Mika Lahtonen: Kohutuimmat rikokset

Aizerbaidzan

Onko tämä kirja saatavilla kirjastosta ja mitä rikostapauksia siinä muun muassa käsitellään?

32

5918

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen lukenut

      Luin tuon teoksen joskus. Siinä on parin-kolmen sivun juttuja Suomen tunnetuimmista murhatapauksista ; uudempia ja vanhempia juttuja. Sisältää kaikkien tietämiä asioita. Ei kannata haaskata aikaansa moiseen tekeleeseen.

      • Aizerbaidzan

        Onko se saatavilla kirjastosta vai pitääkö minun tilata alibia saadakseni sen?


      • Olen lukenut
        Aizerbaidzan kirjoitti:

        Onko se saatavilla kirjastosta vai pitääkö minun tilata alibia saadakseni sen?

        Ite lainasin kaverilta, joka oli sen Alibin mukana saanut.

        Mutta usko mua. Et todellakaan menetä mitään, vaikka tuo lukematta jäisikin. Olen lukenut ko. rikostapauksista huomattavasti parempia analyysejä tavallisista aikakauslehdistäkin. Juttuja oli muistaakseni esim. Kyylikki Saari, Tulilahti, Sanna Sillanpää.......


      • puppis
        Aizerbaidzan kirjoitti:

        Onko se saatavilla kirjastosta vai pitääkö minun tilata alibia saadakseni sen?

        divarit ja antikvariaatit on pullollaan noita ja just tätäkin kirjasta sekä vanhempiakin rikosjuttuja
        ainakin tampereella.en kyl tiedä mistä olet mut onnee etsintään


      • Huonosti toimitettu
        puppis kirjoitti:

        divarit ja antikvariaatit on pullollaan noita ja just tätäkin kirjasta sekä vanhempiakin rikosjuttuja
        ainakin tampereella.en kyl tiedä mistä olet mut onnee etsintään

        Ala-arvoista roskaa.


      • Paras kirjoittaja
        Huonosti toimitettu kirjoitti:

        Ala-arvoista roskaa.

        Minäpä luin Kohutuimmat rikokset kirjan. En ole parempaa kirjaa lukenut koskaan! Oli todella ammattitaidolla toimitettu. Vastaavia juttuja ei lue Hesarista eikä Avusta. Kohutuimmat rikokset kertoo täyden totuuden rikollisuudesta! Hyvä MIKA LAHTONEN!

        Terveisin Maija (FM)


      • C.B.
        Paras kirjoittaja kirjoitti:

        Minäpä luin Kohutuimmat rikokset kirjan. En ole parempaa kirjaa lukenut koskaan! Oli todella ammattitaidolla toimitettu. Vastaavia juttuja ei lue Hesarista eikä Avusta. Kohutuimmat rikokset kertoo täyden totuuden rikollisuudesta! Hyvä MIKA LAHTONEN!

        Terveisin Maija (FM)

        Eikös täällä ole mainostaminen kiellettyä?


      • K.K.
        C.B. kirjoitti:

        Eikös täällä ole mainostaminen kiellettyä?

        Mikäs asennevamma se sinua vaivaa? Oletko niin yksinäinen juhannuksena, että joudut ruikuttamaan täällä ja valittamaan kun joku vähän menestyy ja pärjää. Lahtonen on todella kovan luokan toimittaja, toisin kuin nössöt jotka ei uskalla laittaa edes nimeään juttuihin. Hyvä Mika Lahtonen! Jatka samaan malliin!


      • FM,
        K.K. kirjoitti:

        Mikäs asennevamma se sinua vaivaa? Oletko niin yksinäinen juhannuksena, että joudut ruikuttamaan täällä ja valittamaan kun joku vähän menestyy ja pärjää. Lahtonen on todella kovan luokan toimittaja, toisin kuin nössöt jotka ei uskalla laittaa edes nimeään juttuihin. Hyvä Mika Lahtonen! Jatka samaan malliin!

        Itse olen lukenut kyseisen kirjan ja se oli todellakin tökerösti kirjoitettu. Asiavirheitä ei juuri ollut, mutta kirjoitustapa oli sitten alakoululaisen tasoa. Tätä kirjaa täällä kilvan kehutaan ja se herättää kysymyksen, mitä muuta te luette?? Ilmeisesti vain sarjakuvia??!!


      • Yliopisto
        FM, kirjoitti:

        Itse olen lukenut kyseisen kirjan ja se oli todellakin tökerösti kirjoitettu. Asiavirheitä ei juuri ollut, mutta kirjoitustapa oli sitten alakoululaisen tasoa. Tätä kirjaa täällä kilvan kehutaan ja se herättää kysymyksen, mitä muuta te luette?? Ilmeisesti vain sarjakuvia??!!

        Olen yliopistolla tutkijana. Olen lukenut Lahtosen kirjan. Se oli hyvin kirjoitettu, kansanomaisesti kylläkin, mutta eihän rikoksia muuten voi käsitelläkään. Loistava kirja - kerta kaikkiaan!


      • Å.A
        Yliopisto kirjoitti:

        Olen yliopistolla tutkijana. Olen lukenut Lahtosen kirjan. Se oli hyvin kirjoitettu, kansanomaisesti kylläkin, mutta eihän rikoksia muuten voi käsitelläkään. Loistava kirja - kerta kaikkiaan!

        Tosi upee opus. Luin sen kolmeen kertaan. Nyt odottelen, että tulisi jatkoa.


      • FM,
        Yliopisto kirjoitti:

        Olen yliopistolla tutkijana. Olen lukenut Lahtosen kirjan. Se oli hyvin kirjoitettu, kansanomaisesti kylläkin, mutta eihän rikoksia muuten voi käsitelläkään. Loistava kirja - kerta kaikkiaan!

        Samat trollit puolustaa lahtosta eri palstoilla mutta kun se ip-paljastaa. vai vielä yliopistolla tutkijana...korkeintaan olet siivojana.


      • Terveisiä kateelliselle
        FM, kirjoitti:

        Samat trollit puolustaa lahtosta eri palstoilla mutta kun se ip-paljastaa. vai vielä yliopistolla tutkijana...korkeintaan olet siivojana.

        Miltä tuntuu kun Lahtonen pärjää ja sinä et? HAHHAHHAHHAHHAA.


      • Fani112
        Terveisiä kateelliselle kirjoitti:

        Miltä tuntuu kun Lahtonen pärjää ja sinä et? HAHHAHHAHHAHHAA.

        Meidän porukka ainakin fanittaa Lahtosen puolesta ihan täysillä. Joka kuukausi luetaan Alibi kannesta kanteen.


      • lahtonen on läski
        Terveisiä kateelliselle kirjoitti:

        Miltä tuntuu kun Lahtonen pärjää ja sinä et? HAHHAHHAHHAHHAA.

        Lahtonen voi pärjätä noita d-luokan kirjoja kirjoittamalla, mutta eipä häntä löydy Suomen verotilastoissa, joten ei hän menesty.
        Minä menestyn ja Lahtonenkin tietää sen. Paparazzia leikkiessään tuo punkero tuli tutuksikin ja hän myönsi olevansa kateellinen minulle.

        Missä on se lehti josta luitte Lahtosen ratkaisseen murhan? Ai niin, sehän olikin vain märkä uni.


      • Antaa kameran laulaa
        lahtonen on läski kirjoitti:

        Lahtonen voi pärjätä noita d-luokan kirjoja kirjoittamalla, mutta eipä häntä löydy Suomen verotilastoissa, joten ei hän menesty.
        Minä menestyn ja Lahtonenkin tietää sen. Paparazzia leikkiessään tuo punkero tuli tutuksikin ja hän myönsi olevansa kateellinen minulle.

