teholtaan 2-5 wattia ?
Saako mistään aurinkopanelia
8
1959
Vastaukset
- Make
6 W 99,95 €
http://tinyurl.com/k67t3
2 W 29,95 €
http://tinyurl.com/h33qg Jos haluat laatua katso:
http://www.napssystems.com/products/consumer/boat_modules.html- jarna
rakentaa jonkunnäköinen jatkuva tuuletus tsydeemi veneeseen joka ei kuluttaisi akkua. Eli mulla on jo pieni 12 voltin tuuletin joka ottaa virtaa noin 180mA.
- TJ..
Aurinkokennotuuletin????
Vaikka tällainen (joo, tiedetään. Vakavasti itseensä suhtautuva purjehtija ei Biltemaan mene).
http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi?sivu=uid_lisatty/special/Kansivarusteet/tekstit/25500.htm&SID=48828121431157986 - Toimii
Minulla on ollut tuo Bilteman pöhellin pyörimässä jo yli 5 vuotta, toimii yhä.
Otin alkuperäisen kansiventtiilin pois, isonsin reikää porakomeeseen kiinnitetyllä D40 mm raspilla, ja asensin tämän. Uutena se pyöri jopa pressun alla, kun aurinko paistoi pressuun. Kun tämä väsähtää, ostan uuden samanlaisen. - kymysys
Toimii kirjoitti:
Minulla on ollut tuo Bilteman pöhellin pyörimässä jo yli 5 vuotta, toimii yhä.
Otin alkuperäisen kansiventtiilin pois, isonsin reikää porakomeeseen kiinnitetyllä D40 mm raspilla, ja asensin tämän. Uutena se pyöri jopa pressun alla, kun aurinko paistoi pressuun. Kun tämä väsähtää, ostan uuden samanlaisen.Millä tiivistit pöheltimen ja kannen välin, oliko pakkauksessa joku tiiviste vai laitoitko esim. sikaa peliin?
- laitoin
kymysys kirjoitti:
Millä tiivistit pöheltimen ja kannen välin, oliko pakkauksessa joku tiiviste vai laitoitko esim. sikaa peliin?
-merkkistä tiivistemassaa. Ei se venttiili täysin vesitiivis ole, kun kantta huuhtelee ämpäripelillä, niin vettä tulee tupaan. Muttei rakenteisiin kannen väliin.
- Irma
TJ.. kirjoitti:
Aurinkokennotuuletin????
Vaikka tällainen (joo, tiedetään. Vakavasti itseensä suhtautuva purjehtija ei Biltemaan mene).
http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi?sivu=uid_lisatty/special/Kansivarusteet/tekstit/25500.htm&SID=48828121431157986Mekin katseltiin tuota tuuletinta. Tilattiin lopulta kenno saksasta ja tuuletin on lämppärissä (voi käyttää pelkkää tuuletintakin)
Kyllä täällä pari vakavamielistä purjehtijaa on käynyt Biltemassa luvattoman monta kertaa. Viimeksi eilen pesin veneen kannen Bilteman veneshampoolla:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä782287Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1361464- 1331452
- 1521169
- 1081003
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten372921Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683