kolmisin saunassa

upee vaimo

Vähän hävettää riisua vaatteita porukalla, mutta miehet ovat reippaita ja siirtyvät pesuhuoneen puolelle. Taitavat vähän vertailla, kun mulkut vilkkuen vilahtavat saunaan... Minua vihlaisee alapäästä, kun näen nuo kaksi alastonta vartaloa vierekkäin hämärässä. Ne kaksi joita olen halunnut ja saanut, jotka olen tuntenut sisälläni. Jään hetkeksi pukuhuoneeseen ihailemaan kesämaisemaa, hyväilen hajamielisesti rintojani muistellessani minun ja Tomin salaisia kiihkeitä hetkiä. "Hanna hei, me mennään jo saunaan," Olli huutaa. Hörppään siiderin loppuun, vedän henkeä ja menen pesuhuoneeseen ja viileän suihkun kautta sisälle saunaan.

Sauna on melko tilava, mutta kun astun sinne miesten perässä, on ainoa vapaa paikka - onneksi ja tietysti - lauteen keskellä. Tiedostan hyvin rintojeni heiluvan ja miesten katseet vartalollani, kun nousen askelma kerrallaan portaat ylös. Jotta pääsen paikalleni, joudun hivuttautumaan Tomin editse… Sovitan peppuni miesten väliin. Nostan näön vuoksi Tomin puoleisen jalan kiukaan kaiteelle ikään kuin esteeksi ja hyväilen kädelläni Ollin reittä. Saunaan laskeutuu hiljaisuus.

Löyly sihahtaa kiukaalle Ollin pitelemästä kauhasta. Miehet juttelevat niitä näitä, minä olen hiljainen ja nautin tilanteesta, kahden miehen ihot vasten omaani. Vaihdan kuumassa asentoa, nojaan eteenpäin ja lasken jalkani kaiteelta. Liikutan reittäni Tomia vasten, kuvittelen komean elimen vähän heräilevän, en uskalla kuitenkaan nostaa katsettani tarkistaakseni. Käännyn sen sijaan Ollin puoleen ja annan suukon. Yllätyksekseni Olli vastaa suudelmaan ihan kunnolla, vaikka yleensä arastelee pussailua kavereiden nähden. Kielemme seikkailevat lomittain, lopuksi Olli vielä näykkäisee mua leikkisästi. Olisiko sekin lämpenemässä…? Jalkovälini ainakin on. Hymyilyttää, ja osallistun innokkaammin keskusteluun.

Hetken löylynheiton jälkeen saunan kuumuus alkaa olla minulle liikaa. Tarjoudun hakemaan kaikille lisää juotavaa ja nousen seisomaan. Noustessani horjahdan ja joudun ottamaan tukea Tomista. Käteni osuu reidelle, niin ylös että sormet hipaisevat vahingossa paisuvaa elintä. Olin oikeassa… Nostan katseeni, se osuu Tomin syviin silmiin. Naurahdamme hermostuneesti, nostan käteni ja hipaisen sillä Ollin poskea. Samalla kädellä, joka äsken koski Tomiin… Jään kiinni omista ajatuksistani ja punastun. Käännyn nopeasti, astelen portaat alas ja saunan poikki tietoisen keinuvin ja seksikkäin askelin.

