Juhannustextareita

♥♥♥♥♥♥♥

Nyt se alako, JUHANNUS: kaljaa konneeseen, kiniä kolotukseen, siiteriä suonenvettoon, votkoo vetämättömään olloon ja huomenna kosssua kohmeloon. Hilpeää jussia!

♥♥♥♥♥♥♥


Naisen juhannus: USKO on mennyt, TOIVO karannut ja VOITTO jättänyt. Mutta onhan vielä OTTO päällä ja YRJÖ tulossa. Hauskaa juhannusta!

♥♥♥♥♥♥♥


Kedollinen kukkia, saavillinen saunahetkiä, hyppysellinen hauskuutta, litra laulua, aimo annos aurinkoa ja suven suloisuutta! Hyvää juhannusta!

♥♥♥♥♥♥♥


On aika mittumaarin, otanpa siitä vaarin. Teen koivusta vastan ja sen kossussa kastan. Pistän yrtit tyynyn alle ja sammun lattialle.

♥♥♥♥♥♥♥


Suloista, iloista, useampikiloista, makkaran makuista, nuotion hajuista, sääsken syömää lätkällä lyömää, järven jäätämää pyyhkeen vääntämää rattoisaa jussia!

♥♥♥♥♥♥♥


Unohda työ. Löysennä vyö. Herkkuja syö. Onhan yötön yö! Ystävää halaa, muistoihis palaa, suukota salaa omaa kullanpalaa. Hyvää juhannusta!

♥♥♥♥♥♥♥


Keerreppä seihtemä er heinee tyyny alle ja jos uamulla on nivustaipeissa ihottummoo tai piä kippeenä ni allerkine oot. Hyvvee juhannusta!

♥♥♥♥♥♥♥


Uusia perunoita ja voita. Sinappia ja makkaroita. Saunassa tuore vasta, varo veneen tappia hukkaamasta. Kylmä kalja ja jägeri, hauskaa jussia, kaveri!

♥♥♥♥♥♥♥

Sanoja, jotka on hyvin vaikea lausua hiprakassa:
- Objektiviteettiperiaate
- Konstitutionalismi
- Porfyyrigraniittiroso
- Transsendentaalifilosofia
- Bronkopneumonia.

♥♥♥♥♥♥♥

Sanoja, joita on liki mahdoton sanoa hiprakassa:
- Ei, ei, en minä osaa laulaa!
- Iltaa, konstaapeli, anteeksi aiheuttamani häiriö
- Ikävä kyllä et ole tyyppiäni
- Ei enää viinaa minulle
- Kiitos, en halua seksiä

♥♥♥♥♥♥♥

3

2529

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erkko

      Ensin kaupasta ostetaan grillattavaa "Floridalainen broileri"

      Otetaan olutta ja aletaan grillaamaan "sytytysneste"

      Nukkumaan pitää mennä, kun ei pysty enään sanomaan "Olutta"

    • 2 lapsen äiti

      tuli tarpeeseen...

    • pjaska

      .....iloisilla kabaree-vuosiluvuilla (-60 ja -70) kun oli:
      USKO mennyt,TOIVO karannut ja VOITTO jättänyt sekä KAINO kieltänyt -PIRJO ja ORVOKKI housuissa;OTTO päällä ja YRJÖ vielä tulossa !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1266
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1088
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      914
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      837
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      271
      778
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      705
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      687
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      44
      629
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      26
      584
    Aihe