♥♥♥♥♥♥♥ 
Nyt se alako, JUHANNUS: kaljaa konneeseen, kiniä kolotukseen, siiteriä suonenvettoon, votkoo vetämättömään olloon ja huomenna kosssua kohmeloon. Hilpeää jussia!
♥♥♥♥♥♥♥ 
Naisen juhannus: USKO on mennyt, TOIVO karannut ja VOITTO jättänyt. Mutta onhan vielä OTTO päällä ja YRJÖ tulossa. Hauskaa juhannusta!
♥♥♥♥♥♥♥ 
Kedollinen kukkia, saavillinen saunahetkiä, hyppysellinen hauskuutta, litra laulua, aimo annos aurinkoa ja suven suloisuutta! Hyvää juhannusta!
♥♥♥♥♥♥♥ 
On aika mittumaarin, otanpa siitä vaarin. Teen koivusta vastan ja sen kossussa kastan. Pistän yrtit tyynyn alle ja sammun lattialle.
♥♥♥♥♥♥♥ 
Suloista, iloista, useampikiloista, makkaran makuista, nuotion hajuista, sääsken syömää lätkällä lyömää, järven jäätämää pyyhkeen vääntämää rattoisaa jussia!
♥♥♥♥♥♥♥ 
Unohda työ. Löysennä vyö. Herkkuja syö. Onhan yötön yö! Ystävää halaa, muistoihis palaa, suukota salaa omaa kullanpalaa. Hyvää juhannusta!
♥♥♥♥♥♥♥ 
Keerreppä seihtemä er heinee tyyny alle ja jos uamulla on nivustaipeissa ihottummoo tai piä kippeenä ni allerkine oot. Hyvvee juhannusta!
♥♥♥♥♥♥♥ 

Uusia perunoita ja voita. Sinappia ja makkaroita. Saunassa tuore vasta, varo veneen tappia hukkaamasta. Kylmä kalja ja jägeri, hauskaa jussia, kaveri!
♥♥♥♥♥♥♥ 
Sanoja, jotka on hyvin vaikea lausua hiprakassa:
- Objektiviteettiperiaate
- Konstitutionalismi
- Porfyyrigraniittiroso
- Transsendentaalifilosofia
- Bronkopneumonia.
♥♥♥♥♥♥♥ 
Sanoja, joita on liki mahdoton sanoa hiprakassa:
- Ei, ei, en minä osaa laulaa!
- Iltaa, konstaapeli, anteeksi aiheuttamani häiriö
- Ikävä kyllä et ole tyyppiäni
- Ei enää viinaa minulle
- Kiitos, en halua seksiä
♥♥♥♥♥♥♥
Juhannustextareita
3
2407
Vastaukset
- Erkko
Ensin kaupasta ostetaan grillattavaa "Floridalainen broileri"
Otetaan olutta ja aletaan grillaamaan "sytytysneste"
Nukkumaan pitää mennä, kun ei pysty enään sanomaan "Olutta" - 2 lapsen äiti
tuli tarpeeseen...
 - pjaska
.....iloisilla kabaree-vuosiluvuilla (-60 ja -70) kun oli:
USKO mennyt,TOIVO karannut ja VOITTO jättänyt sekä KAINO kieltänyt -PIRJO ja ORVOKKI housuissa;OTTO päällä ja YRJÖ vielä tulossa ! 
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1285276Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1884980"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste853464Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1082998Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan252341Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2371771- 1061342
 Toivottavasti odotat minua
Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.821335Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä
Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.1371042Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.741030