Sulkiessani saunan ovea takanani kuulen Tomin sanat: "Kyllä sulla on upee vaimo". Säpsähdän, ja onnellinen ja jännittynyt hymy hiipii huulille. Ihana olla upea. Sydän pompahtaa - ei kai Tomi kerro?! Ei, ei. Liian paljon pelissä. Meidän hetkemme jäävät meidän salaisuudeksemme. Menen pukuhuoneen puolelle, huomaan taas vajoavani muistelmiin. Miehet kuuluvat heittävän löylyä - ehkä nyt olisi minulla pieni hetki itselleni? Sormet eksyvät jalkoväliin, joka on levottomien ajatusten jäljiltä turvonnut ja kostea, suorastaan huutaa kosketusta. Kurotan käteeni kylmän siideritölkin ja hyväilen sillä nännejäni, huuliani, vatsaani… Nostan toisen jalkani pukuhuoneen penkille ja painan jääkylmän tölkin vasten paisunutta klitoristani. Kylmän kosketus säväyttää ja vinkaisen tukahtuneesti. Nostan toisen käteni nipistelemään kylmästä kovettuneita nännejä, ja liikutan tölkkiä jalkovälissä… Auh, tuntuu ihanalta… Tunnen kuin Tomin ihanan kielen herkillä paikoillani, Ollin suudelmat rinnoilla … Havahdun uuteen löylyn sihahdukseen. Miehet taitavat kaivata jo juomiaan. Nappaan pari puolen litran olutpulloa ja sihautan pullot auki. Nuolaisen siideritölkin kyljestä omat suolaisenkirpeät mehuni, ja suuntaan takaisin saunaan.

Kun avaan saunan oven, kuuma höyry tulvahtaa kasvoilleni. Sokaistuneena ja hieman jo hiprakassa horjahtelen ja haen tasapainoa rinnat heiluen. Vähän olutta läikkyy avoimista pulloista päälleni ja tiedostan olevani varsin alasti... Hihittelen hermostuneesti ja nousen takaisin lauteille juomat käsissäni. Tomi avittaa minut ylös ja katsoo suoraan syvälle silmiin. Sen katseen tunnen liiankin hyvin, polveni notkahtavat ja olen kiitollinen Tomin vahvan ja lihaksikkaan käden tuesta, kun istahdan paikalleni. Annan toisen oluen Tomille, joka yllättäen nappaa käteni ja antaa hellän suukon kämmenselälleni. Mitä ihmettä? Luon moittivan katseen Tomiin, ennen kuin käännyn Ollin puoleen. Olli ottaa toisen oluen ja laskee sen viereensä alalauteelle. Minut Olli taivuttaa kunnon suudelmaan. Taitavat pojat olla enemmän humalassa kuin luulin!

Ollin huulet siirtyvät kaulalla alaspäin etsien läikkynyttä olutta. "Sääli jos hyvää juomaa menee hukkaan", Olli mutisee suudelmien lomasta. Huulet tuntuvat upeilta, mutta Tomihan on ihan vieressä…! Luon hätääntyneen katseen Tomiin, joka yllättäen katsookin minua suoraan silmiin ja hymyilee vinosti. Tomi nappaa käteni ja antaa uuden käsisuudelman. Hän hyväilee sormiani kielellään, nuolee ja näykkii kättäni... Hämmennyn, mutta en mistään hinnasta vetäisi kättä pois! Tomi nostaa katseensa uudelleen minuun. Jään jälleen kerran noiden silmien vangiksi. Tomi siirtää huuliaan ranteelleni ja siitä ylöspäin käsivartta pitkin, katse silmiini naulittuna. Olli puolestaan alkaa hyväillä niskaani ja rintojani. "Me vähän Tomin kanssa ajateltiin, että susta riittäis kahdelle…" Olli kuiskaa korvaani ne sanat, joista olen haaveillut niin kauan. Voiko tämä olla totta? Suljen silmäni ja käännyn kiitollisena suutelemaan miestäni, jonka kädet ovat jo ottaneet kunnon otteen rinnoistani nipistellen ja käännellen nännejäni sillä tietyllä tavalla, joka saa minut aina hulluksi nautinnosta ja halusta.

