Deltalla USAssa

kannattako?

Olen suunnitellut siksakata USAa n. kuukauden nyt kesäaikaan lentäen. Tulisi halvimmaksi käyttää samaa lentoyhtiötä. Deltalla on ehkä parhaien kattava verkosto. Onko kenelläkään kokemusta Delta-lentoyhtiöstä? Millainen palvelutaso koneissa? Entä ovako avuliaita kentällä?

8

1134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä järkeä

      sillä mitä ihmeen järkeä on katsella jenkkejä lentokoneella ? heh heh kyllä oli viikon typerin juttu.Vuokraa matkailuauto. kävikö mielessä ?

      • spitney bears

        trailer parkeissa sitä parasta amerikkaa vasta näkeekin


      • Sami L
        spitney bears kirjoitti:

        trailer parkeissa sitä parasta amerikkaa vasta näkeekin

        Eivätkös nämä trailer parkit ole enemmänkin (puoli)pysyviä asuinpaikkoja siirrettävissä asunnoissa asuville, eivät mitään leirintäalueita? Ja onhan matkailuauto tietysti kiva tapa nähdä Amerikkaa, mutta tulee aika kalliiksi. Vuokra-auto olisi omasta mielestäni parempi, mutta kullakin on omat syynsä käyttää eri kulkuvälineitä. Joku haluaa nähdä kaupunkeja ja joku taas niiden välejä. Eiköhän Delta ole vain yksi lentoyhtiö muiden joukossa. Kauan se ainakin on pysynyt pystyssä, joten ei se aivan huono voi olla.


    • palvelu

      Et noista suurista yhtiöistä palvelueroja löydä, sattuma ratkaisee. Delta on varma valinta. Mutta kaikki riippuu siitä missä päin aiot käydä, koska yhdelläkään yhtiöllä ei ole tasaista peittoa yli koko maan. Ei taida niillä kenelläkään olla sellaista tarjousta, mitä käytin joskus lähes 30 vuotta sitten. 1290 markalla 21 päivän ajan rajattomasti ko. yhtiön reiteillä, ml. Mexico ja Karibian meren alue. Ei nyt ihan rajattomasti, etukäteen se lento-ohjelma piti varata.

    • ajatus...

      moikka,

      mä olen miettinnyt samaa suunnitelmaa tekeväni elokuun paikkeilla. Jos haluat matkaseuraa niin jätä mailis tänne niin otan yhteyttä.... Olen miettiny käyväni mm. san Franciscossa, nasville, memphis, chicago, new york ja LA. En ole kauhean tarkkaan viela miettiny tätä reittipuolta..

    • YyyKaaKoo

      Palvelutaso lennoilla eri yhtiöiden välillä riippuu tosi paljon pelkästään sattumasta, millainen lentoemo/stuertti sattuu milloinkin sinua palvelemaan. Itselläni Deltalta melko huono kokemus lennolta LAX-HNL, lentoemu ei jostakin syystä pitänyt meistä ollenkaan (heti ensinäkemältä ja todellakin ilman mitään konfliktia) ja kaikki perusjutut olivat melkoisen neuvottelun takana muutaman oharin jälkeen, eikä hymyn hymyä nähty, vaikka itse yritettiin viimeiseen saakka olla ystävällisiä.. Kyseisellä matkalla reitti HNL-LAX meni sitten mukavammin, eikä lennolla ollut mitään ongelmia. Deltan toiminta terminaalissa saakin sitten minulta todella hyvän arvosanan! E-lipun viivakoodilla saimme tulostettua itsepalvelupisteellä liput lennolle todella helposti ja samalla saimme myös matkalaukut checkattua helposti!

    • miamifani

      varmasti pelaa siinä missä muutkin yhtiöt. Perinteinen iso yhtiö, ei mikään halpalentofirma. Entisen suurimman yhtiön PAN AMIN jälkeläinen. Palvelut on samanlaisia kuin muillakin eli karsitaan niin paljon kuin mahdollista

    • alkup.

      Kiitos teille. Taidan pysyä alkuparäissuunnitelmassa ja reissata Deltalla. Onhan se tosi että yhtiöllä on kova maine USAn ulkopuolellakin. Laskisi vain tuo polttoaineen hinta että kannattaisi suunnitella lentämistä ensivuonnakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      203
      2412
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      62
      2308
    3. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      71
      2053
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      311
      1891
    5. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      147
      1495
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      89
      1404
    7. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      37
      1245
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      89
      1176
    9. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1166
    10. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      184
      1112
    Aihe