Rumpu juttuja

ToPa90

Tässä ajattelin ehkä aloittaa joskus alkaa soittamaan rumpuja ja osaan jo vähän alkeita kakkosbiitit ja nämä joten
Sanokaappas mistä ja millaiset rummut ostaisin kotia ku hintaa ei sais kovin paljoa olla ?

3

1178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dudrumbum

harjoitusrummut tai vain yksi harjoituspadi. Niillä voit kotona harjoitella muita häiritsemättä. Aloittelijalle kaikkein tärkein on hankkia ensiksi hyvä kapulatekniikka (rudiment) eikä siihen tarvita koko rumpusettiä. Opettele soittamaan nuoteista se auttaa paljon myös itseopiskelussa. Ota ensiksi yksi oppitunti todelliselta ammattirumpalilta vaikka kaupunginorkesterin lyömäsoittajalta. Hän opettaa sinulle miten pidät kiinni kapuloista ja mikä on oikea lyöntitekniikka. Jos mahdollista liity johonkin soittokuntaan, vasta monipuolinen harrastus kehittää. Aluksi tarvitset vain yhden oppikirjan ja se on ikivanha Sticking Control. Lue ja ymmärrä alussa olevat ohjeet ja toimi niiden mukaan, niin viiden vuoden kuluttua omaat huipputekniikan. Älä ota tässä vaiheessa oppia musiikkivideoiden tai heavy-yhteiden hurjasti huitovista rumpaleista se on näyttelemistä. Ammattitasolla niillä on takana kuvaamani koulutus ja pystyt kyllä samaan opittuasi perusasiat ensiksi. Jos haluat vain hakata yksinkertaista beat-komppia unohda koko juttu, rytmikone hoitaa homman paremmin. Lycka till.

• Tietoa!

Käyppä Helsingin musaliikkeet läpi ja tiedustele käytettyjä. Saatat yllättyä laadusta ja hinnoista. Ehdottomasti käytetyt jos aloittelet! Tsekkaa esim. Soitin Huttunen.

• minä

kannatttaa ostaa käytetyt mutta hyvät rummut erityisesti symbolien pitäis olla kunnossa minääkin sain 500 pearl:in rummut käytetyt oli mutta tosi hyvät ne on

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      53
      2036
    2. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      59
      1823
    3. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      77
      1438
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      91
      1273
    5. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      182
      1244
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      237
      1199
    7. 76
      1065
    8. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      89
      1056
    9. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      21
      1016
    10. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      911
    Aihe