puristelua koulussa

alina_h

Onks teillä koulus mitään sellasta että pojat on aina kiinni tisseissä ja puristelee persettä jne? siis tosi kivaa kun aina välitunnil saa katella ympärilleen et millon joku ääliö tulee ja nostaa hameen ylös tai ottaa jostain kiinni. ja kaikkien mielest se on niiiin hauskaa!!! eikä auta mitään vaik yrittää huutaa niille. hyvii ehdotuksii mitä vois tehdä? opettajille ei viittis mennä kertoon et "toi puristi mun tissejä"... ymmärrätte varmaan?

12

2161

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • /|_/-\_|\

Tuo puristelu ja hameen nostelu on seksuaalista häirintää, josta kannattaa ilmoittaa poliisille.
      Loppuu lyhyeen se kähmintä.

• nappi

No mä sanoin faijalle ja siten se meni ottamaan niitä munista kiinni. Loppu puristelut siihen...

• juttu..

Mutta se alko jo ysillä loppua eikä lukiossa sellaista enää näe. Kyllä ne pojat aikuistuu.

• Anonyymi

Sitä varten tissin pullottaa ja pylly on pyöreä, että niillä saadaan huomiota pojilta. Puristelu on ihan normaalia ja ei ne tissit siitä rikki mene.

• Anonyymi

Kannattais kyllä kertoa opettajalle, kun kerta kieltoa eivät ymmärrä, vaikka se kertominenkaan ei tunnukaan mukavalta myöskään. Jos ope on vähänkään asiallinen, niin puuttuu asiaan ja laittaa sen loppumaan.
      Tai sitten tosiaan ilmoittaa poliisille asiasta seksuaalisena häirintänä. Tietty sen voi ensin sanoa näille puristelijoille, että teet heidän käytöksestään poliisiasian, jos eivät lopeta.

• Anonyymi

Höpön höpön poliisit voi tziisus,luuleko joku käpy et opettaja tulee välii?
        Ihan joo varmaa tulee,on muakin puristeltu sun muuta,hameeallekki on menty mut entäs sitte,antaa poikien koklata ei se pillukaa siitä säry ekä veny!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpön höpön poliisit voi tziisus,luuleko joku käpy et opettaja tulee välii?
        Ihan joo varmaa tulee,on muakin puristeltu sun muuta,hameeallekki on menty mut entäs sitte,antaa poikien koklata ei se pillukaa siitä säry ekä veny!

Sinulla on oikea asenne, kiitos sisko.

• Anonyymi

Pieni puristelu tuo koulupäivään säpinää.
      Ei ne tissit pienestä koittelusta hajoa.

• Anonyymi

Kyllä opettajalle voi kertoa, että toi puristi mun tissejä. Ei se mitään hyödytä, mutta saa ainakin tiukkapipon nipottajan maineen itselleen.

• Anonyymi

Joskus harrastin tätä tätä tissien kourimista mutta sitten yks tyttö puristi mua munista niin kovaa että aloin itkemään. Sen jälkeen en ole kosketellut luvatta

• Anonyymi

Ootko lupaakaan saanu?.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko lupaakaan saanu?.

Oon mä joskus ja se oli kivaa :)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      101
      2130
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      296
      1924
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      344
      1751
    4. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      103
      1663
    5. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      207
      1607
    6. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      32
      1321
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1123
    8. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      67
      1089
    9. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      1057
    10. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      24
      1052
    Aihe