Silkin hinta

Sirilei

Olen lähdössä Kiinaan ja matkavarojen takia haluaisin tietää, mitä hyvälaatuinen, paksu silkki mahtaa maksaa metriltä?
Onko jotain tuontirajoituksia?

Missä olisi Pekingissä paras hinta/laatusuhde?

6

1975

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • silkki

Riippuu varmasti monesta asiasta, mutta itse maksoin silkeistäni (en kylläkään ostanut Pekingistä vaan Guangzhousta) 2-4 €/m. Voipi olla että pekingissä on kalliimpaa, joku varmaan osaa neuvoa paremmin sen alueen tilanteen.

• elwiira

Silkin hinta määräytyy sen painon/paksuuden mukaan. Voisiko sanoa, hinta on noin 10-25% Suomen hinnoista. Pekingistä löydät kauniita kuviollisia ja upeaa upeampia yksivärisiä silkkejä kaikissa mahdollisissa väreissä. Parhaimpia laatuja ei edes myydä Suomessa.
      Mene mahdollisimman tyhjällä matkalaukulla. Raskaista silkeistä ja kaikesta muusta edullisesta tavarasta sallittu matkatavaramäärä (turistiluokan 20kg/bisneksen 30kg) tulee yllättävän nopeasti täyteen.
      Hotellista saat tietoja parhaista ja edullisista silkkikaupoista ja jos menet järjestetyllä turistimatkalla, myös oppaat tietää.
      Hyvää matkaa!

• ppp

Enpä tosin muista, tai ole kuullut, että laukun painoihin olisi Kiinan päässä koskaan puututtu. Itselläkin on joskus turistiluokassa ollut yli 30 kilon laukku.

• Docomo

Viime talvena ostin pohjoisessa tukkumarkkinoilta paksua silkkia 0.80 euroa metri. Kevaalla ostin Pekingissa silkkikujan kaupasta, ohutta kauniisti kuvioitua, 8 euroa metri. Hinnat kai vaihtelee silla valilla?

• mitä koneeseen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      339
      1165
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      398
      1095
    3. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      905
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      82
      817
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      78
      792
    6. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      746
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      676
    8. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      675
    9. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      39
      670
    10. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      103
      664
    Aihe