Minkälaisia oireita tulee kun kuukautisia siirretään pillereillä? Onko ne samat oireet jotka tulee sillon kun kuukautiset alkaa, eli mahakipuja? Mulla on 2 viikon päästä ripari ja menkat on just sillon joten niitä pitäis siirtää, mutta mulla tulee ihan kauhee mahaipu sillonku menkat alkaa, mutta mulla on siihen lääkkeitä joten se ei sillon kai haittaisi jos noista siirto pillereistä tulee mahakipu..?
Entä sillonku pitää mennä lääkäriin hakemaan se resepti niin mitä ne kysyy siellä?
Entä sillonku pitää mennä lääkäriin hakemaan se resepti niin mitä ne kysyy siellä?
Vastaukset 2
Vanhimmat
Ei tule välttämättä yhtään mitään oireita. Voi tulla samat oireet kuin yleensäkin menkkojen aikana (vahvempana/heikompana/normaalisti). Voi olla, että tulee kaikkia muitakin ylimääräisiä oireita. Sitä ei voi kukaan tietää miten käy. Otat särkylääkkeet mukaan varmuuden vuoksi.
Lääkäri kyselee ihan yleistä terveydentilastasi, elintavoistasi, kuukautiskierrosta (kannattaa tutkailla jo valmiiksi milloin on ollut edelliset kuukautiset ja minkälainen kierto sinulla on yleensä), mahdollisista sukurasitteista jne.
Muista kuunnella sitten tarkasti mitä hän kertoo pillereistä. Voit mainita myös tuosta mahakipuasiasta ja saada siihen neuvoja.
Siirsin kuukautisiani reilu kuukausi sitten ja nyt olisi sitten seuraavien kuukautisten aika.. Mutta heikommalta näyttää, vuoto on tosi vähäistä. Tietääkö kukaan, käykö joskus näin (olen kyllä kaksi kertaa aikaisemminkin jo siirtänyt, mutta silloin en muista tällaista ongelmaa..)? Vai pitäisikö käydä ostamassa raskaustesti...?