Voi luoja tätä touhua.
On Ihanaa Olla VIP
6
901
Vastaukset
- heh heh hee
Voi että se vippeys on sitten varmasti ihanaa. Onhan vipeillä sellanen hieno kruunukin :D
en edes tiennyt olevani vip, jumat, ei hauskaa.. ihan tavallisena rekattuna elämä olis ihan onnellista, vippinä tuli heti jos mitä vaan sanailua...
ottakaa se hemmetin kruunu nyt pois, täs mittään kingejä olla;)))- ei käy katteeks
carmela kirjoitti:
en edes tiennyt olevani vip, jumat, ei hauskaa.. ihan tavallisena rekattuna elämä olis ihan onnellista, vippinä tuli heti jos mitä vaan sanailua...
ottakaa se hemmetin kruunu nyt pois, täs mittään kingejä olla;)))Toisin sanoen istut kaiket päivät netissä :D
carmela kirjoitti:
en edes tiennyt olevani vip, jumat, ei hauskaa.. ihan tavallisena rekattuna elämä olis ihan onnellista, vippinä tuli heti jos mitä vaan sanailua...
ottakaa se hemmetin kruunu nyt pois, täs mittään kingejä olla;)))mult lähti vippi äkäsee ko kerran sätissä soitin suutani, kannattaa kokeilla.. ;)
- vippi itsekin
On kyllä turhaa hommaa. Vippinä et voi sanoa mitään kun seriffit uhkailevat jo vippien poistamisella yms ja itkevät ettei käytös sovellu vipille. Paljon paremmin homma edistyy ilman vippejä.
- enpä kerro kuka.
...VIP, mutta omasta tahdosta sanoin irti, kun sain tarpeeksi koko chatista. Aluksi oli ihan hauskaa olla chatissa, mutta, mutta, kun huomas mitä kaikkee se sisältää, niin pakko oli päästä pois. Chattiin jäi sellasia ihmisiä joiden keskusteluja kaipaan edelleen.
Hyvää ja lämmintä kesää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251228
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 88800
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20759- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117517