Halvimmat lennot

Victoria

Onko kellään tuoreita kokemuksia mitä kautta / mikä lentoyhtiö saa halvimmat lennot Buenos Airesiin. Tarkoitus olisi lähteä ensi syksynä, loka-marraskuu.
Supersaverin kautta löytyi mm. Iberia (Madridin kautta) vähän alle 1000 eur eestaas. Luulisin halvemmallakin pääsevän, jos osaisin etsiä.

6

2407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • n.o.r

      Kyllä tuo 968 euron Iberia reitti näyttää olevan halvin tällä hetkellä. Joskus on ollut myös Swiss'llä edullisia. Ne ovat laskeutuneet Sao Pauloon välillä. Samoin Pariisin kautta Air Francella suoraan on ollut halvin. Mutta nyt siis tuo Iberia.

      Buenos Airesin EZEIZA kenttä kerää vielä itselleen veron ennenkuin maasta pääsee pois. Se on muistaakseni noin 15 USD:n luokkaa nuppi. Ei sisälly lentolipun hintaan.

    • ROYAL DUTCH

      KLM:n lennot ovat tutkitusti edullisia...

      • n.o.r

        Kokeilin www.expedia.com 'n avulla löytää KLM:n lentoja. Todellakin, sieltä löytyy lokakuulle Helsinki - Buenos Aires hintaan 1151,7 USD (nykykurssilla 919,9 eur). Eli suurin piirtein samoissa mennään.

        Jos mahdollista, kannattaa aina kokeilla siten, että muuttelee lähtö- ja tuloaikoja hieman. Hinnat vaihtelevat yllättäen päivästä toiseen.


    • Sini-Lintu

      Halvemmallakin pääsee, jos on valmis näkemään vaivaa ja matkustamaan Madridiin tai Barcelonaan omin avuin (ts. toisella lentoyhtiöllä.) Air Madridin lennot ovat halpoja, suunta n. 340 - 370e Barcelonasta tai Madridista. Kannattaa myös tarkistaa Aerolineas Argentinasin nettisivut ja heidän tarjouksensa Espanjaan.

      Loka-marraskuu on pihistelijän lempikuukausi Etelä-Amerikkaan matkustettaessa. Ei vielä kannata ostaa lippua sillä (ainakin edellä mainituilla) tarjouksia tulee takuuvarmasti lähempänä ajankohtaa.

      Niin, ja Barcelonaan pääsee monellakin halpiksella suoraan Suomesta, mutta kitupiikki lentää tietenkin Ryanilla (n. 20 e suunta/reitti) Frankfurtin kautta Gironaan. Madrid on hieman hankalampi reitittää, mutta nokkeluudella pärjää.

    • B-A

      Jos olet opiskelija tai alle 26 vuotias, niin Kilroyn kautta saat melkeempä halvimmat liput. Itse kun olen hieman vanhempi ja enkä ole opiskelija, niin ostin halvimmat liput (lähtö marraskuun lopussa) mitkä löysin osoitteesta http://www.seat24.com

      • victori*

        Kiitos kaikille vinkeistä.
        Tutkin vaihtoehtoja ja ehkäpä löydän itseni Suomen ankeimpaan loka-aikaan Argentiinan tangomarkkinoilta:)Hasta la victoria siempre!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      78
      1403
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1205
    3. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      944
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      93
      941
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      139
      918
    6. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      162
      823
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      814
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      786
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      784
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      685
    Aihe