vetäjistä veltoin, samoin sisu iveco man ja mersu.Muta yksi on ylitse muiden SCANIA.poista vaan juniorikin tämä, olet kuin mä', mutta mä ajan sä et.
Volvo
11
1835
Vastaukset
Junior-Trukker ei ole enään seriffi.
Nyt olen minä seriffi. 23.4.2006 lähtien.
http://galleria.suomi24.fi/RK-asentaja
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=4500000000001166&posting=22000000015636255
Kaikki mainitsemasi merkit ovat tuttuja korjaamollamme ja minä ajan näitä ja monia muitakin merkkejä korjauksen jälkeen.
Seriffi/rk-asentaja- hyvää kesää
sinulle.
- Kaos
Tulihan se taas viimein,nimittäin muutama päivä tarvi odottaa,että taas joku vannabe-rahtari alkoi kehumaan omaa työkaluansa.Mä ymmärrän,että lapset hiekkalaatikolla riitelee kenen isi on vahvin,tai kenen auto kulkee kovimmin,mutta että täysi-ikäisen miehen tarvii täällä kehua tyyliin Scania on varmasti paras!Muut taas on ihan paskoja!On se kumma,mistä näitä peltikopissa liikaa istuneita kavereita aina vaan näille foorumeille löytyy.Ihmettelen suuresti,miten joku voi rakastua omaan työkaluunsa niin paljon,että tarvii muille sitä alkaa ylistämään.Olis mukavaa,jos kerrankin joku kehua retosteleva rahti-spede uskaltais pistää tänne osoitteen missä hänen työkalunsa on nähtävillä,niin voistaisiin oikein porukalla mennä katsomaan miten erinomainen kyseinen auto oikein on.Tämänkin ketjun avaaja vois kertoa missä hänen muita parempi Scania olis nähtävillä!!
- olematon, tiedäthän,
ei sinne muuten koppiin jouduta. Hyvää Juhannusta!
- Rattimatti
olematon, tiedäthän, kirjoitti:
ei sinne muuten koppiin jouduta. Hyvää Juhannusta!
Älykkyysosamäärästä en mene sanomaan muuta kuin että voisit itsekin opetella ensin kirjoittamaan oikein, ennen kuin mollaat muita. Peltiboxissa voi näet istua korkeammankin sivistyksen saaneita.
- voi olla
Rattimatti kirjoitti:
Älykkyysosamäärästä en mene sanomaan muuta kuin että voisit itsekin opetella ensin kirjoittamaan oikein, ennen kuin mollaat muita. Peltiboxissa voi näet istua korkeammankin sivistyksen saaneita.
autohommissa korkeasti koulutettujakin..ite
tiedän pari yliopisto kaveria,jotka ajaa vaki
kuskina. - enää opiskelujeni jälkeen
Rattimatti kirjoitti:
kehtaa meluisassa ja vetoisessa autonkopissa NUHJAANTUA.
- sää
enää opiskelujeni jälkeen kirjoitti:
kehtaa meluisassa ja vetoisessa autonkopissa NUHJAANTUA.
ole koskaan kuorma-autoa ajanutkaa
- Rattimatti
Ei tule paha mieli, kun me muut ammutaan sun korkealentoiset päiväunesi alas! Käsittääkseni ammattiin yleensä palkataan aikuisia ihmisiä, koska vastuu on jättiläismäinen eikä penikkatautia sallita.
- vatuu on olematon
Mistä persaukiset pystyy vastaamaan.
- Rattimatti
vatuu on olematon kirjoitti:
Mistä persaukiset pystyy vastaamaan.
Siinähän se tuli! Jotkut osaavat olla niin ylivertaisen erinomaisia, että oksat pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä923181Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2991777Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461637- 901470
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4051457Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4071350Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21229Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381117Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun344959Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden272946