Kivaa!!!!!!!

Tänään eläinkaupasta lähti mukaamme kaksi dove poikaa! Terveitä ja virkeitä ovat. Nimesin ne Mikiksi ja Mortiksi. Mikki on hirveän rohkea ja Mortti taas uusi formulakuski...(Ainakin vauhtia riittäisi tällä pojalla.....)Vähänkö on kivaa!!!! Ei ollu muun värisiä ja pelkästään poikia mut se ei kyllä haittaa...

21

1035

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aluper.kirjoittaja

      Ne onkin Lilacceja.....=)

    • Sanna.Karhu

      Sehän on kivaa! Onko sulla kuvia niistä haluaisin nähdä ne :) Minä sain toissapäivänä kaksi naaras gerbiiliä ne on väriltään honey foxeja. Haluaisin teettää niille poikasia sun gerbiili poikien kanssa sillon kun ne vat sopivan ikäisiä. Minä vien ne näyttelyyn sitten kun ne voi... :D Minä laitan kuvia sitten kun saan niistä söpöliineistä :))

    • jupu

      mulla on kuusi gerbiiliä ja kaikilla on oma persoonansa vikkeliä ja uteliaita;)ne on kyllä iquja!!

    • Sanna..Karhu

      Mulla ei ole s-postia, mutta puhelin numeroni on 0400-8366046

      • Poikasten teettäminen olis hyvä idea ,mut missäs asut? Käythän usein täällä keskusteluissa niin voidaan sopia asioita paremmin=)


      • Gerbu Fani
        Gerbiilikoira kirjoitti:

        Poikasten teettäminen olis hyvä idea ,mut missäs asut? Käythän usein täällä keskusteluissa niin voidaan sopia asioita paremmin=)

        minulla on neljä gerbua. ajatelin kysyä että haluaisitko teettä minun honey fox tai yellow foxien kanssa. siis minulla on neljä tyttöä.
        mukava nimi se Mortti :) minun gerbujeni nimet ovat: minni, mussu, meri ja mimi.


      • Gerbu Fani kirjoitti:

        minulla on neljä gerbua. ajatelin kysyä että haluaisitko teettä minun honey fox tai yellow foxien kanssa. siis minulla on neljä tyttöä.
        mukava nimi se Mortti :) minun gerbujeni nimet ovat: minni, mussu, meri ja mimi.

        Mielelläni. Muuten mullakin on naaraitakin. Ja yhen nimi on Minni=). Toinen taas on Missi. Mutta asia taas poikiin. Missäs asustelet? Ja onko sulla sähköpostiosotetta? Jos on niin kerro tai lähetä mulle sähköpostia : [email protected]


      • Gerbu Fani
        Gerbiilikoira kirjoitti:

        Mielelläni. Muuten mullakin on naaraitakin. Ja yhen nimi on Minni=). Toinen taas on Missi. Mutta asia taas poikiin. Missäs asustelet? Ja onko sulla sähköpostiosotetta? Jos on niin kerro tai lähetä mulle sähköpostia : [email protected]

        no mulla ei valittettavasti ole sähköposti osoitetta mutta mä asun helsingissä.


      • Gerbu Fani kirjoitti:

        no mulla ei valittettavasti ole sähköposti osoitetta mutta mä asun helsingissä.

        Tuli vähän mutkikkaammaksi. Asun itse Oulussa. On aika vaikeeta toi välimatka...


      • Gerbu Fani
        Gerbiilikoira kirjoitti:

        Tuli vähän mutkikkaammaksi. Asun itse Oulussa. On aika vaikeeta toi välimatka...

        no ei se mitään. :) mutta meillä on mummolla siellä oulussa että olen siellä nyt gerbujen kanssa voisit tulla käymään olen koko kesäloman täällä. missäpäin oulua asut? ja voisimmeko tavata joskus? :)


      • Gerbu Fani kirjoitti:

        no ei se mitään. :) mutta meillä on mummolla siellä oulussa että olen siellä nyt gerbujen kanssa voisit tulla käymään olen koko kesäloman täällä. missäpäin oulua asut? ja voisimmeko tavata joskus? :)

        Oikeestaan asun Limingassa ,mutta sanon aina asuvani Oulussa. Mutta kyllä silti tapaaminen onnistuis ,ku kyllähän autot on olemassa. Ja jos mummolasi on Oulussa niin ei se sitten mahottomuus olisi se poikasjuttukaan =). Kirjottelehhan tänne niin voidaan pitää yhteyttä. =).


      • Gerbu Fani
        Gerbiilikoira kirjoitti:

        Oikeestaan asun Limingassa ,mutta sanon aina asuvani Oulussa. Mutta kyllä silti tapaaminen onnistuis ,ku kyllähän autot on olemassa. Ja jos mummolasi on Oulussa niin ei se sitten mahottomuus olisi se poikasjuttukaan =). Kirjottelehhan tänne niin voidaan pitää yhteyttä. =).

        anteeksi kun en ole päässyt kirjottelee mutta kone on ollu rikki.
        minun mummo sano että jos sinä saisit tulla tänne niin saisit ehkä jäädä yöksi ja saisit siiten niistä poikasista. eikö oisikin kätevää?


      • Gerbu Fani kirjoitti:

        anteeksi kun en ole päässyt kirjottelee mutta kone on ollu rikki.
        minun mummo sano että jos sinä saisit tulla tänne niin saisit ehkä jäädä yöksi ja saisit siiten niistä poikasista. eikö oisikin kätevää?

