Miten ison astian tarttevat? Tarvivatko valaistusta ja jos tarvivat niin käykö mikä tahansa lamppu? Kuinka usein lisääntyvät ja montako poikasta yleensä tulee????? Mitä värejä on olemassa ja mitkä on vähemmän yleisiä. Kaikkea muutakin tietoa kaivataan! Huom mulla EI OLE VIELÄ omppuja mutta harkitsen hankkimista! Oisko linkkejä mistä näkis omppujen värejä?
Ompuista!!!!!!!
1
154
Vastaukset
- kotilo-fani
- Miten ison astian tarttevat?
10l/per. kotilo mutta akvaario tulisi olla v. 20l
- Tarvivatko valaistusta ja jos tarvivat niin käykö mikä tahansa lamppu?
Ei välttämättä ja tavallinen pöytä valaisin käy jos et laita eläviä kasveja akvaarioon.
- Kuinka usein lisääntyvät ja montako poikasta yleensä tulee?????
Munaryppäitä tulee paljon kun pääsevät alkuun mutta muista että omenakotilot EIVÄT ole kaksineuvoisia joten niitä on oltava lisääntyäkseen molempia sukupuolia. Poikasia tulee 20-200kpl.
Mitä värejä on olemassa ja mitkä on vähemmän yleisiä.
- Mm. keltaisia, ruskea raidallisia, nosunluita, liiloja , vaalean sinisiä, tumman sinisiä, jadeja ja vaalean punaisia. Yleisin on keltainen ja muut paitsiruskea raidallinen ovat harvinaisempia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek205726Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.222889Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1552626- 262429
- 821684
- 1461565
- 1341404
- 1351028
- 901012
- 9933