photo-paperi 10x15

paavo

Ostin kirjakaupasta HP photo-paperia 7,90 ecua 100 arkkia. Tietääkö joku saako noita tavallisia arkkeja vieläkin halvemmalla jostakin. Ei tarvi olla mitään huippupaprua, tuo mitä ostin on 170g/m2 ja riittää mainiosti tarpeisiini.

9

1573

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,,,,,,,,

      Ifillä oli tarjouksena nuo kymppikuvat 9c ja sinulla paperi maksaa jo 7,9c joten kalliimmaksi tulee.

      • tässä selvittelen

        jos paprua sais jostain vähän halvemmalla vielä, mutta en ole löytänyt vielä mitään paikkaa... musteet ei maksa mulle tällä hetkellä mitään. Fakta itellä vaan on, että jos mun pitää kuvia johonkin viedä/lähettää, niitä ei tule koskaan teetettyä.


      • ,,,,,,,,
        tässä selvittelen kirjoitti:

        jos paprua sais jostain vähän halvemmalla vielä, mutta en ole löytänyt vielä mitään paikkaa... musteet ei maksa mulle tällä hetkellä mitään. Fakta itellä vaan on, että jos mun pitää kuvia johonkin viedä/lähettää, niitä ei tule koskaan teetettyä.

        Saksas on näkyny ihan kohtalaisia tarjouksia kun tietokone juttui oon sielt katsellu. Mut ei paperia silti halvas voi sanoa.

        Ei se kuvien lähettäminen vaikeeta ole, valitsee kuvat ja jättää koneen lähettelemään niitä kuvia. Ei se itse tulostaminen sen helpompaa ole, kyl tulostinta pitää aina välil kurkistaa.

        Jos musteet ilmasia niin silloin ehkä kannattaa kotona tulostaa, saankos udel mistä niit ilmasia musteita saa, kelpaisi mullekkin ;)


      • musteita...
        ,,,,,,,, kirjoitti:

        Saksas on näkyny ihan kohtalaisia tarjouksia kun tietokone juttui oon sielt katsellu. Mut ei paperia silti halvas voi sanoa.

        Ei se kuvien lähettäminen vaikeeta ole, valitsee kuvat ja jättää koneen lähettelemään niitä kuvia. Ei se itse tulostaminen sen helpompaa ole, kyl tulostinta pitää aina välil kurkistaa.

        Jos musteet ilmasia niin silloin ehkä kannattaa kotona tulostaa, saankos udel mistä niit ilmasia musteita saa, kelpaisi mullekkin ;)

        Saa inkClub.comilta mutta vain ensimmäisen tilauksen verran, eli jatkossa ei ilmaisia tule. Vain se ensimmäinen kasetti on ilmainen kun uusi asiakas sen tilaa.


      • Mika...
        musteita... kirjoitti:

        Saa inkClub.comilta mutta vain ensimmäisen tilauksen verran, eli jatkossa ei ilmaisia tule. Vain se ensimmäinen kasetti on ilmainen kun uusi asiakas sen tilaa.

        Sama juttu kun huumekauppiailla:)

        PS: täällä paljon jengi räkkyää ettei kannata tehdä itse, mutta ei huomioi sitä että jotkut haluaa tehdä itse vaikka se vähän maksaakin. Eikä kyse ole pelkästään tekemisen ilosta sillä esim. ne ifin huippuhalvat tarjoukset eivät koske esim. erikoispapereita. Itse esimerkiksi tulostelen toisinaan ifordin galleriapaperille sieltä löytyy muutamakin malli jota ei varmasti ifiltä edes saa. Varmasti kaikkea on mahdollista saada kuvanvalmistamoista, painoista etc., mutta ei varmaan yheksän sentin kappalehintaan. Itsekin aikanaan touhusin mustavalkokuvia pimiössä, vaikka ifiltä sai silloinkin paljon halvemmalla ja vieläpä värillisiä kuvia. Et silleen, en oikein ymmärrä sellaista puusilmäisyyttä että ainoastaan oma tapa työskennellä on ainoa hyväksyttävä (varmaan sama porukka kohkaa, että pitäisi kuvata vain canon kameroilla).


      • että InkClubin musteissa
        musteita... kirjoitti:

        Saa inkClub.comilta mutta vain ensimmäisen tilauksen verran, eli jatkossa ei ilmaisia tule. Vain se ensimmäinen kasetti on ilmainen kun uusi asiakas sen tilaa.

        on hitsin vähän millilitroja? Eli ne ei riitä mihinkään oikeestaan. Aina saa olla tilaamassa uutta. Muuten kyl hyvä paikka se inkClub. Sieltä sain esim. cd-tarrat ja silityskuvioarkit tulostimeen aika edullisesti. (tosin en ole nähnyt niitä vielä missään muualla myytävänkään).


    • pelleilyä

      kotiprinttaus on säälittävää pelleilyä, ja kallista

      • Fotari

        Jotkut pitävät hommasta, eiköhän se riitä.


      • on kova juttu

        Ei se ole säälittävää, eikä edes pelleilyä, vaan helvetin mukavaa hommaa. Kallista se kyllä on, mutta tulokset puhukoot omaa kieltään. Koot ja määrät voi valita mielensä mukaan. Ai että tulee hienoa jälkeä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1326
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1195
    3. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      906
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      54
      895
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      77
      809
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      764
    7. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      756
    8. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      157
      754
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      744
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      675
    Aihe