        Sori kun vastaaminen kesti. Lupaa yöksi jäämiseen ei tullut ,mut eikai siitä isoa mutkaa tuu jos tuun hakeen ne sit sieltä. Mitä tarkoitit sillä "saisit sitten niistä poikasista"? Ai ,että saisin niistä syntyneistä poikasista sit jos se onnistuis vai? En voi taata ,että onnistuu ,kun pojat on niin pieniä vielä ,mutta päätin yrittää. Miten sovitaan näistä asioista? Missä mummos asuu? Ajattelin ,että jos keskiviikkona tai torstaina onnistuis. Mikä puhelinnumeros on niin voidaan pitää yhteyttä? Tarkoitin noilla päivillä tämän viikon päiviä. Jos luet tän myöhässä se siirtyy ensviikolle=(. Mun puhelinnumero on: 0405213620. Pidä yhteyttä minulle eli Sallalle. (nimen laitoin siksi ettet ihmettele kuka vastaa)


      • Gerbu Fani
        Gerbiilikoira kirjoitti:

        Sori kun vastaaminen kesti. Lupaa yöksi jäämiseen ei tullut ,mut eikai siitä isoa mutkaa tuu jos tuun hakeen ne sit sieltä. Mitä tarkoitit sillä "saisit sitten niistä poikasista"? Ai ,että saisin niistä syntyneistä poikasista sit jos se onnistuis vai? En voi taata ,että onnistuu ,kun pojat on niin pieniä vielä ,mutta päätin yrittää. Miten sovitaan näistä asioista? Missä mummos asuu? Ajattelin ,että jos keskiviikkona tai torstaina onnistuis. Mikä puhelinnumeros on niin voidaan pitää yhteyttä? Tarkoitin noilla päivillä tämän viikon päiviä. Jos luet tän myöhässä se siirtyy ensviikolle=(. Mun puhelinnumero on: 0405213620. Pidä yhteyttä minulle eli Sallalle. (nimen laitoin siksi ettet ihmettele kuka vastaa)

        ei minun mielestä siitä isoa mutkaa tuu. sillä minun mummostani on aina kiva tavata uusia ihmisiä. :)tarkoitan että saisit niistä poikasista jos se onnistuu se synnytys hyvin niin jonkun 2-3 poikasta. tietenkin riippuu montako tulee. No miten sinulle sopii. minulle sopii miten vaan.Mutta se riippuu vaan sinusta koska sinullahan ne pojat on. Mummoni asuu kaakkurissa. onko liminka oulun lähellä?
        okei minun nimeni on Maija. Minkä ikänen oot?
        mä oon 13-vuotta.


      • Gerbu Fani
        Gerbu Fani kirjoitti:

        ei minun mielestä siitä isoa mutkaa tuu. sillä minun mummostani on aina kiva tavata uusia ihmisiä. :)tarkoitan että saisit niistä poikasista jos se onnistuu se synnytys hyvin niin jonkun 2-3 poikasta. tietenkin riippuu montako tulee. No miten sinulle sopii. minulle sopii miten vaan.Mutta se riippuu vaan sinusta koska sinullahan ne pojat on. Mummoni asuu kaakkurissa. onko liminka oulun lähellä?
        okei minun nimeni on Maija. Minkä ikänen oot?
        mä oon 13-vuotta.

        Voinko tulla teillä tyttöjen kanssa sunnuntaina käymään?
        sanos osote niin tuun. :)


      • Gerbu Fani kirjoitti:

        Voinko tulla teillä tyttöjen kanssa sunnuntaina käymään?
        sanos osote niin tuun. :)

        Sunnuntai sopis jos tulisit 17-18 välillä. Osoite on Kulorastaantie 7. Liminka on siis Kempeleestä vähän etelään päin. Soita tai lähetä mulle tekstiviestiä niin voin neuvoa tarkemmin. Oon muuten melkein 12 (täytän syyskuussa)


      • Gerbiilikoira kirjoitti:

        Sunnuntai sopis jos tulisit 17-18 välillä. Osoite on Kulorastaantie 7. Liminka on siis Kempeleestä vähän etelään päin. Soita tai lähetä mulle tekstiviestiä niin voin neuvoa tarkemmin. Oon muuten melkein 12 (täytän syyskuussa)

        Sori ei onnistukkaan. Oon sunnuntaina leirillä ,mutta käviskö joku muu päivä?


      • Gerbu Fani
        Gerbiilikoira kirjoitti:

        Sori ei onnistukkaan. Oon sunnuntaina leirillä ,mutta käviskö joku muu päivä?

        Sopisko tän viikon sunnuntai sillä meillä alkaa koulu vasta ens viikolla. :D


      • Gerbiilikoira kirjoitti:

        Sori ei onnistukkaan. Oon sunnuntaina leirillä ,mutta käviskö joku muu päivä?

        Sori äiti sekoitti päivät. Siis sunnuntai sopii mainiosti.


      • Gerbu Fani kirjoitti:

        Sopisko tän viikon sunnuntai sillä meillä alkaa koulu vasta ens viikolla. :D

        Sori sekoiluni elikkä sopii mainiosti. Tervetuloa vaan. Soita tai lähetä tekstari kuitenkin niin voin antaa ajoohjeet koska ihna helppoa tänne ei ole osata.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      684
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe