Onko "JOSE" mielestänne tytön vai pojan nimi vai sekä että?(paremminkin koiramaailmassa nartun vai uroksen.)
tytön vai pojan...
11
736
Vastaukset
- shafali
se on kyllä pojan. Onhan siinä jalkapallomainoksessakin poika nimeltä Jose :)
- Dogtori
pojan ;D
- Julle<
että poika koiralle nimeksi olen antamassa ja päätin vielä varmistaa =)
- nappi06
pojan on kyllä minunkin mielestäni.
- poika/tyttö
Mutta entäs suomalainen nimi Rauni?
- Dogtori
Rauni on tyttö, ja Rauli poika ;)
- sittenkään?
Dogtori kirjoitti:
Rauni on tyttö, ja Rauli poika ;)
Mites elokuva-ohjaaja Rauni Mollberg, mm Tuntematon
Sotilas uudelleen filmatisointi 1985. - Dogtori
sittenkään? kirjoitti:
Mites elokuva-ohjaaja Rauni Mollberg, mm Tuntematon
Sotilas uudelleen filmatisointi 1985.Vai olisko molemille? Eikös joku naislaulajatar ollu Rauni Pekkala ,tai sinnepäin? Tunnen itse erään Rauni nimisen naisen, ,,,Rauni Mollberg,,tosiaan mieshän se:)...No mutta siinä olin oikeassa että Rauli on miehen-nimi...Rauli"badding" Somerjoki..ihana ääni, hienot biisit!
- paviaanikoirat
Dogtori kirjoitti:
Vai olisko molemille? Eikös joku naislaulajatar ollu Rauni Pekkala ,tai sinnepäin? Tunnen itse erään Rauni nimisen naisen, ,,,Rauni Mollberg,,tosiaan mieshän se:)...No mutta siinä olin oikeassa että Rauli on miehen-nimi...Rauli"badding" Somerjoki..ihana ääni, hienot biisit!
vieno? onko se enemmän naisen nimi vai miehen ku tunnen mies vienon ja nais vienon....
- Mimitsu
Mä haluisin antaa tyttö lapsen nimeksi Jose jos viel tyttö tulee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251228
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 88800
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20759- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117517