eka kerta

m85

Kaksi vuotta sitten aloitin ensimmäisen vakavan suhteen erään Maija nimisen tyttö-ystävän kanssa. Eli me oltiin ekax ihan ystävii vaan, mut sit se alko siitä kehittyy suhteex. Maija oli 14v ja mä olin 15v. me oltiin oltu reilu 3kk yhes ku soitin sille ja pyysin et se tulis meille. mulla ei todellakaan ollu mitään semmosii ajatuksii et panisin sitä sinä päivänä. no kuiteski Maija sit tuli meille ja mentiin sit mun huoneeseen. meillä ei ollu ketään kotona eli saatiin olla ihan rauhassa. laitoin musiikkii soimaan mankasta ja sit me alettiin pelaan korttia. ku oltiin hetken aikaa pelattu tavallista pokeria se alko yht'äkkii muuttua räsypokeriksi. siinä me sit pelailtiin jonkun aikaa kunnes mä sen sit hävisin. no mä olin alasti ja Maijal oli rintsikat ja farkut yllää. Maija sano et se voi ottaa kans vaatteet pois ja nii se sit teki. Maija tuli mun päälleni ja me suudeltiin kiihkeesti. mun pikkuveitikka alko jo heräillä. Maija sano mulle et se haluu naida mua ja sit mä kysyin silt et onx se varma koska en halunnu naida sitä jos se ei oo varma. se vastas että se on varma. sitte me mentiin mun sängylle ku lattialla oli hieman epämukavaa. me suudeltiin ja sit mä laskeuduin hieman, rintojen korkeudelle. suutelin maijan rintoja ja vatsaa. sekin alko jo kiihottuu ja sano et tuu mun sisään. laitoin kumin paikalleen ja työnnyin sen sisäänsä. musta se tuntu ihanalta mutta maijan ilme oli semmonen et sitä olis sattunu. kysyin sitten et sattuux sua ja se sit vastas et vähän ja lisäs et jatka vaan. mä sit nain sitä jonkun aikaa kunnes laukesin. me oltiin molemmat sen jälkeen ihan väsyneitä ja ruvettiin nukkumaan.

tämä oli eka kertani. sen jälkeen me oltiin maijan kanssa vielä vuoden verran yhes kunnes erottiin. tämä ei tietenkään jääny ekaan kertaan maijan kaa vaan me rakasteltiin aina sillon ku oltiin sillä fiiliksillä. meiän erosta on nyt vuos ja me vieläkin ollaan tosi hyvii ystävii maijan kaa. Joskus ku on vähän alkoholii veressä nää vanhat muistot tulee aina esiin. ja kaikki ny tietää mitä sillon tapahtuu...

7

9944

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jenna

      hyvä tarina!! miks te erositte??

    • joo olihan se iha hyvä stoori.. muaki jäi ihmetyttämää et mix erositte?

      • m85

        koska se maija petti mua mun isoveljen kanssa. mä annoin sen sille anteex ku ne oli molemmat ihan perseet sillo ja mä rakastin sitä tosi paljon mut siinä tuli semmonen "pikkunen juttu" et musta tuli "hieman" mustasukkanen. Siitä seuras se että alko tuleen jokapäiväsii riitoja koska aattelin sisimmissäni et se pettää mua melkein jokasen kaverinsa kaa (mies puolisen sellaisen). mulla meni luottamus täysin siihen. me oltiin vuos ja 3kk yhes ja siitä toi viimenen 3kk oli pelkkää riitaa. Se kerto sen et se petti mua nii meiän vuosipäivänä. että sellanen juttu.


      • mäkin kokenut
        m85 kirjoitti:

        koska se maija petti mua mun isoveljen kanssa. mä annoin sen sille anteex ku ne oli molemmat ihan perseet sillo ja mä rakastin sitä tosi paljon mut siinä tuli semmonen "pikkunen juttu" et musta tuli "hieman" mustasukkanen. Siitä seuras se että alko tuleen jokapäiväsii riitoja koska aattelin sisimmissäni et se pettää mua melkein jokasen kaverinsa kaa (mies puolisen sellaisen). mulla meni luottamus täysin siihen. me oltiin vuos ja 3kk yhes ja siitä toi viimenen 3kk oli pelkkää riitaa. Se kerto sen et se petti mua nii meiän vuosipäivänä. että sellanen juttu.

        sen ikäset tytöt on vielä niin ailahtelevaisia että tänään ne rakastaa sua ja huomenna ne rakastaa sun isoveljeä...

        mun muija ei (onneks) pettäny mun veljen kans vaan jonku jota en ees tuntenu


    • Lady H

      ...paska!

    • 17v kundi

      en ole saanut, mutta kuviot on hiottu mulla viimeisen päälle:)

    • L

      vähän paska juttu!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2505
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2183
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1857
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1631
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1585
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1528
    8. 73
      1436
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      95
      1344
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe