Olen pitkään ollut rakentajana starkin asiakas kun luulin että siellä on niin hyvät alennukset rakentajalle, 10 - 25 %. Sitten menin huvikseen rauta-otraan ja kuinkas ollakkaan seuraava huomio. Esim. OSmo color lattia vaha iso purkki. Starkin normaali hinta 150 eur, rakentaja alennuksella (20%) 120 eur. Rauta-Otran normaali hinta hyllyssä ilman alennuksia 111 eur.
Eli starkin hyllyhinta tuolle tuotteelle on 39 euroa kalliimpi kuin K-raudan hyllyhinta. Starkki on siis peräti 36% KALLIIMPI KUIN K-RAUTA.
Tunnen että Starkki on jymäyttänyt noilla muka alennuksillaan.
Verratkaa vaikka itse. Ja sama homma varmaan kaikissa tuotteissa.
Starkin rakenta-alennus
silkkaa silmänkääntöäkö?
2
1396
Vastaukset
- kaikissa tuotteissa, mutta
vaihtelee kumpi kalliimpi milloinkin. Ei siitä ota sepetiuskaan selvää, eikä kannata jälkikäteen paljon enää hintoja katsella, kun hankinta on tehty. Aina piruvie löytyy jostain halvemalla.
- Bounari
ei kannata tuijottaa kuin viinakaupassa...
Tosin sieltä ei saa ostosten keskittämisestä mitään bonusta...!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403067- 802861
- 1892465
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362185- 201493
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101284
- 131269
- 221241