Juhannustextareita

♥♥♥♥♥♥♥

Nyt se alako, JUHANNUS: kaljaa konneeseen, kiniä kolotukseen, siiteriä suonenvettoon, votkoo vetämättömään olloon ja huomenna kosssua kohmeloon. Hilpeää jussia!

♥♥♥♥♥♥♥


Naisen juhannus: USKO on mennyt, TOIVO karannut ja VOITTO jättänyt. Mutta onhan vielä OTTO päällä ja YRJÖ tulossa. Hauskaa juhannusta!

♥♥♥♥♥♥♥


Kedollinen kukkia, saavillinen saunahetkiä, hyppysellinen hauskuutta, litra laulua, aimo annos aurinkoa ja suven suloisuutta! Hyvää juhannusta!

♥♥♥♥♥♥♥


On aika mittumaarin, otanpa siitä vaarin. Teen koivusta vastan ja sen kossussa kastan. Pistän yrtit tyynyn alle ja sammun lattialle.

♥♥♥♥♥♥♥


Suloista, iloista, useampikiloista, makkaran makuista, nuotion hajuista, sääsken syömää lätkällä lyömää, järven jäätämää pyyhkeen vääntämää rattoisaa jussia!

♥♥♥♥♥♥♥


Unohda työ. Löysennä vyö. Herkkuja syö. Onhan yötön yö! Ystävää halaa, muistoihis palaa, suukota salaa omaa kullanpalaa. Hyvää juhannusta!

♥♥♥♥♥♥♥


Keerreppä seihtemä er heinee tyyny alle ja jos uamulla on nivustaipeissa ihottummoo tai piä kippeenä ni allerkine oot. Hyvvee juhannusta!

♥♥♥♥♥♥♥


Uusia perunoita ja voita. Sinappia ja makkaroita. Saunassa tuore vasta, varo veneen tappia hukkaamasta. Kylmä kalja ja jägeri, hauskaa jussia, kaveri!

♥♥♥♥♥♥♥

Sanoja, jotka on hyvin vaikea lausua hiprakassa:
- Objektiviteettiperiaate
- Konstitutionalismi
- Porfyyrigraniittiroso
- Transsendentaalifilosofia
- Bronkopneumonia.

♥♥♥♥♥♥♥

Sanoja, joita on liki mahdoton sanoa hiprakassa:
- Ei, ei, en minä osaa laulaa!
- Iltaa, konstaapeli, anteeksi aiheuttamani häiriö
- Ikävä kyllä et ole tyyppiäni
- Ei enää viinaa minulle
- Kiitos, en halua seksiä

♥♥♥♥♥♥♥

3

2529

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erkko

      Ensin kaupasta ostetaan grillattavaa "Floridalainen broileri"

      Otetaan olutta ja aletaan grillaamaan "sytytysneste"

      Nukkumaan pitää mennä, kun ei pysty enään sanomaan "Olutta"

    • 2 lapsen äiti

      tuli tarpeeseen...

    • pjaska

      .....iloisilla kabaree-vuosiluvuilla (-60 ja -70) kun oli:
      USKO mennyt,TOIVO karannut ja VOITTO jättänyt sekä KAINO kieltänyt -PIRJO ja ORVOKKI housuissa;OTTO päällä ja YRJÖ vielä tulossa !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      141
      1359
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      966
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      641
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      633
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      597
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      498
    Aihe