Olin tossa eilen huoltsikalla kahvilla ja samaan pöytään tuli 3 motoristi tyyppiä.Kaikilla muhkeasti topatut nahkahaalarit päällä.Yhdellä oli 1-osainen IXS nahkahaalari,toisella oli Sinisalon musta-punainen nahkahaalari ja kolmannella oli Dainesen musta nahkahaalari.Siinä samassa pöydässä kahvia juotiin ja kylläpä kuului tyyppien nahkahaalareista aivan tajuttoman kovaa rutinaa,narinaa,natinaa ja kitinää koko ajan.Kun vaan kahvikuppia nosti huulille niin mieletön rutina ja narina.Sinisalon nahkapuku oli aika vanha ja kulunut.Ne toiset oli kiiltäviä ja uuden näköisiä.Kyllä oli meteliä ja nahka tuoksui,että huh huh....Pitääkin mennä uuden päivän kunniaksi tässä taas kahvittelemaan uudelleen ihan kohta.
[email protected]
HUOLTOASEMA
RIITTÄÄ!
1
765
Vastaukset
- Tarpeeks
Mä olin paarissa kaljalla, ja koko bissenautinto lässähti ku viereiseen pöytään istu neljätoista uusiomotoristia koretekseissaan. Sitä hemmetin kahinaa ei olis millään jaksanu kuunnella, enkä jaksanukkaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2224098Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112593Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382315Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861298- 481159
- 751037
- 59903
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58891- 45886