Opel Zafira vm. 2000... Toisen takaoven sähkölasi vioittui ja jäi alas. Olisko tiedossa konstia saada lasi kiinni?
Zafira vm. 2000 sähkölasivika
4
1213
Vastaukset
- Vesku
Tyyppivikana takaoven toiminnot alkaa pätkiä. Radio mykistyy, ikkunat ei toimi. Saattaa saada ikkunana kiinni kun vääntelee oveen menevää johdinnippua ja painaa ikkunanappia samalla. Korjauksena johdinsarjan (55€) vaihto. Pitää irrottaa mm etuoven kynnyslista, jonka alla on moninapaliitin. Siitä uusi kaapeli takaoveen, irrota oven verhoilu, hankala homma kotinikkarille.
- tai sit
Korjaa ko johdon , koska kyseessä on ihan korjattava vika. Tällöin korjauskuluna vain työ. Aina ei tarvii koko arvokasta sarjaa uusia. Juuri tämmönen takalasin sähkönostajan vika ollut itselläkin.
Minulla tuttu korjaamo korjasi vian ilman kalliiden varaosien ostoa, jotka merkkiliike olisi tietysti "suolannut" laskutukseen. - Pote
tai sit kirjoitti:
Korjaa ko johdon , koska kyseessä on ihan korjattava vika. Tällöin korjauskuluna vain työ. Aina ei tarvii koko arvokasta sarjaa uusia. Juuri tämmönen takalasin sähkönostajan vika ollut itselläkin.
Minulla tuttu korjaamo korjasi vian ilman kalliiden varaosien ostoa, jotka merkkiliike olisi tietysti "suolannut" laskutukseen.Nippu lämpöliittimillä kiinni ei tarvii purkaa koko autoa ja teflon rasvaa nippuun mukaan niin kestää hankausta paremmin
- zafira-ongelma
Pote kirjoitti:
Nippu lämpöliittimillä kiinni ei tarvii purkaa koko autoa ja teflon rasvaa nippuun mukaan niin kestää hankausta paremmin
Tietääkö joku minkäväriset johtot ohjaa oikeaa takalasia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241590
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161071- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838