Tomi siirtyy alemmalle lauteelle jalkojeni juureen. Hän nostaa toisen jalkani ylälauteelle. Nojaan Ollin syliin ja tunnen Ollin kyrvän seisovan jo hyvässä tanassa selkääni vasten. Myös Tomin mulkku näyttää jöpöttävän... Tomi hymyilee minulle ja painaa päänsä jalkojeni väliin. Huokaan ja silmäni painuvat kiinni. Tomin taitava kieli liikkuu klitallani, hitaasti nuollen, ja kädet hyväilevät reisieni sisäpintaa. Olli puristelee nännejäni, pitkin olkapäitä ja niskaa seikkailevat suudelmat ovat ihanan kovia ja vaativia. Miesten käsittely saa minut täysin pois tolaltani, olenhan jo valmiiksi kiihottunut ja kostea. Kieli lipoo pilluani nopeammin ja tarkemmin, painuu sisälleni ja lipaisee taas hetken päästä klitorista. Antaudun täysin, kiemurtelen ja voihkin, kun Tomi ottaa sormet avukseen. Hän painaa yhden sormensa pilluuni ja kiusaa toisella peppureikää. Kieli lipoo täydellä vauhdilla klittaani, ja tartun tukea saadakseni Ollin käsiin ja puristan niitä lujasti. En kestä - laukean kiljahtaen ja jään huohottamaan mieheni syliin.

Tomi siirtyy suutelemaan reisiäni ja vatsaani. Hiljaisuus laskeutuu saunaan, ja yritän tasaannuttaa hengitystäni. Käännyn alemmalle lauteelle, kohti Ollia, ja alan hieroa ja hyväillä hänen kyrpäänsä, joka on minulle niin tuttu. Suutelen kyrvän päätä, hivelen sitä kielelläni kevyesti pyöritellen ja kiusaten. Olli huokaisee ja nojaa taaksepäin. Tomi tarkkailee tilannetta vierestä hiljakseen selkääni hyväillen. Upotan Ollin kyrvän syvälle suuhuni ja vedän hitaasti taas ulos. Kierrän sormeni paksun varren ympärille ja pumppaan suuni tahdissa. Hyväilen kiveksiä ja kieritän kieltäni sauvan ympärillä. Tunnen, kuinka Olli nauttii, mutta en vie työtäni vielä loppuun saakka. Tämän tilaisuuden aion käyttää kunnolla!

Käännyn Tomin puoleen. Ensimmäisen kerran antaudun intohimoiseen suudelmaan tämän miehen kanssa niin, että oma mieheni katselee vierestä - täysin tietämättä, että olen Tomin huulia päässyt maistamaan ja niistä nauttimaan useita kertoja aiemminkin. Samoin tuo kiinteä kroppa, suolaisen kirpeä iho ja alhaalla uhkeana sojottava mulkku ovat minulle tulleet niin tutuiksi... Tiedän, mistä tämä mies pitää. Hivutan käteni mulkulle ja suutelen tieni hikistä ihoa maistellen alaspäin. Suljen huuleni mulkun ympärille ja pitelen komean elimen juuresta kaksin käsin. Vetelen edes takaisin hitaasti, hitaasti, puristan... Tomi nojaa päätään taaksepäin ja tarttuu minua hiuksista kiinni ohjaten päätäni yhä syvempään ja voimakkaampaan liikkeeseen. Takanani Olli nousee lauteelta, ottaa hörpyn oluesta ja tulee taakseni alimmalle lauteelle. Hän ottaa tukevan otteen lanteistani ja työntyy sisääni yhdellä työnnöllä, kuumaan ja sykkivään pilluuni. Tomin käsittelyn jäljiltä olen jo pehmeä, liukas ja valmiina pantavaksi.

Tämä ei ole todellista!! Saan nauttia kahdesta miehestä, kahdesta kyrvästä yhtä aikaa. Toinen pillussani soutamassa, toinen nuoltavana suussani. Kaksi miestä huokailee ja vavahtelee minun vuokseni! Olli panee minua niin että keinahtelen, ja nain Tomia suullani samassa tahdissa. Tiedän, ettei Olli humalassakaan kestä tällaista menoa kauan, ja jo muutaman työnnön päästä hän jäykistyy ja lataa lastinsa sisälleni. On Tomin vuoro.

