En päässyt baariin omilla papereilla!

Neiti-85

Clubilla on laskenut ikäraja k-18:ksi ja itse oon 20v, enkä päässyt viime lauantaina sisään. Syy: poke ei tunnistanut mua mun henkkareista! Näytin sekä passia että henkilökorttia, ja se sama poke on aina päästänyt mua sisään (silloin kun oli k-20), mut nyt en tiiä mikä sille tuli, kun ei tunnistanutkaan mua papereistani! Purskahdin siellä itkuun keskellä katua :'( En ois ikinä uskonut että mulle käy noin! Ja aina oon päässyt sisään baariin ilman ongelmia. Lähetin sitten viestin päällikölle (ehkä tyhmä idea)(ja numeron löysin siis clubin sivuilta) että minne voin valittaa asiasta, enkä saanut minkäänlaista vastausta. Nyt en enää uskalla mennä sinne, jos se poke taas käännyttää mut sieltä pois :/ Mitä semmosessa tilanteessa voi tehdä?? Henkilötodistusten kuvat tehtiin 2v sitten ja ne on voimassa v.2009 asti, pitäskö nyt uusia kaikki henkkarit sen yhden ääliöpoken takia!? Oon ehkä hieman muuttunut siitä (hiusten väri meikki) mut kyl mua niistä kuvista tunnistaa!!!!! Onko muille käynyt noin ja mitä olitte tehnyt asialle?

34

9457

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neiti-85

      Siis tarkoitin Helsingin Clubia, jos sillä on väliä..

      • ...

        on mulkku. Iski multa yhtenä vappunan suun edestä cokispullon pois niin että cokikset lensi vaatteille. Tyhmäähän se oli jonossa juoda mutta silti...

        Eli vaihda baaria.


      • pokepoke

        Ei sillä mitään väliä ole... joka tapauksessa K_A_U_H_E_E_T_A !!


      • pokepoke
        ... kirjoitti:

        on mulkku. Iski multa yhtenä vappunan suun edestä cokispullon pois niin että cokikset lensi vaatteille. Tyhmäähän se oli jonossa juoda mutta silti...

        Eli vaihda baaria.

        KAUHEETA!


      • ...
        pokepoke kirjoitti:

        KAUHEETA!

        Todellakin! Miten näin voi tapahtua? Kerroppa ku poke olet. Vai ookko?


      • Neiti-85
        ... kirjoitti:

        on mulkku. Iski multa yhtenä vappunan suun edestä cokispullon pois niin että cokikset lensi vaatteille. Tyhmäähän se oli jonossa juoda mutta silti...

        Eli vaihda baaria.

        eiköhän siel jonossa sais juoda alkoholittomia juomia?! Törkeetä.. Mut kun tykkään siitä baarista niin harmittaa..


      • .A.
        ... kirjoitti:

        on mulkku. Iski multa yhtenä vappunan suun edestä cokispullon pois niin että cokikset lensi vaatteille. Tyhmäähän se oli jonossa juoda mutta silti...

        Eli vaihda baaria.

        >Iski multa yhtenä vappunan suun edestä cokispullon pois...

        Millähän oikeudella se sen teki?


    • pokepoke

      VOI KAUHEETA!!! Miten voi tässä tasa-arvoyhteiskunnassa joku kohdella NAISTA tuolla tavalla?!
      Sehän on kauheeeetaaaa!
      Kyllä tuollainen syö naista rotan lailla:(
      KAUHEETAAA!!!

      Itse olen poke, ja päästä kaikki naiset sisään ikään katsomatta.

      • kerran jo niin tehnyt

        Soitappa poliisille ensi kerralla kun käännytetään.. Pyydä heitä tunnistamaan henkkarisi ja pääset sisään...


      • Neiti-85
        kerran jo niin tehnyt kirjoitti:

        Soitappa poliisille ensi kerralla kun käännytetään.. Pyydä heitä tunnistamaan henkkarisi ja pääset sisään...

        Voiks tollei oikeesti tehdä? aika pelottavaa :D


      • Wanker
        kerran jo niin tehnyt kirjoitti:

        Soitappa poliisille ensi kerralla kun käännytetään.. Pyydä heitä tunnistamaan henkkarisi ja pääset sisään...

        Tätä toivoisin: skoudet vahtiin, että jengi pääsee dokailemaan baariin ja oikeat rikolliset saa sillä aikaa hillua vailla kiinnijäämisen pelkoa pitkin stadia!

        What a idea..........


    • ratkaisu_

      Mikä tuossa on ongelma? Kai Helsingissäkin on useampi kuin yksi juottola. Mene toiseen ravintolaan. Markkinat määrää. Kirjoitat ravintolan palautteeseen että paska lafka ja puhut kaverisikin menemään jonnekin muualle.

      • minäki

        clubi on paska paikka.käy jossain muualla.


    • valita uudelleen

      Valita asiasta uudelleen. Tuo on pokejen yleisesti harjoittamaa ilkivaltaa, useimmat poket ovat sadisteja ja nauttivat kun saavat kiusata ihmisiä. Lisää valitusta baarin omistajalle niin että ko. poke SAA POTKUT.

    • Baarityöläinen

      Totta kai kannattaa mennä joskus uudestaan eikä missään nimessä alkaa räyhäämään / huutamaan asiasta jälkikäteen tai isoon ääneen leimata poke ääliöksi. Paikan kuin paikan henkilökunta voi toki tehdä virheitä mutta kaikista helpoin keino saada porttikielto tai vähintäänkin huono maine on alkaa tuommosen tilanteen jälkeen huutamaan ja syyttelemään. Samaten veikkaisin että ravintolapäällikköä kannattaa lähestyä kaikessa rauhassa, ei syyttävällä asenteella vaan ihan kommentoiden että näin on päässyt käymään.

      Itse Clubin suhteen en tiedä mutta ainakin kaikissa niissä paikoissa missä itse olen ollut töissä, on ovihenkilökunta (ovimiehet) toimineet hyvin itsenäisesti. Siispä ravintolapäällikkö luottaa ovimiehiin tuontapasissa jutuissa ja käytännössä antaa ainoastaan yleisluontoisia ohjeita joidenkin toimintatapojen suhteen.

      Henkkarien pitää olla semmoset että niistä tunnistaa. Toki voit yrittää kerran uudestaan mutta jos silloinkaan et pääse, suosittelisin hankkimaan tosiaan ne uudet henkkarit.

      Yksi vaihtoehto on toki pyytää poliisi paikalle tunnistamaan ja jos poliisi on sitä mieltä, että henkkarit kuuluvat sulle etkä ole muuten häiriköinyt, totta ihmeessä pokekin päästää sisään. Eri asia on, vaivautuvatko tuommoisen asian takia ylipäätään tuolemaan ja kannattaako tuo. Yökerhoissa ja niihin pääsyssä kun maineella ja sillä että henkilökuntakin haluaa nähdä sinut, on suhteellisen ratkaiseva merkitys palvelun kannalta.

      • Neiti-85

        kävin jo siel Clubilla viime la, sama poke päästi mut sisään!:D Näytti jotenkin nolostuneelta, muisti mut varmasti,varmaan se ravintolapäällikkö on kertonut että otin siihen yhteyttä..


      • Hujaa!

        Halooo!!! Kaverini on pikku lapsi sen henkkareissa ja se pääsee sisään niillä! Passi ja muut maksavat paljon ja miksi pitäisi vaihtaa vaan koska joku sokee ei tunnista hekilöä jos on vaihtanut kampausta tai meikkiä! Lopeta leikkimään asiantuntiaa sillä näytät olevan kaukana siitä! Ja miksi ei saisi valittaa?! Jos baarissa jotain on vialla niin tottahan toki siitä pitää huomauttaa! Miten muuten asiat voivat parantua jos ei sano mikä mättää?! ei kukaan täällä mitään mainetta pilaa paitsi ehkä sinua lukuunottamatta!


    • siis voi ei!

      A_P_U_A!
      Siis sen on siis niin terriplee kun ei pääse tollaseen ihkuun paikkaan vaikka ihan oikeesti on jo täyttäny jyy nöy?!?!

      Siis onx mitään järkee APUA!

      Siis mun elämä ainaski menis niin varpilla ihan pilalle jos MÄ en pääsisi Hesarilla vähän sheikkaamaan äässiä.

      Sun tartee varmaan ny soittaa isillä tai äidille ja sanoo että soittaa sille ravintolapäällikölle ja että se osais sitten erottaa koko henkilökunnan. Ja ens viikolla siellä pitäis olla sulle sitten jotkut prinsessakis ylentämis riitit...

      • Neiti-85

        saa painua ********.


      • oisko
        Neiti-85 kirjoitti:

        saa painua ********.

        naama raja??


      • Poison.
        oisko kirjoitti:

        naama raja??

