http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=97&conference=4000000000000037&posting=22000000017186603
Elikkäs sain roaccutan kuurin ja nyt sitten kyselisin että kuinka nopeasti lääke alkaa vaikuttamaan? Entä kuurin jälkeen, plautuuko iho samanlaiseksi mitä oli ennen kuuria?
Jälleen roasta
4
595
Vastaukset
- olen
nyt syönyt reilun kuukauden ja naama on pahana ja kipeä, pahempi kuin aluksi. ehkäpä tämä tästä alkaa rauhoittumaan. : p
- taas..
lopetin kuurin kuukausi sitten, enkä ole sen jälkeen ensimmäistäkään finniä saanut.
En muista miten nopeesti roa vaikuttaa mutta se kyllä tehoaa! - on, eli
toiset saavat avun yhdestä Roa-kuurista, toisia se ei taas auta....
mutta mulla tais olla 2vk-1kk ja sitte jällkikäteen voi olla että tilanne palaa entiselleen, mutta toisaalta voi olla että pysdsyy hyvänä :) sukulaisella lähti 98€, ohimoilla on ihan vähän ,muttei muuten ollu nyt pariin vuoteen :) itelläni finnejä on vaihtelevasti, joskus enemmän ja joskus vähemmän. pitää vaa muistaa pestä ja rasvata :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1363796Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.362464Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442118Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet171101Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711062- 46925
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen63896En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on31875- 43800
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies100799