Onko kellään kokemuksia tästä hotellista. Kohtuuhintainen kolmen tähden hotelli ja ilmastointikin pitäis löytyä, heinäkuussa kun ollaan menossa, mutta millainen muuten?
Hotel Akcent
3
822
Vastaukset
- omatoimimatkailija
Olin toukokuussa ko hotellissa. Hotellina on käsittääkseni vain yksi kerros isosta rakennuksesta, muistaakseni 7. kerros, hissi toimii. Katutasossa on aamiaisravintola.
Hotellin sijainti on aivan hyvä, hotellin edestä suoraan portaat metroasemalle. Kävelymatkan päässä valtava uusi ostoskeskus. Staropramenin panimo ja panimoravintola aivan vieressä.
Muita suomalaisia ei toukokuulla näkynyt, italialaisia ja japanilaisia enimmäkseen.
Itse hotellihuone oli normaalikokoinen, suihkuhuone jopa suurenpuoleinen. Vuoteet olivat hyvät, huoneet todella siistit samoin kph.
Siivous tapahtui normaalisti päivittäin, henkilökunta oli ystävällistä.
Milestäni hotelli antoi hyvän vastineen rahoille,huoletta voi mennä.- homma
Kiitokset vastauksesta ja ihan hyvälle kuulostaa. Heinäkuussa ollaan tuonne menossa ja pitää kertoilla sitten omia kokemuksia ko.paikasta.
- omatoimimatkailija
Jatkoa vielä eiliseen vastaukseeni. Hotellin aamupala oli varmaankin tyypillinen tsekkiläinen, melko raskas: vaaleata leipää, juustoa , kinkkua , jogurttia, muroja ym normaaleita aineksia. Vaikka kevät oli jo pitkällä pöydässä ei juuri ollut vihanneksia kuten kurkkua ja tomaattia eikä salaattia. Kahvi sensijaan oli aivan kelvollista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli439688Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.704953"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn594317Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1372836Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi1312660Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen
Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji1762479Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait241844- 201627
Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.361540Älä nyt ainakaan pelkää
että enää yritän lähelle. Kyllähän toisen rajoja on kunnioitettava. Olen ymmärtänyt täysin, että en kiinnosta sillä tava72980