Onko "JOSE" mielestänne tytön vai pojan nimi vai sekä että?(paremminkin koiramaailmassa nartun vai uroksen.)
tytön vai pojan...
11
593
Vastaukset
- shafali
se on kyllä pojan. Onhan siinä jalkapallomainoksessakin poika nimeltä Jose :)
- Dogtori
pojan ;D
- Julle<
että poika koiralle nimeksi olen antamassa ja päätin vielä varmistaa =)
- nappi06
pojan on kyllä minunkin mielestäni.
- poika/tyttö
Mutta entäs suomalainen nimi Rauni?
- Dogtori
Rauni on tyttö, ja Rauli poika ;)
- sittenkään?
Dogtori kirjoitti:
Rauni on tyttö, ja Rauli poika ;)
Mites elokuva-ohjaaja Rauni Mollberg, mm Tuntematon
Sotilas uudelleen filmatisointi 1985. - Dogtori
sittenkään? kirjoitti:
Mites elokuva-ohjaaja Rauni Mollberg, mm Tuntematon
Sotilas uudelleen filmatisointi 1985.Vai olisko molemille? Eikös joku naislaulajatar ollu Rauni Pekkala ,tai sinnepäin? Tunnen itse erään Rauni nimisen naisen, ,,,Rauni Mollberg,,tosiaan mieshän se:)...No mutta siinä olin oikeassa että Rauli on miehen-nimi...Rauli"badding" Somerjoki..ihana ääni, hienot biisit!
- paviaanikoirat
Dogtori kirjoitti:
Vai olisko molemille? Eikös joku naislaulajatar ollu Rauni Pekkala ,tai sinnepäin? Tunnen itse erään Rauni nimisen naisen, ,,,Rauni Mollberg,,tosiaan mieshän se:)...No mutta siinä olin oikeassa että Rauli on miehen-nimi...Rauli"badding" Somerjoki..ihana ääni, hienot biisit!
vieno? onko se enemmän naisen nimi vai miehen ku tunnen mies vienon ja nais vienon....
- Mimitsu
Mä haluisin antaa tyttö lapsen nimeksi Jose jos viel tyttö tulee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81518- 891155
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1081088Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51953Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk62827Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli181741Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253726- 81715
- 35679
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42633