kertokaapas minkällainen tanssikerho vetäis puoleensa todella.. suomessa on ainakin minun mieiestä aika huonojakin kerhoja.. on huonoa palvelua, sisutukset onnettomia,hinnat kalliitta jne..
minkälaisessa tanssikerhossa itse viihtyisit?
musiikki, minkälaista
sisustus, tyylit jne..
palvelu
Eihän suomen tanssikerhot mitään huippuja ole.. kokemuksia muista?
Uusia tuulia tanssikerhoihin...?
1
302
Vastaukset
- tanssijatar
No siis ensinnäkin ilmapiirin on oltava todella hyvä,siihen kaikki perustuu,ei se sisustus niinkään haittaa...Mutta jos puhutaan sisustuksesta niin lattia ehdottomasti parkettia ja peilejä ja sellainen "kotoisa" tunnelma...Olen nähnyt muutamissa paikoissa pianon tanssisalissa,se on antanut omalla tavallaan tunnelmaa:)
Sitten mitä halvempi paikka sen parempi,kunhan opettajat osaavat asiansa...ja tanssityylit aivan laidasta laitaan (siis puhutaanhan nyt paritanssista?).
Mutta kaikista tärkein on ihmisten hyvä henki,olkoon paikka kuinka hieno ja halpa mutta ihmisistä se homma lähtee ja yleensä myös opettajilla on osuutta asiaan:)
Itse olen tällä hetkellä tyytyväinen "omaan" tanssikerhooni:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad901466- 541023
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että382857- 155843
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 55719
- 51668
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 57631
- 76622