siirsin videon kansiosta toiseen, nyt sitä ei voi avata, ei poistaa eikä siirtää... herjaa että voi olla jonkun sovelluksen käytössä, mitä mä teen??? voisko joku vääntää rautlangasta? ( eli siirsin tiedoston vahingossa järjestelmän johonkin ohjelmistokansioon....) :O
voi paska!
16
1081
Vastaukset
- on...
Tuollanen vika, että se sekoilee isojen videotiedostojen kanssa.
Siirrä se Neron kautta. Tai käynnistä kone uudestaan ja siirrä sitte.- :(((((((((
nerolla. eikä auttanut vaikka sammutin... tein myös järjestelmän palutuksen , nerossa sanoo vaan että käyttö estetty, tai kielletty... mulla on sielä 3 elokuvaa, miten ne pystyy ees poistaan?
- korvaamaton
:((((((((( kirjoitti:
nerolla. eikä auttanut vaikka sammutin... tein myös järjestelmän palutuksen , nerossa sanoo vaan että käyttö estetty, tai kielletty... mulla on sielä 3 elokuvaa, miten ne pystyy ees poistaan?
Mulle Unlocker on ollut korvaamaton ohjelma just tollasissa jutuissa. Se poistaa lukituksen, sen avulla voi nimetä uudelleen, tuhota tai siirtää tiedoston.
Lataa se ja napsauta Explorerissa(tiedontonhallinta?) sitä lukittua tiedostoa hiiren kakkosnäppäimellä ja Unlockerin valikko tulee esiin.
http://ccollomb.free.fr/unlocker/ - muuttta
korvaamaton kirjoitti:
Mulle Unlocker on ollut korvaamaton ohjelma just tollasissa jutuissa. Se poistaa lukituksen, sen avulla voi nimetä uudelleen, tuhota tai siirtää tiedoston.
Lataa se ja napsauta Explorerissa(tiedontonhallinta?) sitä lukittua tiedostoa hiiren kakkosnäppäimellä ja Unlockerin valikko tulee esiin.
http://ccollomb.free.fr/unlocker/se sano että niissä ei ole lukitusta... sain kuitenkin siirrettyä ne takas omiin tiedostoihin, mutta edelleenkään ne ei aukea...
- mikä??
muuttta kirjoitti:
se sano että niissä ei ole lukitusta... sain kuitenkin siirrettyä ne takas omiin tiedostoihin, mutta edelleenkään ne ei aukea...
Minkä virheilmoituksen se antaa?
- ----------
mikä?? kirjoitti:
Minkä virheilmoituksen se antaa?
sammutin taas ja yritin avata,siihen tulee että sitä ei voi lukea, yritin tallentaa cdlle, niin sanoo että tapahtu virhe... sain poistettua ne sillä "taikasauvalla" luulin että ne menee roskakoriin, olisin kokeillu palauttaa ne sieltä ja sit avata, mutta ei ne ollu sielä-hö, no pääsimpä kuitenkin eroon, ei ole enää tilaa viemässä, kiitos vaan tuosta taikasauvavinkistä! ;)
- mäihä!!!
---------- kirjoitti:
sammutin taas ja yritin avata,siihen tulee että sitä ei voi lukea, yritin tallentaa cdlle, niin sanoo että tapahtu virhe... sain poistettua ne sillä "taikasauvalla" luulin että ne menee roskakoriin, olisin kokeillu palauttaa ne sieltä ja sit avata, mutta ei ne ollu sielä-hö, no pääsimpä kuitenkin eroon, ei ole enää tilaa viemässä, kiitos vaan tuosta taikasauvavinkistä! ;)
Sorry etten varoittanut siitä poistamisesta. Se ei tosiaan poista roskakoriin vaan lopullisesti buutattaessa.
No joka tapauksessa sulla on nyt loistava ohjelma, jota kannattaa heti käyttää jos tulee jotain ilmotusta, ettei tiedostoa voi käyttää.
Sun ongelmana olis voinu myös olla riittämättömät oikeudet (ne voi muuttua kun tiedostoa siirretään kansiosta toiseen). Senkin olis saanu korjattua, mutta myöhäistä se enää on. - vaaan
mäihä!!! kirjoitti:
Sorry etten varoittanut siitä poistamisesta. Se ei tosiaan poista roskakoriin vaan lopullisesti buutattaessa.
No joka tapauksessa sulla on nyt loistava ohjelma, jota kannattaa heti käyttää jos tulee jotain ilmotusta, ettei tiedostoa voi käyttää.
Sun ongelmana olis voinu myös olla riittämättömät oikeudet (ne voi muuttua kun tiedostoa siirretään kansiosta toiseen). Senkin olis saanu korjattua, mutta myöhäistä se enää on.kokeilin siirrellä sitä ennen poistoo, mutta eipä tuo auttanut. miten voin jatkossa estää,että näin ei käy? vai onko tuuripeliä? ;)
- ihan siis että kuinka?
vaaan kirjoitti:
kokeilin siirrellä sitä ennen poistoo, mutta eipä tuo auttanut. miten voin jatkossa estää,että näin ei käy? vai onko tuuripeliä? ;)
" kokeilin siirrellä sitä ennen poistoo, mutta eipä tuo auttanut. miten voin jatkossa estää,että näin ei käy? vai onko tuuripeliä? ;) "
Ihan siisti käyttis vaikuttaisi olevan tuo Windows... Onneksi en käytä sitä. - Unlokkeri
vaaan kirjoitti:
kokeilin siirrellä sitä ennen poistoo, mutta eipä tuo auttanut. miten voin jatkossa estää,että näin ei käy? vai onko tuuripeliä? ;)
Yks keino olis sellainen, että kun se herjaa tolla varattu(käytössä)ilmotuksella, ota ensin ilmotus muistiin (ongelmien varalta) ja sitten kokeilet Unlockerilla avata lukituksen. Jos ei avaa, sulje Unlocker ja napsauta hiiren kakkospainikkeella tiedostoa ja etsit ominaisuudet. Sieltä security-välilehti, jossa annat itsellesi kaikki oikeudet. Buuttaa ja koeta avata tiedosto.
Muista: älä siirtele tiedostoa edestakasin virheilmoituksen jälkeen!
Onko sulla XP Home vai Pro? Jos sulla on Home, annan sulle linkin ohjelmaan, jolla saat sen security-välilehden näkyviin.
(käytän tästä lähtien tota Unlokkeri-nikkiä, ettei muut sekota sua turhaan) - xp----
Unlokkeri kirjoitti:
Yks keino olis sellainen, että kun se herjaa tolla varattu(käytössä)ilmotuksella, ota ensin ilmotus muistiin (ongelmien varalta) ja sitten kokeilet Unlockerilla avata lukituksen. Jos ei avaa, sulje Unlocker ja napsauta hiiren kakkospainikkeella tiedostoa ja etsit ominaisuudet. Sieltä security-välilehti, jossa annat itsellesi kaikki oikeudet. Buuttaa ja koeta avata tiedosto.
Muista: älä siirtele tiedostoa edestakasin virheilmoituksen jälkeen!
Onko sulla XP Home vai Pro? Jos sulla on Home, annan sulle linkin ohjelmaan, jolla saat sen security-välilehden näkyviin.
(käytän tästä lähtien tota Unlokkeri-nikkiä, ettei muut sekota sua turhaan)siis pelkkä xp.Toi siirtäminen tai koneen sammuttaminen on joskus auttanu et on saanu sen auki, tai sit se on auennu toisella soittimella.
katoin jonkun kummelipätkän ominaisuudet, niin välilehtinä oli vaan yleiset ja yhteenveto jotain lisäasetuksia, mutta ei mitään käyttöoikeushommelia... - Unlokkeri
xp---- kirjoitti:
siis pelkkä xp.Toi siirtäminen tai koneen sammuttaminen on joskus auttanu et on saanu sen auki, tai sit se on auennu toisella soittimella.
katoin jonkun kummelipätkän ominaisuudet, niin välilehtinä oli vaan yleiset ja yhteenveto jotain lisäasetuksia, mutta ei mitään käyttöoikeushommelia...Ilmeisesti sulla on käytössä XP Home, jos ominaisuuksissa tulee vaan kaks välilehteä. Lataa tosta linkistä Security for folders and files.
http://www.rt-sw.de/en/freeware/freeware.html
Älä sentään lähde summanmutikassa vaihteleen niitä oikeuksia vaan vasta sitten kun sulla on ongelmia. Kantsii kuiteskin tutkia etukäteen sitä security-välilehteä. En ole ihan varma, miten ohjelma toimii suomenkielisessä versiossa, mutta ei siitä ainaskaan mitään haittaa ole.
Koneen sammuttaminen ja pitäminen sammuksissa semmosen viis minsaa on usein hyvä keino moneen omituiseen vikaan. - paljon!!
Unlokkeri kirjoitti:
Ilmeisesti sulla on käytössä XP Home, jos ominaisuuksissa tulee vaan kaks välilehteä. Lataa tosta linkistä Security for folders and files.
http://www.rt-sw.de/en/freeware/freeware.html
Älä sentään lähde summanmutikassa vaihteleen niitä oikeuksia vaan vasta sitten kun sulla on ongelmia. Kantsii kuiteskin tutkia etukäteen sitä security-välilehteä. En ole ihan varma, miten ohjelma toimii suomenkielisessä versiossa, mutta ei siitä ainaskaan mitään haittaa ole.
Koneen sammuttaminen ja pitäminen sammuksissa semmosen viis minsaa on usein hyvä keino moneen omituiseen vikaan.sulle neuvoista! ihanna oot!
- Unlokkeri
paljon!! kirjoitti:
sulle neuvoista! ihanna oot!
Tässä on ratkaisu tohon, mitä tossa alempana Djmosse sano eli rekisteriavaimen korjaaminen. Ihan hyvä keino, mut ole varovainen.
http://www.astahost.com/info.php/how-disable-image-preview-windows-xp_t9270.html
sitä käyttää on tiedostoselaimen "esikatselu" toiminto, siihen löytyy rekisterin puukotus joka ottaa sen pois käytöstä, niin vastaavat "ongelmat" poistuu....
- tuu tänne!
väännä ny tähä, miten mää sen puukotan?mielellään rautalangasta... täs on xp
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792322Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1371481- 1331452
- 1541193
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373927Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683