Juhannustextareita

♥♥♥♥♥♥♥

Nyt se alako, JUHANNUS: kaljaa konneeseen, kiniä kolotukseen, siiteriä suonenvettoon, votkoo vetämättömään olloon ja huomenna kosssua kohmeloon. Hilpeää jussia!

♥♥♥♥♥♥♥


Naisen juhannus: USKO on mennyt, TOIVO karannut ja VOITTO jättänyt. Mutta onhan vielä OTTO päällä ja YRJÖ tulossa. Hauskaa juhannusta!

♥♥♥♥♥♥♥


Kedollinen kukkia, saavillinen saunahetkiä, hyppysellinen hauskuutta, litra laulua, aimo annos aurinkoa ja suven suloisuutta! Hyvää juhannusta!

♥♥♥♥♥♥♥


On aika mittumaarin, otanpa siitä vaarin. Teen koivusta vastan ja sen kossussa kastan. Pistän yrtit tyynyn alle ja sammun lattialle.

♥♥♥♥♥♥♥


Suloista, iloista, useampikiloista, makkaran makuista, nuotion hajuista, sääsken syömää lätkällä lyömää, järven jäätämää pyyhkeen vääntämää rattoisaa jussia!

♥♥♥♥♥♥♥


Unohda työ. Löysennä vyö. Herkkuja syö. Onhan yötön yö! Ystävää halaa, muistoihis palaa, suukota salaa omaa kullanpalaa. Hyvää juhannusta!

♥♥♥♥♥♥♥


Keerreppä seihtemä er heinee tyyny alle ja jos uamulla on nivustaipeissa ihottummoo tai piä kippeenä ni allerkine oot. Hyvvee juhannusta!

♥♥♥♥♥♥♥


Uusia perunoita ja voita. Sinappia ja makkaroita. Saunassa tuore vasta, varo veneen tappia hukkaamasta. Kylmä kalja ja jägeri, hauskaa jussia, kaveri!

♥♥♥♥♥♥♥

Sanoja, jotka on hyvin vaikea lausua hiprakassa:
- Objektiviteettiperiaate
- Konstitutionalismi
- Porfyyrigraniittiroso
- Transsendentaalifilosofia
- Bronkopneumonia.

♥♥♥♥♥♥♥

Sanoja, joita on liki mahdoton sanoa hiprakassa:
- Ei, ei, en minä osaa laulaa!
- Iltaa, konstaapeli, anteeksi aiheuttamani häiriö
- Ikävä kyllä et ole tyyppiäni
- Ei enää viinaa minulle
- Kiitos, en halua seksiä

♥♥♥♥♥♥♥

3

2529

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erkko

      Ensin kaupasta ostetaan grillattavaa "Floridalainen broileri"

      Otetaan olutta ja aletaan grillaamaan "sytytysneste"

      Nukkumaan pitää mennä, kun ei pysty enään sanomaan "Olutta"

    • 2 lapsen äiti

      tuli tarpeeseen...

    • pjaska

      .....iloisilla kabaree-vuosiluvuilla (-60 ja -70) kun oli:
      USKO mennyt,TOIVO karannut ja VOITTO jättänyt sekä KAINO kieltänyt -PIRJO ja ORVOKKI housuissa;OTTO päällä ja YRJÖ vielä tulossa !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      58
      869
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      684
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      584
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      35
      542
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      517
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      103
      505
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      455
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      436
    Aihe