Tärkeää!!!!!Luethan!

Paljonko NOIN suodattimet maksaa???? Jos kerta ompuilla pitää sellanen olla niin kai sit pitää jossain välis hankkii sellanen... Entä muu tekniikka? Paljonko NOIN maksais? Huom! Mulla EI VIELÄ OLE omppuja vasta harkitsen.

1

244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kotilo-fani

Omenakotilot eivät välttämättä tarvitse edes suodatinta mutta se on suositeltavaa hankkia. Ne maksavat n. 10-30€ mutta ulkosuodattimet maksavat enemmän mutta en usko että hankit yli 200l. Toinen vaihtoehto hapettajaksi on ilmapumppu joka maksaa n. 10-20€ n. 2-5€ tarvikkeisiin. Ilmapumppu ei puhdista! Jos haluat lämmittimen ne maksavat n. 20-35€ mutta tämäkään ei ole pakollinen. Loisteputki valaisimet maksavat 30-70€ mutta voit käyttää myös ihan tavallista valaisinta mutta silloin ei kasvien kasvatus oikein onnistu.

Toivottavasti tästä oli apua! Nämä ovat lähi eläinkauppojen hintoja ja olen kuullut että Helsingin seudulla olisi kalliinpaa. Nämä hinnat ovat pääasiassa Salon, Turun, Forssan, Paimion ja Raision liikkeistä! Toki olen käynyt paljon muissakin kaupoissa ympäri Suomea mutta silloin tulee vahdattua eläimiä ja niiden hintoja. =) Myös netti kaupoista näkee hintoja!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      20
      5726
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      22
      2889
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      155
      2626
    4. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      26
      2429
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82