Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Miten halvin?

Milla.

Miten pääsee halvimmalla lontooseen suomesta? Millä esim. halpislennolla jne? Pitäisi alle 200e päästä menopaluu.. On lokakuussa vasta lähtö niin tässä ehtii tutkailla. Paikkana Carling Academy Brixton, London..

3

645

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinsemenee

      www.ryanair.com ja tampere-lontoo stansted

      nytkun varaat saat alle 80euroa menopaluun.

    • TIM

      200e on jo aika väljä budjetti moiselle lennolle. Jos ei ole juurikaan matkatavaraa, niin Ryanair on melko halpa ja Blue1. Ainakin Ryanair sitten veloittaa erikseen matkatavaroista, jos niitä on. Lisäksi olen ymmärtänyt, että noissa heidän mainoshinnoissaan ei ole vielä veroja mukana. Jossei ole väliä meneekö Heathrowlle vai Stanstedtille, niin Ryanair on varmaan halvin.

      Kannattaa myös tsekata mahdolliset Kilroyn tarjoukset lennoista, jos siis olet opiskelija, silloin saattaa sieltäkin löytyä jotain halpaa. Niin ja osoite http://www.pallontallaajat.net on ihan hyödyllinen myös huokeita vaihtoehtoja kartoitettaessa.

      Itse sain Stockmannin hulluilta päiviltä lennot Helsinki-Heathrow-Helsinki Finnairilla noin hintaan 162e. En tosin tiedä koska seuraavat hullut päivät ovat, mutta niitä kannattaa yleensä pitää silmällä.

      • maa

        stansteadilta maksaa juna liverpool streetille n.15puntaa/suunta, bussilla paasee victoria stationille alle 10punnan/suunta. toisaalta tube heathrowilta 1 zonelle (tai 2 zonelle, missa brixton on) maksaa n.5puntaa/suunta


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2053
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe