mario kart ds...?

Mikä Mario kartissa on mahtavaa? Se vain vaikuttaa melko tylsältä peliltä...?

Onko vain se netti- tai moninpelimahdollisuus niin mahtava?

5

363

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Galgoneer

... ihan se yksin peli. onhan sitä moninpeliäkin tullut pelattua, mutta ei netissä.

Siinä vain on paljon pelattavaa, ja on mukavaa yrittää parantaa omia suoritukseiaan.
      Esim. mission modessa olen saanut jo melkein kaikista tähti-rankin, paitsi viimeisestä, ja...
      okei en rupea selostamaan kaikkea, mutta siinä vain on niin törkeen paljon pelattavaa, pitääkin mennä yrittämään sitä 150cc mirror moodia...

• scepi

kuten galgoneer sanoi: se on hyvä yksinpelinä ja moninpelinä ja siinä on todella paaljooon tekemistä ja takaan ettei tule tylsää!!

• Mikkoliinos
        scepi kirjoitti:

kuten galgoneer sanoi: se on hyvä yksinpelinä ja moninpelinä ja siinä on todella paaljooon tekemistä ja takaan ettei tule tylsää!!

Hei!
        Haluaisin myös tietää, että mitä voi tehdä Mario Kart DS:ssä muuta kuin ajaa aika-ajoja? Onko pelissä ns. Adventure- peli, eli voi pelata peliä taso tasolta eteenpäin, niin että tasot vaikenevat koko ajan ja lopulta on pelannut pelin läpi.
        Vai pitääkö sitten pelata koko ajan samoja ratoja ja yrittää parantaa omaa aikaansa jokaisessa erikseen?

Ja vielä tästä moninpelimahdollisuudesta; voiko pelissä siis pelata Internet- yhteyden välityksellä? Eikö sen pitäisi maksaa? Voiko Internet- yhteyttä käyttäen siis pelata vaikkapa jonkun Australialaisen kanssa vaikka olisit itse Suomessa? o_O

Ja kertokaa kaikkea muuta tästä pelistä! Olen saanut tästä pelistä selville vain sen, että siinä on moninpelimahdollisuus Internetin välityksellä ja siinä voi ajaa aika-ajoja. Olen aikeissa ostaa sen, kunhan saan siitä tarpeeksi tietoa! (: Voitte myös laittaa linkkejä sivuille missä kerrotaan tästä pelistä tarkemmin.
        Ja kirjoittakaa vain pitkästi, olen tottunut lukemaan pitkiä tekstejä! :D

• Mikkoliinos kirjoitti:

Hei!
        Haluaisin myös tietää, että mitä voi tehdä Mario Kart DS:ssä muuta kuin ajaa aika-ajoja? Onko pelissä ns. Adventure- peli, eli voi pelata peliä taso tasolta eteenpäin, niin että tasot vaikenevat koko ajan ja lopulta on pelannut pelin läpi.
        Vai pitääkö sitten pelata koko ajan samoja ratoja ja yrittää parantaa omaa aikaansa jokaisessa erikseen?

Ja vielä tästä moninpelimahdollisuudesta; voiko pelissä siis pelata Internet- yhteyden välityksellä? Eikö sen pitäisi maksaa? Voiko Internet- yhteyttä käyttäen siis pelata vaikkapa jonkun Australialaisen kanssa vaikka olisit itse Suomessa? o_O

Ja kertokaa kaikkea muuta tästä pelistä! Olen saanut tästä pelistä selville vain sen, että siinä on moninpelimahdollisuus Internetin välityksellä ja siinä voi ajaa aika-ajoja. Olen aikeissa ostaa sen, kunhan saan siitä tarpeeksi tietoa! (: Voitte myös laittaa linkkejä sivuille missä kerrotaan tästä pelistä tarkemmin.
        Ja kirjoittakaa vain pitkästi, olen tottunut lukemaan pitkiä tekstejä! :D

vertaa.fi
        siellä on arvostelut-osio. Kirjoita sinne pelin nimi ja ruutuun tulee linkkejä eri sivuille joissa tätä peli on arvosteltu.

• SyLuX

kannattaa ostaa metroid prime hunters. oon tahan mennes vihannu metroidei, mut ny ma ostin ton ja oon pelannu 14 tuntii kahdes paivas... mario kart on hyva mut jos sita pelaa liikaa, se menee tylsaks. mut kanattaa ostaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      17
      3559
    2. Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?

Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit
      Ikävä
      23
      2651
    3. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      32
      2115
    4. Yksi "sometähti" vähemmän

Ei tunnu missään.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      88
      1945
    5. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      19
      1936
    6. Tuliko ikävä

Vai miksi laitoit viestin? Soittamalla voisi saada kiinni. Mutta et sä uskalla
      Ikävä
      26
      1612
    7. Saitko ne viestit

Silloin viime kuussa? Vai etkö lukemut niitä.
      Ikävä
      32
      1482
    8. Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?

Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui
      Ikävä
      36
      1467
    9. Miten lasketaan?

Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.
      Haapavesi
      9
      1404
    10. Hyvää Huomenta Rakas Neiti

Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies
      Ikävä
      11
      1354
    Aihe