        Missä on se lehti josta luitte Lahtosen ratkaisseen murhan? Ai niin, sehän olikin vain märkä uni.

        Ai, oletkin joku Lahtosen kuvauksen "uhri". Olet kenties ollut hässimässä jotain blondia ja Lahtonen on tullut Mersullaan paikalle. Oletko aivan ääliö kun höpiset verotilastoista. Nehän eivät välttämättä kerro ihmisen varallisuudesta yhtään mitään. Hyvin tuntuu Lahtosella kuitenkin menevän. Jos täällä on näin paljon ihmisiä, jotka fanittaa Lahtosta ja sinä yksinään ruikutat, vedä ittes hirteen.


      • eri nimimerkeillä
        Antaa kameran laulaa kirjoitti:

        Ai, oletkin joku Lahtosen kuvauksen "uhri". Olet kenties ollut hässimässä jotain blondia ja Lahtonen on tullut Mersullaan paikalle. Oletko aivan ääliö kun höpiset verotilastoista. Nehän eivät välttämättä kerro ihmisen varallisuudesta yhtään mitään. Hyvin tuntuu Lahtosella kuitenkin menevän. Jos täällä on näin paljon ihmisiä, jotka fanittaa Lahtosta ja sinä yksinään ruikutat, vedä ittes hirteen.

        Vaikuttaisi siltä.


      • menestyjä
        Antaa kameran laulaa kirjoitti:

        Ai, oletkin joku Lahtosen kuvauksen "uhri". Olet kenties ollut hässimässä jotain blondia ja Lahtonen on tullut Mersullaan paikalle. Oletko aivan ääliö kun höpiset verotilastoista. Nehän eivät välttämättä kerro ihmisen varallisuudesta yhtään mitään. Hyvin tuntuu Lahtosella kuitenkin menevän. Jos täällä on näin paljon ihmisiä, jotka fanittaa Lahtosta ja sinä yksinään ruikutat, vedä ittes hirteen.

        mitähän sinäkin köyhälistön edustaja tästä ymmärrät. Lahtonen ei sitäpaitsi aja mersulla.
        Verotilastot nimenomaan kertovat varallisuudesta, mutta ettehän te teiniviiksipojat ymmärrä sitä. Jos mielestäsi kourallinen tällä palstalla fanittavia on paljon, kertoo se älykkyydestäsi paljon.
        Viimeinen kehoituksesi oli todella järkevän henkilön kommentti. Miksi minä menisin hirteen?
        Nauttikaa fantasioistanne ihan rauhassa, mutta jättäkää jo ne jussijuomat vähemmälle.
        En kehoita teitä vetämään itseänne hirteen.


      • helvetin kova jätkä
        menestyjä kirjoitti:

        mitähän sinäkin köyhälistön edustaja tästä ymmärrät. Lahtonen ei sitäpaitsi aja mersulla.
        Verotilastot nimenomaan kertovat varallisuudesta, mutta ettehän te teiniviiksipojat ymmärrä sitä. Jos mielestäsi kourallinen tällä palstalla fanittavia on paljon, kertoo se älykkyydestäsi paljon.
        Viimeinen kehoituksesi oli todella järkevän henkilön kommentti. Miksi minä menisin hirteen?
        Nauttikaa fantasioistanne ihan rauhassa, mutta jättäkää jo ne jussijuomat vähemmälle.
        En kehoita teitä vetämään itseänne hirteen.

        Mitä merkitystä on sillä ajaako jonkun lehden päätoimittaja Mersulla, Ladalla vai millä. Pääasia on että saadaan hyvä lehti. Ja sellainen tulee meille tilattuna ihan joka kuukausi.

        PS. tälle palstalle kirjoitan 1. kertaa. oli pakko, kun joku älypää haukkuu ihmistä, jolla on pokkaa vaikka millä mitalla.


