MoI!
Mulla on Venäjän kääpiöhamsteri. Syntynyt Elokuussa 2005... Nimeltään Minttu. Nyt haluaisin viedä sen näyttelyyn. Onko hamsteri pakko rekisteröidä ennen kuin sen voi viedä näyttelyyn. Ja mitkä ehdot pitää täyttää ennen kuin voin viedä sen näyttelyyn. Kuva hamustani on tuolla ---> http://www.ii2.org/user.php?nick=Phoky&s=images&img=9358551&do-jsBack=true
Hamsterillani on mielestäni puhdas karva (saa kylpeä ihan milloin tahansa chinchillan kylpy hiekassa). Ja tietysti putsaan hiekan joka päivä. Häkin leveys on 57 cm ja korkeus on 36 cm. Onko se liian pieni häkki? Hamsterilla on saatavilla koko ajan raikasta vettä ja sillä on suolakivi, kalkkikivi, kaksi kuppia ruokaa ja jotain hedelmää tai vihannesta tai leipää tai juustoa. Onko hamsterillani hyvä elämä? Olen kiitollinen jos vastaatte!
Näyttelyistä...
4
227
Vastaukset
"Mulla on Venäjän kääpiöhamsteri."
- Katsoin kuvan, hamsterisi on tarkalleen ottaen venäjänkääpiöhamsteri campbelli.
Onko hamsteri pakko rekisteröidä ennen kuin sen voi viedä näyttelyyn?
- Ei enää. Nykyään hamsterin voi viedä mihin tahansa luokkaan, vaikka se olisi rekkaamaton. Eli voit viedä sen joko lemmikkiluokkaan tai ulkomuotoluokkaan.
Ja mitkä ehdot pitää täyttää ennen kuin voin viedä sen näyttelyyn?
- Sen pitää olla puhdaslajinen (ei siis hybridi), terve (ei esim. ulkoloisia eikä mitään muitakaan sairauksia), se ei saa olla tiineenä eikä sillä saa olla alle neljän viikon ikäisiä poikasia. Ikää sillä on oltava vähintään 2kk, yläikärajaa ei ole (se on jokaisen itse harkittavissa).
Onko se liian pieni häkki?
- Jos hamsteri asuu yksin, tuon kokoinen on ihan hyvä. Mutta faktahan on se, että tilaa ei voi koskaan olla liikaa.
Onko hamsterillani hyvä elämä?
- Kannattaa ruokkia hamsterille monipuolisemmin maitotuotteita ja muita proteiinilähteitä. Kalkki- ja suolakiveä se ei välttämättä tarvitse, mutta ei niistä haittaakaan ole.- Sohvi
Kiitos! Olen kiitollinen siitä että vastasit.
- gegs
tietääkseni näitä kämpsyn ja talvikon risteytyksiä SAA VIEDÄ lemmikkiluokkaan. ulkomuotoluokkaan niillä ei tietenkään ole mitään asiaa, mutta lemmikkiluokka on sitten erijuttu. petissä kun arvostellaan lemmikkimäisyyttä, vaikka hamsu olisi risteytys niin tuskin se on yhtään sen huonompi lemmikkinä kuin puhdasrotuinenkaan.
gegs kirjoitti:
tietääkseni näitä kämpsyn ja talvikon risteytyksiä SAA VIEDÄ lemmikkiluokkaan. ulkomuotoluokkaan niillä ei tietenkään ole mitään asiaa, mutta lemmikkiluokka on sitten erijuttu. petissä kun arvostellaan lemmikkimäisyyttä, vaikka hamsu olisi risteytys niin tuskin se on yhtään sen huonompi lemmikkinä kuin puhdasrotuinenkaan.
Hyvä kun sanoit. Itse en tuota muistanut. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131244
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201121- 1381003
- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten315796Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä43682Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592