Onko "JOSE" mielestänne tytön vai pojan nimi vai sekä että?(paremminkin koiramaailmassa nartun vai uroksen.)
tytön vai pojan...
11
692
Vastaukset
- shafali
se on kyllä pojan. Onhan siinä jalkapallomainoksessakin poika nimeltä Jose :)
- Dogtori
pojan ;D
- Julle<
että poika koiralle nimeksi olen antamassa ja päätin vielä varmistaa =)
- nappi06
pojan on kyllä minunkin mielestäni.
- poika/tyttö
Mutta entäs suomalainen nimi Rauni?
- Dogtori
Rauni on tyttö, ja Rauli poika ;)
- sittenkään?
Dogtori kirjoitti:
Rauni on tyttö, ja Rauli poika ;)
Mites elokuva-ohjaaja Rauni Mollberg, mm Tuntematon
Sotilas uudelleen filmatisointi 1985. - Dogtori
sittenkään? kirjoitti:
Mites elokuva-ohjaaja Rauni Mollberg, mm Tuntematon
Sotilas uudelleen filmatisointi 1985.Vai olisko molemille? Eikös joku naislaulajatar ollu Rauni Pekkala ,tai sinnepäin? Tunnen itse erään Rauni nimisen naisen, ,,,Rauni Mollberg,,tosiaan mieshän se:)...No mutta siinä olin oikeassa että Rauli on miehen-nimi...Rauli"badding" Somerjoki..ihana ääni, hienot biisit!
- paviaanikoirat
Dogtori kirjoitti:
Vai olisko molemille? Eikös joku naislaulajatar ollu Rauni Pekkala ,tai sinnepäin? Tunnen itse erään Rauni nimisen naisen, ,,,Rauni Mollberg,,tosiaan mieshän se:)...No mutta siinä olin oikeassa että Rauli on miehen-nimi...Rauli"badding" Somerjoki..ihana ääni, hienot biisit!
vieno? onko se enemmän naisen nimi vai miehen ku tunnen mies vienon ja nais vienon....
- Mimitsu
Mä haluisin antaa tyttö lapsen nimeksi Jose jos viel tyttö tulee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254771Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa53402Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1283210Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss272649Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu762385Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181779Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91404Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1171265Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut91233Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41148