Onkos kellään mitään tietoa yksipiippuisesta "Hunter" -merkkisestä 12/70 kaliiberin haulikosta?
Sain sellaisen käsiini ja menin siitä jonkun euron maksamaan. Kiinostaisi valmistaja sekä alkuperämaa. Alunperin tämä yksilö on kuuskytluvun lopulla tietojeni mukaan luville laitettu.
ykspiippu Hunter-haulikko?
5
3577
Vastaukset
- R.H
onko hanallinen vai ilman "hanaa"?nimi viittais Unkariin,60-luvulla myytiin paljon Juuri yllä mainittua hunor haulikkoa vaan taitaa olla eri ase
- eero
On hanallinen eli vedettävällä iskurilla. Itsekin epäilen itäeurooppalaiseksi, mutta selkeästi kyllä lukee, että "HUNTER".
Netti ei tiennyt mitään Hunor -merkistä... - Hunterharmles
eero kirjoitti:
On hanallinen eli vedettävällä iskurilla. Itsekin epäilen itäeurooppalaiseksi, mutta selkeästi kyllä lukee, että "HUNTER".
Netti ei tiennyt mitään Hunor -merkistä...Unkarilainen on ja jos on hanallinen niin varo peukaloa... myytkö?
- Anonyymi
Minulla on 16 kaliperi Hunter yksipiippuinen hanallinen haulikko. Se on Unkarilainen haulikko alkuperäistä malliltaan vuodelta 1946. Kopioituja on tehty muutamia satoja kappaleita.
Unkarilainen on. Minulla on samanlainen ollut yli 30v ja ostin sen aikoinaan appiukolta. Mutta harrastuksen loputtua on tarpeeton. Siinä mielessä loistava haulikko kun pitkän piipun ansiosta sillä sai esim vesilintua kauemmaksi tavoitettua kuin normi haulikolla.
Voisin myydä jos ketä kiinostaa siisti ja upea haulikko + haljasnahkainen pyssypussi
kaupanpäälle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1334919
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253336Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132664- 472278
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611781Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471719- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201526- 281510
- 951221