Tietääks joku?
Vastaukset 10
- mm68zod
1960-1971?
- peneloppi
Onks nisse tehny tutkintapyynnön ja nostanut syytteen häntä pahoinpidelleestä Arskasta.
- w.a.g.n.e.r
Kertomansa mukaan lähti isisiskonsa luo Kaliforniaan kesällä 1960 jouduttuaan "erittäin pahoihin vaikeuksiin" väkivaltaisuutensa vuoksi.
Palasi Suomeen joskus 1970-luvulla. - Jos niistä
Zodiac murhista on todistusaineistoa tallessa, voisi olla murhaajan DNA:ta. Sillähän se selviäisi.
- w.a.g.n.e.r
DNA:n osalta on KRP:tä infottu vuodesta 1994.
Aika pian sen jälkeen ilmoittivat omana ideanaan DNA-pankin, jota ehdotin. - totuus1959
Arska lähti Amerikoihin jo ennen Bodomin murhia. Eräs henkilö (W) on mustamaalannut aiheettomasti ko henkilöä. Epäilen että hän on yrittänyt rahastaa kiristämällä mutta joutunut itse vastaamaan oikeudessa ko ajojahdista.
- Mutta palasiko
tai oliko käymässä Suomessa silloin? Eikös siitä ole ollut Alibissakin.
- w.a.g.n.e.r
Arskan oman ilmoituksen mukaan joutui lähtemään Amerikkoihin kesällä 1960.
On tunnustanut osallisuutensa Bodominkin surmiin. Muitakin kuulemma on.
- gaikowski se oli!
Unohtakaa Arska. Zodiac killer on todennäköisesti löydetty: Richard Gaikowski. Käykää lukemassa zodiackiller.comista. Siinä se tekijä oli!
- JIM D
RICHARD GAIKOWSKI MURHASI KAIKKI TED BUNTY TUNNUSTI TAPPANEENSA
30 VAIKKA ZODIAC EI TAPPANUT NIIN MONTAA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521013Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll17906Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501810- 46737
- 42674
- 37629
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30606Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE166553Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37540Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan57528