Nii et onko tääl muitakin w.i.t.c.h. faneja? nehän on myös sarjakuvii, miks niistä ei täällä puhuta? Mun lempi hahmot on irma, taranee, elyon ja orube... Ja mun elementit tuuli ja vesi :P
Kertoilkaa omista lemppareistanne, Sielunsisaret x))
W.i.t.c.h.-Faneja??
7
385
Vastaukset
- maisku
Kyllä löytyy .. En oo fanittaja , mut luen lehtii .. (lainaan kamult =))
- VeSi
Irma on mun mielest paras hahmo W.I.T.C.H:istä.. Mähä oon melkee sen näkönenki ;P No en kyl oikeesti.. Ainaki mul on samanväriset silmät ja samanlaiset hiukset...
- Kaitz
Luen kyseistä sarjaa, mutta en ole mitenkään innostunut. (kasvanut yli?)
Aluksi ostin ja ootin niitä ihan hulluna, mutta nyt innostus on lopahtanut. Tulee ostettua niitö vaan tavan vuoksi... ;) - dark.soul
kyllä tykkään lukea mielelläni, en nyt faniksi itteeni sanois. lempihahmoja on kait we ja cornelia. horoskooppini puolesta elementtini on maa. :)
- mippi mappunen
joo mä oon fani ja mun lempparit on tällähetkellä will. mut mul vaihtuu kokoajan lemppari ja olen elementiltäni tuli. muuten haluisko joku tehä w.i.t.c.h jengin mun kanssa?????
- kamala
lehtiä ne lähinnä onkin, tv-sarja on vaa lisäys. :) Lempihahmoni on Phobos. Pidän myös Orubesta, Cedricistä ja Elyonista. Elementtini periaatteessa vesi (ku oon rapu) mut tykkään paljon enemmän ilmasta. ihana lehti
- Esci93
Olen ollut W.I.T.C.H. fani siitä asti, kun mummuni osti minulle W.I.T.C.H. lehden numero 4. Siitä asti olen ostanut kaikki lehdet, extrat, kirjat sekä fanitavarat ja niitä onkin minulla melkoisesti. Aikakirjoista olen ostanut vain kaksi ensimmäistä (jotka sisälsivät numerot 1-3). Suosikkihahmojani ovat Will ja Cornelia. Tahtoisin sinulta Kizz-Fan kysyä, että mistä nuo kaksi elementtiä tulevat? Siis, että, kun jokaisella ihmisellähän on vain yksi elementti, horoskoopin mukaan. Minä olen oinas ja elementtini on siis tuli. Olen syntynyt Taraneen kanssa samana päivänä, eli 23.03. ^^
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004937348- 2272588
- 262561
- 1581874
- 1141748
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31469Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621148IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41145- 741143