ohjelma. Jota odotetaan. Talvi-iltoina heti kum saavun jengi kokontuu pihoihin kadulle, alkaa karjunta kirkuminen paukuttelu huuto kolina, "kun me vaan tässä hiljaa ulkoilemme jälkelöisten kanssa", eli yli 10 hengen kokoontuminen muutaman metrin päässä kodistani. Alkuvuosina jopa kymmenien, jölkelöisiä tuidaan kaukaakin, pakkomielle juuri tössä, kiimainen ilkeö kiilto tulee ihmisten silmiim jotka tämmöisen äkseeröyksen alkavat, myös heidön vierailevien elökeiköisten vanhemoiensa. Mahtava yhteisöllisyys, tauoton kälätys ym kun kersoja pykätöön kotini eduatalle vökisin ja koiria kadulle
      Kersojen synttärit ym tarkoittavat kadulla puoliksi äkseerausta, huutoa kolinaa, montaviikonloppua, per kersa.
      Vieraita kutsuttiin jo ennen koronaa, pelköstään ulnona viihdytetöön, sekin on tekosyy pitöö tauotonta meteliä
      Parhaassa työiässä olevat miehet jo ennen koronaa 2007 alkaen eivöt poistuneet kotoa vaan kiehnäävät pihoissa pitöen meteliä ja ovat marttyyreita, uhreja, jos kaikkia mahdollisia harrastuksia ei tässö

    • Anonyymi

      Miksi tällainen kirjoitus, jamiten tämä liittyy otsikkoon, Ari huhtamakeen ?

      • Anonyymi

        Arilla välillä vaan liiraa...ja resonoi ko. tavalla?


    • Anonyymi

      mie olin ottamassa juristia. Selvä voittojuttu.. törkeä kumppani petkuttu ja varmasti saisin krovausta. miust miljoonia euroja helposti korvausta. Päätin et Ari olisi kova hoitamaa.. miten kävi? hää vastas ettei hoida tällaisia juttua, vaik korostin ett ihan selvä juttu! miten voi toimii näi? kai joku vastuu ottaa juttu itellee.. ei ottanu.. pakko sanoo, ett ari oli asialline ku vastas.. silti ottaa pannuu!

    • Anonyymi

      Nyt tämä tyyppi huseeraa Hämeenlinnassa, avittaa erästä kirkon vaikutusvaltaiseen herätysliikkeeseen kuuluvaa liikemiestä.

      "KKO: Huhtamäki tuomittiin viralta | Yle Uutiset" https://yle.fi/uutiset/3-5241240

      • Anonyymi

        Lestadiolainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lestadiolainen?

        Ensin hätyyttelet kattofirman poikia.
        Nyt yrität vauhdittaa kampanjaasi tämän lakikonnan vanavedessä.
        Eikö Mailalle tehty Jallulehtilahjoitus oikein vedä muuta kuin ulostekampajoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensin hätyyttelet kattofirman poikia.
        Nyt yrität vauhdittaa kampanjaasi tämän lakikonnan vanavedessä.
        Eikö Mailalle tehty Jallulehtilahjoitus oikein vedä muuta kuin ulostekampajoita.

        Kattofirma kuulostaa tutulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kattofirma kuulostaa tutulta.

        Lestadiolaisesta kattofirmasta löytyy kommentti ketjussa Digitaalinen väkivalta.
        Minä epäilen että kommentoija yrittää harha-aistimuksen vahvistamista uskonnollisuutta hyväksikäyttämällä.


    • Anonyymi

      Pääseekö Hämeenlinnassa enää vessaan. Tietäjät tietää, vai mitä Arska?

    • Anonyymi

      Kannattaa varoa. Mies on täysin m****u.
      Yleensä puukottaa myös päämiestään

    • Anonyymi

      Käyvät ahkerasti Espanjassa jauhohommissa.

      En suosittele.

    • Anonyymi

      En usko että prof Ari Huhtamäki samaistuu Marinin bilesakkiin, siis jauhojengiläisiin vaikka olisikin totta että hän käy usein Espajassa vaimoineen.

      • Anonyymi

        Vedän takaisin lausuntoni. En tiedä tästä Ari Huhtamäestä yhtään mitään. Enkä onneksi tarvitsekaan tietää.


    • Anonyymi

      Ari ei ole professori ollut aikoihin Lapin yliopiston viraltapanon jälkeen

      Älkää siis käyttäkö titteliä.

    • Anonyymi

      Tänään oli Vastaamon valmisteleva oikeudenkäynti

      Ari Huhtamäki oli tälläytynyt vastaajan taakse sopivasti. Iltalehden videossa näkyy herran ottavan kiireesti silmälasit pois, kun kuvaaja alkoi osoittaa häntä. Tietenkin oli sattumaa

      Ovatko Arilta työt loppuneet ja asiakkaat häipyneet ? Aikooko herra roikkua istunnoissa helmikuun loppuun ?

    • Anonyymi

      Professorit ja entiset kirjoittavat asiantuntijalausubtoja ja tutkivat vaativia toimeksiantoja

      Muutaman tonnin korvausten vaatiminen käräjillä ei kuulu toimenkuvaan.

    • Anonyymi

      Paitsi herra Huhtamäellä ? Jonkun pitää nekin hoitaa.

    • Anonyymi

      Linkissä lukee korkeimman oikeuden katsoneet Ari Huhtamäki nimisen herrasmiehen ilmeisen sopimattomaksi professorin virkaan ja 1 vuosi 10 kuukautta on oikea vankeusrangaistus. Ehdollisena tosin

      Korkeimman oikeuden mukaan professorin pitää osata opettaa erottamaan oikea väärästä eikä päinvastoin.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1388
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1195
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1145
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      20
      1114
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1023
    Aihe