Tomi nostaa minut syliinsä, vahvoille käsivarsilleen, ja tunnen oloni käsittämättömän kevyeksi. Tomi vie minut saunan toiselle reunalle ja painaa seinää vasten. Jalkani tuskin osuvat maahan, kun Tomi tulee sisälleni kaikessa komeudessaan ja alkaa naida kaikella voimallaan. Selkäni raapiutuu seinälautoja vasten, mutta kipu vain lisää nautintoa. Tomi nai rajusti, nopein työnnöin. Tuen käteni seinää pitkin saadakseni tukea, ja Tomi kumartuu puristelemaan ja suutelemaan rintojani. Kuumassa saunassa hikinen kiihkomme kasvaa, voihkimme ja vikisemme molemmat, kun Tomin tahti vain yltyy, ja vartalomme soutavat toisiaan vasten. Irrotan otteeni seinästä ja tartun Tomin kiinteisiin pakaroihin, jotka työntävät upeaa mulkkua sisälleni kerta toisensa jälkeen. Liike kasvaa holtittomaksi, Tomi nostaa minut syliinsä ja panee siinä vielä muutaman vedon, kunnes karjaisee ja tunnen spermalastin syöksyvän sisälleni.

Tomi laskee minut alas, ja hoipun tärisevin jaloin suihkuun. En kestä vilkaistakaan Ollia, joka on katsellut sivusta äskeistä näytöstä, vaimoaan toisen miehen pantavana. Tästä olen haaveillut, mutta silti nyt hävettää - itkettää ja naurattaa samaan aikaan, ja tärisen. Lasken suihkusta kylmää vettä kasvoilleni. Viilennys on tervetullutta. Saunan ovi käy, ja jännityn.

Tunnen Ollin kädet ympärilläni. "Kulta, toi oli ihan älyttömän ihanaa katseltavaa", hän sanoo hellästi korvaani. Tunnen taas, kuinka rakastan tätä miestä, joka on välillä niin raivostuttava, mutta kuitenkin haluaa minun parastani. Nyt hän on toteuttanut yhden minun unelmani, ja näemmä nauttinut siitä itsekin. Käännyn suutelemaan Ollia, joka ohjaa käteni alas jalkoväliinsä. Näemmä on mies tosiaan nauttinut katselemisesta - yllätyksekseni kyrpä on lähes paraatikunnossa jälleen! Käyn polvilleni Ollin eteen ja aloitan taas nuolemisen.

Tomi on hetken nauttinut saunasta ja oluesta, mutta tulee nyt hänkin pesuhuoneen puolelle. Hän jää kuitenkin saunan ovensuuhun tarkkailemaan tilannetta. Ilmeisen kiihottava näky suihinotto suihkussa on, sillä Tominkin mulkku alkaa heräillä. Tomi vetelee tottuneesti käteen katsellessaan ja hörppää olutpullonsa tyhjäksi. Hän tulee luoksemme, nostaa minut lattialta konttausasentoon ja käy polvilleen taakseni. Jatkan yhä Ollin nuolemista, kun Tomi alkaa sormeilla pilluani takaapäin. Hän huuhtelee suihkun alla juuri tyhjentämänsä olutpullon ja alkaa työntää sen pitkää kaulaa sisälleni. "Miltäs tällainen tuntuis...?" Tomi kysyy, ja minä nyökkään ja ynähdän vastaukseksi. Hyvältä, niin hyvältä. Kylmä, kova lasi pillun seinämiä vasten, pullon suu liikkumassa edestakaisin kuumassa ja naidussa reiässä... On lähellä, että en vahingossa puraise Ollia, joka nauttii edelleen huulieni käsittelystä suihkun alla seisten. Vesi valuu pitkin kasvojani ja rintojani, jotka heiluvat raskaina liikkeemme tahdissa. Keinun edestakaisin, toisessa päässä painan Ollin kyrvän syvälle kurkkuuni ja toisessa päässä odottaa Tomin pitelemä pullo, joka hinkkaa sisälläni. Liikun hitaasti, yritän kiihdyttää, mutta Tomi jarruttaa kädellään liikettä. "Älä hätäile, nauti nyt..."