      • Pekka juhani laine
        helvetin kova jätkä kirjoitti:

        Mitä merkitystä on sillä ajaako jonkun lehden päätoimittaja Mersulla, Ladalla vai millä. Pääasia on että saadaan hyvä lehti. Ja sellainen tulee meille tilattuna ihan joka kuukausi.

        PS. tälle palstalle kirjoitan 1. kertaa. oli pakko, kun joku älypää haukkuu ihmistä, jolla on pokkaa vaikka millä mitalla.

        Ja se kirja on edelleen hyvä. Milloinkahan tulee seuraava.


      • Lukutoukka2
        Pekka juhani laine kirjoitti:

        Ja se kirja on edelleen hyvä. Milloinkahan tulee seuraava.

        Lahtosen Kohutuimmat rikokset oli paras kirja minkä olen koskaan lukenut!


      • oke,aliei
        Lukutoukka2 kirjoitti:

        Lahtosen Kohutuimmat rikokset oli paras kirja minkä olen koskaan lukenut!

        Olen minäkin hänen faninsa. Ollut jo 10 vuotta.


      • tare
        lahtonen on läski kirjoitti:

        Lahtonen voi pärjätä noita d-luokan kirjoja kirjoittamalla, mutta eipä häntä löydy Suomen verotilastoissa, joten ei hän menesty.
        Minä menestyn ja Lahtonenkin tietää sen. Paparazzia leikkiessään tuo punkero tuli tutuksikin ja hän myönsi olevansa kateellinen minulle.

        Missä on se lehti josta luitte Lahtosen ratkaisseen murhan? Ai niin, sehän olikin vain märkä uni.

        hyvä haukkua ulkonäköäköä, kun ei muuta sanottavaa, mika sinusta sata kertaa fiksumpi!!!!tunnen tyypin ja hän on fiksu ja mielenkiintoinen...tekee hullun lailla töitä, päinvastoin kuin sinä!


      • tare
        lahtonen on läski kirjoitti:

        Lahtonen voi pärjätä noita d-luokan kirjoja kirjoittamalla, mutta eipä häntä löydy Suomen verotilastoissa, joten ei hän menesty.
        Minä menestyn ja Lahtonenkin tietää sen. Paparazzia leikkiessään tuo punkero tuli tutuksikin ja hän myönsi olevansa kateellinen minulle.

        Missä on se lehti josta luitte Lahtosen ratkaisseen murhan? Ai niin, sehän olikin vain märkä uni.

        oletko sinä vero-tilastoissa? tuskin! kateudesta se hevonenkin potkii, vai miten se meni...MIKA ON MIESTEN MIES JA TYÖLLENSÄ OMISTAUTUNUT. IHAN VAIN TIEDOKSI SINULLEKIN...


    • Upea Lahtonen

      Loistava kirja kerta kaikkiaan! Jälleen osasit hommasi!

      • heebo

        ainakin täällä tampereella.Tee seutuvaraus.


    • grendind

      Teidän on vaikea uskoa tätä mutta olen hänen naapurinsa. Uskokaa tai älkää!

    • onko tämä illmanin käsialaa?
    • Anonyymi

      Niin sairasta tekstiä täällä, yöaikaan kirjoitettua. Voi voi. Sairautta.

    • Anonyymi

      Vaikea uskoa, että kukaan fanittaisi jotain Mika Lahtosta. Olen itsekin hänet tavannut, mutta ei tehnyt kovin positiivista vaikutusta.

    • Anonyymi

      Rattijuoposta ihratynnyristä voisi luvun kirjoittaa.

    • Anonyymi

      Päätoimittajat pitäisi aina erottaa, kun tää pääsi vähällä verrattuna hesarin toimittajaan, kukaan ei edes tiennyt että ko henkilö on töppäillyt, tää on ollu aina kultapoju ja Annelin kannattaja, niin sanottu Anneli kirjailija.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5259
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4715
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3006
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1757
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe