Kenelläkään kokemuksia Bauhausissa myytävästä Hercules pöytäsirkkelistä? Hinta aika edullinen 149€.
Hercules pöytäsirkkeli
10
8659
Vastaukset
- bbb
osta ja kokeile
- puuhis
Itse sain bauhausin herculeksen käsiini, kun aloitin talon rakentamista pari vuotta sitten. Suhtaudun kohtuullisen epäilevästi halpiskaluihin, mutta en kehdannut kieltäytyäkään, kun se tyrkylle tuli.
Asteikot koneessa ovat vähintäänkin suurpiirteisiä, käyttömukavuus nollissa ja tuntuma terään kuin kumipuukossa, mutta eipä se kyllä ole rikkikään (teräsuojusta lukuunottamatta) mennyt. Ensiasennusteräkin jaksoi pätkiä muutaman kilometriä ulkovuorilautaa ennen tylstymistä.
Mutta siis, aika arpapeliähän se noiden halpisten kanssa on, toinen kestää vuoden ja toinen tunnin. Jos konetta tarvitsee silloin tällöin taulunraamien sahaamiseen, niin hercules on varmaan hintansa väärtti siinä missä muutkin halpavekottimet. Ja terästähän sahaaminen on paljolti kiinni. - Jukkamikkola
Ei olis pitänyt ostaa laakerit eivät kestäneet kevyttä ajoa takuu ummessa ja laakerin vaihto Erittäin vaikeaa harmittaa Minulla on aina ollut hyvät terät ja tämän hintaisessa koneessa pitää muistaa että ei ole urakka vauhti mutta sittenkään ei kestä En suosittele
- Tyytyväinen
Minulla toiminut tosi hyvin rakennushommissa jo vuosia.
- Tää.on.hyvä
OstaDewaltin kone noin 300€ .Näitä käytti timpurit ,kun kävin vegasissa.
- eer
Herkules ollu käytössä noin kolme vuotta. Suht kevyellä on kone selvinnyt. Pöytä on aika ohutta peltiä ja antaa periksi. Ohjuri on aika huono. Mutta saha kestänyt ihan ok ja sillä on viiden vuoden takuu baukkarista.
- Anonyymi
eer kirjoitti:
Herkules ollu käytössä noin kolme vuotta. Suht kevyellä on kone selvinnyt. Pöytä on aika ohutta peltiä ja antaa periksi. Ohjuri on aika huono. Mutta saha kestänyt ihan ok ja sillä on viiden vuoden takuu baukkarista.
Tuo ohjuri on minusta heikoin lenkki koko sahassa.
- kumpikin_jo_tiedossa
Turha aloitus ja tuo Tää.on.hyvä on vielä turhempi kommentti
- Anonyymi
Hinta/laatusuhde kohdallaan. Kestää yli 5v, joten vuosikustannukset alhaiset.
- Anonyymi
mistä saa varaosia Herkules TKS2000 yms. sahan ympärinen muovi osa????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031675
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271442En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k871290- 621163
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101038Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111009Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall213815Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122743
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20718