Tomin sormi kiusaa peppuani. "Saakos tätä panna tännekin puolelle?" Tomi kysyy. "Joo, se tykkää siitä, mutta liukasta ensin vähän," Olli neuvoo tietämättä, että Tomi on toki vieraillut myös pepussani aiemmin. Tomi laskee pullon lattialle ja työntää mulkkunsa ensin pilluuni kostuttaakseen itsensä mehuillani. Hän venyttää peppureikää sormillaan, ja minä värähtelen avuttomana, sillä kaikki kolme reikää käytössä tunnen todella olevani näiden miesten huorana. Tomi vetäytyy ulos pillustani ja alkaa painaa mulkkuansa sentti sentiltä peppuuni. Minä haukon henkeä kivusta ja kiihotuksesta. Joudun hetkeksi irrottamaan huuleni Ollista, mutta Olli nappaa rajusti hiuksistani kiinni ja työntyy takaisin kurkkuuni. Nyt mennään miesten ehdoilla. Tomi panee minua peppuun työntö työnnöltä syvemmälle, Olli tyrkkii kyrpäänsä syvälle suuhuni. Minä en voi kuin alistua. Onneksi nämä miehet ovat naineet minua peppuun aiemminkin, eikä kipu ole enää lamauttava, vaan voin keskittyä nauttimaan Tomin naimisesta, paksusta sauvasta tiukassa pepussani. Ojennan itse käteni taaksepäin ja kiusaan sormellani kosteaa klitorista. Myös Tomi työntelee sormiaan pilluuni, kurottaa sitten pullon käteensä ja työntelee sitä sisääni vuorotahdissa oman mulkkunsa kanssa. Pumppausliike on niin käsittämättömän kiihottavaa, että en enää pysty keskittymään Olliin. Kiljun, voihkin, pääni heittelehtii puolelta toiselle...

Olli ei jää toimettomaksi, vaan hakee saunan puolelta alimman lauteen virkaa toimittavan penkin. Hän käy penkin reunalle istumaan. "Hanna, tuu tänne," hän vaatii. Tomi vetäytyy sisältäni. Astelen Ollin eteen. "Istu mun päälle, " Olli pyytää, ja minä teen työtä käskettyä. Komeasti seivova, punakka elin painuu vaivatta sisääni. Kyykkään ja nousen taas ylemmäs, kirnuten Ollia sisälläni. Olli tarttuu rintoihini ja puristelee nännejäni, ja minä olen taas taivaissa. "Tomi, toinen reikä on sulle," Olli sanoo. Tomi asettuu polvilleen taakseni ja painautuu peppuuni sisälle täyttäen minut äärimmilleni. En ole uskoa onneani, kun saan kaksi kyrpää yhtä aikaa soutamaan reikiini. Kaksi kyrpää, kaksi paksua sykkivää sauvaa sisälläni... Miesten vartaloiden välissä nytkytän ylösalaisin, pientä mutta niin voimallista liikettä... Miehet panevat ensin samaan tahtiin, mutta alkavat pian kirnuta vuorotellen ja kasvattavat liikettä suuremmaksi. Menetän itsehillintäni täysin, huudan ja heilun hervottomasti miesten työnnellessä sauvojaan sisälläni. Olli leipoo voimalla rintojani, Tomi kurottaa toisen käden etupuolelleni ja sormeilee klittaa. Räjähdän, kun koko alapääni on käsittelyssä... Orgasmi kestää ikuisesti, ja miehet laukeavat lähes yhtä aikaa sisälleni.

Makaamme huohottaen päällekkäin penkillä. Vieressä suihku syöksee veden pärskeitä päällemme. Olen tahmea ja yltä päältä spermainen, ja miehet pesevät minut hellin käsin ja suudelmin. Seuraavan yön vietän pehmeissä lakanoissa, perinpohjin tyydytettynä, kaksi miestä vierelläni.

