Idean sain tietenkin tuosta etusivulla olevasta.
Eli mikä on Kokkolan paras ranta?
Paras uimaranta
29
7985
Vastaukset
- tietenkin!
Hiekkapohja,aurinkoa ja iloisia ihmisiä!
- nud uimari
Soramontut.Vasenranta on nudisteille.Eilenkin oli noin 400 nakuilijaa.
- sorakuski
Kokkolassa ei ole kuin yksi soramonttu jossa voi uida tai missä edes on vettä, loput montut ovat hiekkamonttuja
- FSAFASFSA
sorakuski kirjoitti:
Kokkolassa ei ole kuin yksi soramonttu jossa voi uida tai missä edes on vettä, loput montut ovat hiekkamonttuja
Jaa, kyllä niitä eilettäin minun nähdäkseni ja kokeakseni oli enempi.
- numero 1
Vastahan keskikipohjanmaa kirjoitti että pihlaja on suosituin ja paras, ja ainut missä on valvoja lapsia varten.
- aagh
saa multakin pisteet
- ei monttu
Jos joku osais lukea, niin tässä oli kyse uimarannasta, ei mistään rapaputista vaikka lämmintä vettä oiskin. Uimarannoista pihlaja on ykkönen, mutta itekkin meen montuille kun olen vilukissa..
- oli se joku
valkohietako sen nimi nyt oli. Upea ranta ja isot aallot:-). Ainoa miinus oli joka koloon tunkevat muurahaiset..Löyty päästä viel kotonakin.
- tarzan sora
Upeita vartaloita ja isoja rintoja oli jälleen tänään soriksella.
- vais mylleri
palma hovia pikkase enne oikialla o hitti tuote paikka
- haukotus
Laajalahti, hiekkarantaa riittää, vettä myös. Kuin etelässä! Nyt vain muutakin tarjontaa Laajalahteen!
- pari37v
Laajalahti ainakin on mukava ja rauhallinen paikka nakuiluun ja ryhmätoimintaa hakevalle,suosittelemme
- Onsen
Soriksilla lämminranta.... Aina iha sairaan lämmintä vettä, johtuu kuumista lähteistä. Vesi iha höyryää lähteiden kohal :)
- Valkohieta
Valkohieta on ainoa uimaranta jossa tulee tunne että onhan Kokkola sittenkin merikaupunki.
- Antero Ui
Valkohieta kirjoitti:
Valkohieta on ainoa uimaranta jossa tulee tunne että onhan Kokkola sittenkin merikaupunki.
Uskomattoman hieno ranta, jota turistitkin ihailevat yhtenä Suomen upeimmista kaupunkiuimarannoista. Noita hiekkakuoppia ja kaislikkorantojahan nyt löytyy joka maalaispitäjästä!
- Ongelma on se
Antero Ui kirjoitti:
Uskomattoman hieno ranta, jota turistitkin ihailevat yhtenä Suomen upeimmista kaupunkiuimarannoista. Noita hiekkakuoppia ja kaislikkorantojahan nyt löytyy joka maalaispitäjästä!
Nykyään siellä toimii p-ralli. En minä ainakaan halua uidessa kuunnella autojen ja mopojen pörinää. Ikkunoista heitetään tyhjät tupakka askit rannalle.
- soikoon
Ongelma on se kirjoitti:
Nykyään siellä toimii p-ralli. En minä ainakaan halua uidessa kuunnella autojen ja mopojen pörinää. Ikkunoista heitetään tyhjät tupakka askit rannalle.
niinpä niin,eikö tullut mieleen,ettei ne tyhjät askit niin vaarallisia oo,ole paremminkin huolissas siittä pakokaasusta mitä ne autot ja mopot levittää!vai onko pakokaasu niin tabu ettei siittä saa puhua?
- Edellinen
soikoon kirjoitti:
niinpä niin,eikö tullut mieleen,ettei ne tyhjät askit niin vaarallisia oo,ole paremminkin huolissas siittä pakokaasusta mitä ne autot ja mopot levittää!vai onko pakokaasu niin tabu ettei siittä saa puhua?
Kirjittaja moittinutkin pärinää ja pörinää.
- sorisfani
Ja missäs tällainen kohta on?? O___o
- ........
Missä on Soramontut? Houkuttelee lähteä uimaan, mutta en uskalla vielä meriveteen.
- vaikkakin Pietarsaaressa
Avomeri edessä,pitkästi matalaa,lasten hyvä olla.
Kunnon laineet lyö maihin.
N.40km kokkolasta, - Fäboda
vaikkakin Pietarsaaressa kirjoitti:
Avomeri edessä,pitkästi matalaa,lasten hyvä olla.
Kunnon laineet lyö maihin.
N.40km kokkolasta,Että sinne.
- Kokkolan mies
Ihanaa kirmata saunasta kalliolle ja siitä sitten hiekkapohjaiseen rantaveteen polskimaan. Nyt on vielä merivesikin niin korkealla ettei tarvi kahlata kauas jotta pystyy uimaan. Että terveisiä vaan Trullevista !
- ranta on
Karhukorvenjärvi.
- Nyt Tampeella asuva
Valkohietalle tekee näin kesällä Kokkolassa käydessäni mieli. Siellä voi parhaimmillaan seurata purjeveneiden menoa ja katsella merelle. Silloin kun olin pieni niin suurin hitti oli Laajalahti.
- soriksetonpop
Soramontut, etenkin se jonka vieressä kulkee junarata
- karhukorpi 1
ehdottomasti karhukorven järvi se ei siitä muuksi muutu ja siellä voi grillata ja uida ja vaikka mitä ja on siistit paikat ja sitä hiakkaa löytyy ihan niin pitkälle kun silmä siintää:)
- YELLOW SUBMARINE
Siellä on Kokkolan paras uinti tänään 2 astetta ja avanto auki sekä sauna mitä parhain kiitos Reiman väelle ja HYVÄÄ JOULUA
- KIP 4eva
YELLOW SUBMARINE kirjoitti:
Siellä on Kokkolan paras uinti tänään 2 astetta ja avanto auki sekä sauna mitä parhain kiitos Reiman väelle ja HYVÄÄ JOULUA
Siellä on hyvä uida. Valittavana eri happamuusasteita ja hajuja. Myöskin syövyttävyyden tmv. voi valita.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1935876
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263654- 822557
- 372079
- 331872
- 431837
- 1061754
- 211636
- 271492
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!371428