Ostin kirjakaupasta HP photo-paperia 7,90 ecua 100 arkkia. Tietääkö joku saako noita tavallisia arkkeja vieläkin halvemmalla jostakin. Ei tarvi olla mitään huippupaprua, tuo mitä ostin on 170g/m2 ja riittää mainiosti tarpeisiini.
photo-paperi 10x15
9
1597
Vastaukset
- ,,,,,,,,
Ifillä oli tarjouksena nuo kymppikuvat 9c ja sinulla paperi maksaa jo 7,9c joten kalliimmaksi tulee.
- tässä selvittelen
jos paprua sais jostain vähän halvemmalla vielä, mutta en ole löytänyt vielä mitään paikkaa... musteet ei maksa mulle tällä hetkellä mitään. Fakta itellä vaan on, että jos mun pitää kuvia johonkin viedä/lähettää, niitä ei tule koskaan teetettyä.
- ,,,,,,,,
tässä selvittelen kirjoitti:
jos paprua sais jostain vähän halvemmalla vielä, mutta en ole löytänyt vielä mitään paikkaa... musteet ei maksa mulle tällä hetkellä mitään. Fakta itellä vaan on, että jos mun pitää kuvia johonkin viedä/lähettää, niitä ei tule koskaan teetettyä.
Saksas on näkyny ihan kohtalaisia tarjouksia kun tietokone juttui oon sielt katsellu. Mut ei paperia silti halvas voi sanoa.
Ei se kuvien lähettäminen vaikeeta ole, valitsee kuvat ja jättää koneen lähettelemään niitä kuvia. Ei se itse tulostaminen sen helpompaa ole, kyl tulostinta pitää aina välil kurkistaa.
Jos musteet ilmasia niin silloin ehkä kannattaa kotona tulostaa, saankos udel mistä niit ilmasia musteita saa, kelpaisi mullekkin ;) - musteita...
,,,,,,,, kirjoitti:
Saksas on näkyny ihan kohtalaisia tarjouksia kun tietokone juttui oon sielt katsellu. Mut ei paperia silti halvas voi sanoa.
Ei se kuvien lähettäminen vaikeeta ole, valitsee kuvat ja jättää koneen lähettelemään niitä kuvia. Ei se itse tulostaminen sen helpompaa ole, kyl tulostinta pitää aina välil kurkistaa.
Jos musteet ilmasia niin silloin ehkä kannattaa kotona tulostaa, saankos udel mistä niit ilmasia musteita saa, kelpaisi mullekkin ;)Saa inkClub.comilta mutta vain ensimmäisen tilauksen verran, eli jatkossa ei ilmaisia tule. Vain se ensimmäinen kasetti on ilmainen kun uusi asiakas sen tilaa.
- Mika...
musteita... kirjoitti:
Saa inkClub.comilta mutta vain ensimmäisen tilauksen verran, eli jatkossa ei ilmaisia tule. Vain se ensimmäinen kasetti on ilmainen kun uusi asiakas sen tilaa.
Sama juttu kun huumekauppiailla:)
PS: täällä paljon jengi räkkyää ettei kannata tehdä itse, mutta ei huomioi sitä että jotkut haluaa tehdä itse vaikka se vähän maksaakin. Eikä kyse ole pelkästään tekemisen ilosta sillä esim. ne ifin huippuhalvat tarjoukset eivät koske esim. erikoispapereita. Itse esimerkiksi tulostelen toisinaan ifordin galleriapaperille sieltä löytyy muutamakin malli jota ei varmasti ifiltä edes saa. Varmasti kaikkea on mahdollista saada kuvanvalmistamoista, painoista etc., mutta ei varmaan yheksän sentin kappalehintaan. Itsekin aikanaan touhusin mustavalkokuvia pimiössä, vaikka ifiltä sai silloinkin paljon halvemmalla ja vieläpä värillisiä kuvia. Et silleen, en oikein ymmärrä sellaista puusilmäisyyttä että ainoastaan oma tapa työskennellä on ainoa hyväksyttävä (varmaan sama porukka kohkaa, että pitäisi kuvata vain canon kameroilla). - että InkClubin musteissa
musteita... kirjoitti:
Saa inkClub.comilta mutta vain ensimmäisen tilauksen verran, eli jatkossa ei ilmaisia tule. Vain se ensimmäinen kasetti on ilmainen kun uusi asiakas sen tilaa.
on hitsin vähän millilitroja? Eli ne ei riitä mihinkään oikeestaan. Aina saa olla tilaamassa uutta. Muuten kyl hyvä paikka se inkClub. Sieltä sain esim. cd-tarrat ja silityskuvioarkit tulostimeen aika edullisesti. (tosin en ole nähnyt niitä vielä missään muualla myytävänkään).
- pelleilyä
kotiprinttaus on säälittävää pelleilyä, ja kallista
- Fotari
Jotkut pitävät hommasta, eiköhän se riitä.
- on kova juttu
Ei se ole säälittävää, eikä edes pelleilyä, vaan helvetin mukavaa hommaa. Kallista se kyllä on, mutta tulokset puhukoot omaa kieltään. Koot ja määrät voi valita mielensä mukaan. Ai että tulee hienoa jälkeä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522206
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.971463Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3481461- 1851360
- 681111
- 35988
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59960Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31949Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta28885Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46859