15

75139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      Olipa tarina! Sai minut kiemurtelemaan niin kuumana, että oli pakko käydä kesken työpäivän veskissä sormipelillä...

      • tuntematon

        oli tosi hyvä novelli.. sai ihan penkissä kiemurtelee ja tydyttää oikee kunnolla itseäni


    • Surkeaa touhua

      Keksi ens kerralla omat juttus. Kaiken lisäksi toi oli pätkä keskeltä jo aikaisemmin julkaistusta jatkiksesta. Et haloo!

      • upee vaimo

        Kerro ihmeessä mistä tarinasta olen tämän pätkäissyt, luen mielelläni aiheesta lisää ;-)

        Tarina on ihan omani. Tosin jo kerran olen sen toisella palstalla julkaissut, samalla nikillä.


    • zuschauer

      Lähes täydellistä! Kirjoita toki lisää tarinoita, vaikkapa hetkistä Tomin kanssa tätä ennen. -Ja mielellään vielä hitunen lisää kuvausta ihanista muodoistasi, jotta fiilis on 110.

      • upee vaimo

        toisessa tarinassani, kts. seksiä työpaikalla -puolelta ;-)


      • zuschauer
        upee vaimo kirjoitti:

        toisessa tarinassani, kts. seksiä työpaikalla -puolelta ;-)

        Kiihottava oli työpaikkatarinakin. Jatka ihmeessä kirjoittamista, sinussa kun näyttää olevan ainesta siihenkin...


      • Haaveilija
        upee vaimo kirjoitti:

        toisessa tarinassani, kts. seksiä työpaikalla -puolelta ;-)

        Ihanan kiihottava tarina. Kiihotuin niinpaljon lukiessani, että jos vain olisi ollut kaksi miestä tässä, olisin välittömästi suostunut.

        Olen joskus useita vuosia sitten kokeillut, mutta se ei oikein tuntunut luontevalta. Nyt haluaisin todella paljon päästä kokeilemaan, mutta vaikeampaa on toteutus.


    • Commentator89

      Kateeksi käy niitä miehiä. :D

    • korppu

      Tämä oli ihana ;)

    • 0+0

      Hitsi, kun hetskumiehet ei olisi niin homofobisia. Toi on fantasiani nro 1.

    • et arvaa...

      ...kaan kuin mahtawa tää tarina oli musta,koska ihan ku toi muija olisin ollu mä :D:D nimetki käy tohon hyvin, OLLI JA TOMI

    • kaappipervo -80

      Kerrassaan viihdyttävää ja kiihottavaa luettavaa. Tulee ihan mieleen että pitäiskö sitä uutta parrua alkaa taas metsästää, vaikka olenkin pinttynyt vanhapiika ja luotan vakipanoihin. Omaan fantasiaani lisäisin vielä hiukan poikien välistä ystävyyttä. Olen huomannut, että kolleja jotka haluavat jakaa naisen löytyy kyllä, mutta keskinäinen kiva on useimmille liikaa. Sääli, että henkinen ilmasto yhteiskunnassamme sallii kyllä tyttöjen vehdata keskenään, mutta pojat leimataan heti vähemmän miehekkäiksi ja muutenkin noloiksi jos he haluavat toteuttaa biseksuaalisuuttaan.

    • runkkaaja ;)

      uuuuhhh..... oli aika ihanaa. runkkasin jonku aikaa, laukesi heti. haluisitko tehä tommosta joskus oikeesti? ;) tuu tähä naapuriin, nii saat kahelta mieheltä. voidaan tehä vaikka tismalleen samalla lailla jos haluut ;)

    • mun unelma...

      Olisinpa tämän naisen paikalla! Varsinkin viimeiset kohtaukset suoraan mun unelmistani!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3913
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      92
      2039
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      306
      1241
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe