Onko "JOSE" mielestänne tytön vai pojan nimi vai sekä että?(paremminkin koiramaailmassa nartun vai uroksen.)
tytön vai pojan...
11
734
Vastaukset
- shafali
se on kyllä pojan. Onhan siinä jalkapallomainoksessakin poika nimeltä Jose :)
- Dogtori
pojan ;D
- Julle<
että poika koiralle nimeksi olen antamassa ja päätin vielä varmistaa =)
- nappi06
pojan on kyllä minunkin mielestäni.
- poika/tyttö
Mutta entäs suomalainen nimi Rauni?
- Dogtori
Rauni on tyttö, ja Rauli poika ;)
- sittenkään?
Dogtori kirjoitti:
Rauni on tyttö, ja Rauli poika ;)
Mites elokuva-ohjaaja Rauni Mollberg, mm Tuntematon
Sotilas uudelleen filmatisointi 1985. - Dogtori
sittenkään? kirjoitti:
Mites elokuva-ohjaaja Rauni Mollberg, mm Tuntematon
Sotilas uudelleen filmatisointi 1985.Vai olisko molemille? Eikös joku naislaulajatar ollu Rauni Pekkala ,tai sinnepäin? Tunnen itse erään Rauni nimisen naisen, ,,,Rauni Mollberg,,tosiaan mieshän se:)...No mutta siinä olin oikeassa että Rauli on miehen-nimi...Rauli"badding" Somerjoki..ihana ääni, hienot biisit!
- paviaanikoirat
Dogtori kirjoitti:
Vai olisko molemille? Eikös joku naislaulajatar ollu Rauni Pekkala ,tai sinnepäin? Tunnen itse erään Rauni nimisen naisen, ,,,Rauni Mollberg,,tosiaan mieshän se:)...No mutta siinä olin oikeassa että Rauli on miehen-nimi...Rauli"badding" Somerjoki..ihana ääni, hienot biisit!
vieno? onko se enemmän naisen nimi vai miehen ku tunnen mies vienon ja nais vienon....
- Mimitsu
Mä haluisin antaa tyttö lapsen nimeksi Jose jos viel tyttö tulee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.3652265IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk541751Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1551389Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.971345- 1531316
Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5021171Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten121162Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.851112Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701067Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan481012