        ... toimii vain jos henkilö on alle sallitun ikärajan. Jos ikää riittää, henkilö ei käyttäydy häiritsevästi tai ole liian päihtynyt, ei portsarilla ole mitään sanomista epämiellyttävään pärstään.


      • Neiti-85
        oisko kirjoitti:

        naama raja??

        No ei mun naamassa oo mitään valittamista.. Sitä paitsi sama poke on päästänyt mua monta kertaa sisään, en voinut viikossa muuttua niin paljon et se ei enää tunnistais mua mun henkkareista.. Ehkä johtuu siitä et näytän nuoremmalta, niin se halus varmaan kiusata mua, vaikka tunnistikin kuvista...


      • laila
        Neiti-85 kirjoitti:

        No ei mun naamassa oo mitään valittamista.. Sitä paitsi sama poke on päästänyt mua monta kertaa sisään, en voinut viikossa muuttua niin paljon et se ei enää tunnistais mua mun henkkareista.. Ehkä johtuu siitä et näytän nuoremmalta, niin se halus varmaan kiusata mua, vaikka tunnistikin kuvista...

        kirjoitelmiesi perusteella en yhtään ihmettele, jos ravintolan henksu halusi pitää sinusta hieman lomaa. juuri kaltaisesi -minut muistetaan, minä käyn täällä aina, minä, minä, minä- tapaukset rassaavat ihan helvetisti kuvitellessaan olevansa jotain mieliin painuvaa. Illassa tiskillä tai ovella käy useampi sata erilaista naamaa, ei niitä mieleen paineta. ei edes haluta painaa. tehtävänä kun ei ole oppia ulkoa kuka on minkä ikäinen tai mitä juo. vaan ottaa jokainen asiakas kerrallaan ystävällisesti, ilman mitään persoonallisuuksia.


      • portsarilla
        Poison. kirjoitti:

        ... toimii vain jos henkilö on alle sallitun ikärajan. Jos ikää riittää, henkilö ei käyttäydy häiritsevästi tai ole liian päihtynyt, ei portsarilla ole mitään sanomista epämiellyttävään pärstään.

        on oikeus jättää päästämättä sisään. esimerkiksi vaikka juurikin tuolla "ei pysty tunnistamaan" kliseellä.. näin olen itsekin välttynyt ottamasta sisään sellaisia jonka näköisiä en meille kaipaa! oletteko ikinä kuulleet että ravintola saa valita itse asiakkaansa???


    • likka-85

      kandee sanoo ens kerral ku eivät usko henkkareitas, ni et mikset soita poke poliisia. ja soitat sit itse vaikka. kyllä se sut sinne päästää. käyttäydy hyvin, älä vittuile. mulleki on pari kertaa sanottu ettet pääse, mut taivuttelin molemmil kerroil herran päästään mut sisään. ja kandee mennä johki muuhun baarii, ku siihe ökykalliiseen paskaläävään, mee esim. aleen, baarikärpäseen, amarilloon.

      • laila

        onhan se hyvä että poliisia työllistetään, kun ei niillä muuten mitään tekemistä olisikaan. voi jessus, pissikset tahtoo baariin hinnalla millä hyvänsä.... joku roti tähänkin. maailma ei pyöri kasivitosten ympärillä.


      • kundi 88

        Että kannattaa kyl vaihtaa baaria.Ainakin Helsingin Club on ihan huono paikka, se sisään tulo aula ihan liian avara vois olla vaik tummat seinät, ja juomia saa jonottaa aina yli 5 minsaa.Sit alakerrassa on liian vähän istumapaikkoja, ja muutenkin outoa musaa, jota kyl kuulee radiosta, mut ei jotenkin iske.
        Oon kyl kuullut Clubista paljon hyvää, mutkun sinne ekaa kertaa menin tos kesäkuun alus niin yllätyin täysin et sisustuksesta, tosin kyl Oopperakin on sisustukseltaan melko omalaatuinen.

        Että itse suosin HP:tä, Alea ja Kärpästä.
        On mullakin käynyt niin etten oo päässyt sisään Passilla (10 vuoden passi menee vanhaksi 2011 eli hankkinut kun olin 13w), mutta sitkun oon näyttänyt ajokorttia jonka sain toukokuussa niin sit oon päässyt sisään ja ihan samanlaiset kasvot mulla on ja hiuksetkin kuvissa samanlain, mutta biletys hiukset nyt on tietty erilain kun jossain ajokortissa/Passissa.

        Mutta tässä pikkuhiljaa oonkin alkanut näyttämään vaa ajokorttia, on vaa vanha tapa ottaa passi mukaan baarireissulle.

        Clubin sais kyl mun mielestä laittaa takas k20 paikaks koska kakskymppisiin vois just iskeä Clubin sisustus muhun se ei ainakaan iskenyt lumoavasti.
        Mutta niinhän se on se sedul ei samassa kaupungissa oo kauheen pitkään ollut samaan aikaan kahta k18 paikkaa sillein et on aina k18.Että uskon et kesän jälkeen muuttuu taas k20.

        Se on kyl mukavaa et joskus pääsee "vierailulle" k20 ja k22 paikkoihin kun laittaa vaa meiliä ravintolapäälikölle et saisko tulla katsastamaan paikan meiningin, niin Cafe punawuori ja Onnela ja Kärpänenkin perjantaisin on lumonnut mut, tai sit se on vaa se fiilinki et on päässyt ihan luvallisesti sisään.


      • Neiti-85
        laila kirjoitti:

        onhan se hyvä että poliisia työllistetään, kun ei niillä muuten mitään tekemistä olisikaan. voi jessus, pissikset tahtoo baariin hinnalla millä hyvänsä.... joku roti tähänkin. maailma ei pyöri kasivitosten ympärillä.

        Ja mikä ongelma sullakin on? Jos haluan tiettyyn baariin niin haittaako se sua? Kaveritkin oli silloin tulossa sinne, niin ne joutui menemään toiseen paikkaan, kun mua ei päästetty sisään. Kyl siinä vähän tunnelma menee pilalle. Mut pointti oli vaan siinä, että sama ihminen on aina ennen tunnistanut mua mun papereista ja yhtäkkiä ei muka tunnistanut. Sen jälkeen oon taas päässyt normaalisti sisään.. Ihme tyyppejä ovella..


    • tyttö86,

      Jep, mulla kävi ihan samanlailla vaikka olin jo ajat sitten täyttäny 18 ja käyny lukuiset kerrat siellä samassa baarissa. Tosin nyt en puhu Clubista vaan yhdestä toisesta.
      Poke vaan ei suostunut päästämään sisään.
      Siinä yritin YSTÄVÄLLISESTI itku kurkussa sanoa että oon oikeesti ennenkin päässyt näillä, yms.
      Alko harmittaa, kun kaikki kaverit oli menossa sinne ja mä en sit päässyt...
      Yks kaveri soitti poliisitkin, mut ei ne sit tullu loppujen lopuks. Ja huoh...
      Oli siinä sit kiva lähteä nukkumaan nousuhumalassa! Oli myöskin kiva pilata muiden ilta. Että tiedän kyllä tosi hyvin miltä susta tuntu sillon..... :/

      • Niin että et osannut lähteä sitten toiseen baariin vaan oli pakko mennä kotiin??? Omituista o_O


    • union tampere

      Tampereen uuden union K18 baarin virkaintoinen portsari pillastui kun väitti kiven kovaa etten ole papereissani. Yks menetetty asiakas on monta menetettyä. Itse olen 20v ja jonossa takanani oli selkeästi nuorta väkeä. Siitä asti kun olen täyttänyt 18 olen päässyt aina omilla lapuillani. Liikaa virkaintoa ja huonoa ammattimaisuutta.
      Suosittelen olla menemättä paikkaan koska itse näytän täysin papereissani olevalta.

    • Itseäni kyllä mietityttää että millaiset henkkarit ottaisin mukaan sitten kun joskus pääsen baariin

    • jklkjkj

      jos sulla on tukan väri vaihtunut, samoin pituus, läväreitä/tatsoja tullut lisää yms, niin hanki uus kuva, jos oot vielä nuori!!! Ei me tiskin takana tai ovella voida tietää oletko kuvassa, ja sit kun vielä on meikkiä 200 kiloa (naisilla), niin kyllä se muuttaa ihmistä paljon. Nenän muoto on aika hyvä merkki ja suurin osa näyttää itseltään, mutta jos tiedät, että kuva on eri näköinen kuin itse nyt oot, niin hanki uus henkkari...

    • Itse en päässyt koska oli vihreeksi värjätty tukka, ja ikää siis 27v...

      Eli ihan tuurista kiinni pääseekö tai eikö

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2017
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1480
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      100
      1433
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1327
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1164
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      480
      1094
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      53
      1000
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      943
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      892
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      856
    Aihe