W.i.t.c.h.-Faneja??

Kizz-Fan [en päässyt rekist...

Nii et onko tääl muitakin w.i.t.c.h. faneja? nehän on myös sarjakuvii, miks niistä ei täällä puhuta? Mun lempi hahmot on irma, taranee, elyon ja orube... Ja mun elementit tuuli ja vesi :P

Kertoilkaa omista lemppareistanne, Sielunsisaret x))

7

367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maisku

      Kyllä löytyy .. En oo fanittaja , mut luen lehtii .. (lainaan kamult =))

    • VeSi

      Irma on mun mielest paras hahmo W.I.T.C.H:istä.. Mähä oon melkee sen näkönenki ;P No en kyl oikeesti.. Ainaki mul on samanväriset silmät ja samanlaiset hiukset...

    • Kaitz

      Luen kyseistä sarjaa, mutta en ole mitenkään innostunut. (kasvanut yli?)
      Aluksi ostin ja ootin niitä ihan hulluna, mutta nyt innostus on lopahtanut. Tulee ostettua niitö vaan tavan vuoksi... ;)

    • dark.soul

      kyllä tykkään lukea mielelläni, en nyt faniksi itteeni sanois. lempihahmoja on kait we ja cornelia. horoskooppini puolesta elementtini on maa. :)

    • mippi mappunen

      joo mä oon fani ja mun lempparit on tällähetkellä will. mut mul vaihtuu kokoajan lemppari ja olen elementiltäni tuli. muuten haluisko joku tehä w.i.t.c.h jengin mun kanssa?????

    • kamala

      lehtiä ne lähinnä onkin, tv-sarja on vaa lisäys. :) Lempihahmoni on Phobos. Pidän myös Orubesta, Cedricistä ja Elyonista. Elementtini periaatteessa vesi (ku oon rapu) mut tykkään paljon enemmän ilmasta. ihana lehti

    • Esci93

      Olen ollut W.I.T.C.H. fani siitä asti, kun mummuni osti minulle W.I.T.C.H. lehden numero 4. Siitä asti olen ostanut kaikki lehdet, extrat, kirjat sekä fanitavarat ja niitä onkin minulla melkoisesti. Aikakirjoista olen ostanut vain kaksi ensimmäistä (jotka sisälsivät numerot 1-3). Suosikkihahmojani ovat Will ja Cornelia. Tahtoisin sinulta Kizz-Fan kysyä, että mistä nuo kaksi elementtiä tulevat? Siis, että, kun jokaisella ihmisellähän on vain yksi elementti, horoskoopin mukaan. Minä olen oinas ja elementtini on siis tuli. Olen syntynyt Taraneen kanssa samana päivänä, eli 23.03. ^^

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      198
      4666
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      274
      2750
    3. 134
      1707
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1401
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      203
      1357
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1124
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1077
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1057
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1051
    Aihe