Trapper 250 tieliikenne valmistaja?

Rauski

Motorpowerin myyjän mukaan Trapper 250 ei oo sama peli kuin esim. Rallyt ja Tysconit. Eli siis ei oo Loncinin tyyppikilpee penkin alla, joka on kaikissa Loncinin valmistamissa malleissa.
Ihmettelin myös Trapper 250 huippunopeus lupauksia (n.95km/h) TrailParkin sivuilla.
Myyjä kyl tuntui tietävän mistä puhui...

4

2298

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei näistä tajua

Eikö kellään muka oo mitään tietoa kyseisten laitteiden eroavuuksista. Haluu kans tietää!

• trapperi

Muissa on tiheemmät välitykset kun Trapperissa, siksi Trapperi kulkee kovempaa, myös etu renkaat on tuumaa isommat. Mun Trapperi kulkee nelosella saman kun kaverin usatekki, vitosella kiihtyy vielä vähän, tonne 95 km/h, todellista nopeutta noin 90. Katteissa on myös vähän eroa.

• Rauski
        trapperi kirjoitti:

Muissa on tiheemmät välitykset kun Trapperissa, siksi Trapperi kulkee kovempaa, myös etu renkaat on tuumaa isommat. Mun Trapperi kulkee nelosella saman kun kaverin usatekki, vitosella kiihtyy vielä vähän, tonne 95 km/h, todellista nopeutta noin 90. Katteissa on myös vähän eroa.

Kuis on Trapperis toiminu? Ja onko tietoo koneen valmistajasta? Olen ostamassa Trapper 250 tai Tyscon 250 tl mallin ja sen vuoksi olen näitä vertaillu keskenään. Kerro kokemuksia. Molemmat kumminkin vissiin kinkkejä?

• Rauski

Eipä oikein irronnu jengiltä juttua täällä kyseisestä aiheesta. Itseopiskelun ja tutkistelun perusteella päädyin Trapperiin. Isoin etu nimenomaan nänä isommat välitykset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3633
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2469
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      37
      2323
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1582
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1569
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1402
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      128
      1320
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      271
      1304
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe