int2000 :nnesta

niin...

Eli olen nyt vuoden ollut int2000 :nnen asiakas. En tosiaankaan aijo jatkaa domainiani/webhotelliani, niin tyhmä se onkin. Joten nyt on int2000 :nnesta tullut lasku, ja maksukehoitus. Voinko vaan jättää maksamatta sen laskun? Vai täytyykö int2000 :nnelle jotenkin ilmoittaa, ettei jatka enää?

6

956

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulet sellaista täältä kyse...

      kyllähän yrityksen sellainen pitää olla että voi sinne ottaa suoraan yhteyttä.

      • makkiks

        mikä on niin vaikeaa kysyä palveluntarjoajalta suoraan asiaa?


    • huomioon!!

      Jos jätät laskun maksamatta niin domainin ylläpito loppuu myös, jos hyvä nimi niin voipi mennä aika pian jollekin muulle.

      Tarkista täältä milloin domain vanhenee ja oletko sen omistaja, http://joker.com/

      Onnea siirron kanssa, tuon firman kanssa se ei välttämättä onnistu ihan suosiolla!!

      • en...

        En edes halua siirtää domainia, koska se oli niin tyhmä osoite... Eli siis voin jättää vain laskun maksamatta, ja sitten se sulkeutuu se domain, enkä joudu olemaan missään tekemisissä int2000 :nnen kanssa. Niinkö se menee?

        En siis halua jatkaa sillä samalla domainilla...


      • en... kirjoitti:

        En edes halua siirtää domainia, koska se oli niin tyhmä osoite... Eli siis voin jättää vain laskun maksamatta, ja sitten se sulkeutuu se domain, enkä joudu olemaan missään tekemisissä int2000 :nnen kanssa. Niinkö se menee?

        En siis halua jatkaa sillä samalla domainilla...

        Hei!

        Ota toki yhteyttä palveluntarjoajaan ja ilmoita aikeistasi irtisanoa palvelu. Ilman irtisanomista palveluntarjoaja ei voi tietää, että haluat lopettaa palvelun. Jos palvelua ei ole irtisanottu ja laskua ei maksuhuomautuksista huolimatta makseta, palveluntarjoaja siirtää saatavansa mitä todennäköisimmin perintätoimiston perittäväksi. Tästä taas aiheutuu sinulle turhia lisäkustannuksia.

        -Mikko / Scene Group


    • ei31

      Kannattaa hankkia jokin muu palveluntarjooja kuin int2000
      kokemusta on

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3159
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2791
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2608
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2578
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2456
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2295
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1743
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1697
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1545
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1416
    Aihe