Onko "JOSE" mielestänne tytön vai pojan nimi vai sekä että?(paremminkin koiramaailmassa nartun vai uroksen.)
tytön vai pojan...
11
733
Vastaukset
- shafali
se on kyllä pojan. Onhan siinä jalkapallomainoksessakin poika nimeltä Jose :)
- Dogtori
pojan ;D
- Julle<
että poika koiralle nimeksi olen antamassa ja päätin vielä varmistaa =)
- nappi06
pojan on kyllä minunkin mielestäni.
- poika/tyttö
Mutta entäs suomalainen nimi Rauni?
- Dogtori
Rauni on tyttö, ja Rauli poika ;)
- sittenkään?
Dogtori kirjoitti:
Rauni on tyttö, ja Rauli poika ;)
Mites elokuva-ohjaaja Rauni Mollberg, mm Tuntematon
Sotilas uudelleen filmatisointi 1985. - Dogtori
sittenkään? kirjoitti:
Mites elokuva-ohjaaja Rauni Mollberg, mm Tuntematon
Sotilas uudelleen filmatisointi 1985.Vai olisko molemille? Eikös joku naislaulajatar ollu Rauni Pekkala ,tai sinnepäin? Tunnen itse erään Rauni nimisen naisen, ,,,Rauni Mollberg,,tosiaan mieshän se:)...No mutta siinä olin oikeassa että Rauli on miehen-nimi...Rauli"badding" Somerjoki..ihana ääni, hienot biisit!
- paviaanikoirat
Dogtori kirjoitti:
Vai olisko molemille? Eikös joku naislaulajatar ollu Rauni Pekkala ,tai sinnepäin? Tunnen itse erään Rauni nimisen naisen, ,,,Rauni Mollberg,,tosiaan mieshän se:)...No mutta siinä olin oikeassa että Rauli on miehen-nimi...Rauli"badding" Somerjoki..ihana ääni, hienot biisit!
vieno? onko se enemmän naisen nimi vai miehen ku tunnen mies vienon ja nais vienon....
- Mimitsu
Mä haluisin antaa tyttö lapsen nimeksi Jose jos viel tyttö tulee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt485087Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.642870Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?2701318Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh721113Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391104Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611075- 1281048
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok721014- 142954
- 49904